FORESTER K+K

Moderátoři: rezis, Toreto

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
LACO
Příspěvky: 192
Registrován: čtv led 29, 2009 3:32 pm
Bydliště: Považská Bystrica

Re: FORESTER K+K

#31 Nový příspěvek od LACO »

Nazdar ako tam mas rieseny navijak naslo by sa nejake foto?diky

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 323
Registrován: sob lis 22, 2008 9:04 pm

Re: FORESTER K+K

#32 Nový příspěvek od forester »

poslal som ti SZ ak nedorazila tak takto:1A=400,1B=210 .2A=asi 40 ,2B=asi 320 ,3A=320 ,3B=200.Tie gumy sú dobré ale majú malé záberové bloky lepšie by boli 12,00x24.ale také nemám,a pod reťaze je to jedno.

Uživatelský avatar
BLIS.Cz
Příspěvky: 6
Registrován: ned úno 01, 2009 12:51 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: FORESTER K+K

#33 Nový příspěvek od BLIS.Cz »

Super stoj, asi jsem v teto kategorii nic lepsího neviděl! :potlesk: Chtěl jsem koupit starší seriový traktor do lesa (4x4) - ale ta cena! Po schlednutí tohoto malého "lakatoše" jdu do toho postavim si také - uplně mě to vzalo. :idea: Obracím se proto na Vás s prosbou o případnou pomoc při stavbě, aby se člověk mohl vyvarovat nějakých omylů a zbytečných investici. Díky za cokoliv.

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 323
Registrován: sob lis 22, 2008 9:04 pm

Re: FORESTER K+K

#34 Nový příspěvek od forester »

Len taká malá poznámka :postaviť klasický traktor z riadenou prednou nápravou na báze PV3S je neporovnateľne menej pracné a lacnejšie ako takto komplikované monštrum.Jediné čo dokáže vyvážiť tieto zápory je jeho obratnosť čo nieje vždy až tak nutné,Ja som to staval preto lebo často robím na záhradách kde je potreba byť pohyblivý ale čisto do lesa by som to nerobil.

Uživatelský avatar
bastardtraktor
Příspěvky: 4632
Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: FORESTER K+K

#35 Nový příspěvek od bastardtraktor »

forester píše:Len taká malá poznámka :postaviť klasický traktor z riadenou prednou nápravou na báze PV3S je neporovnateľne menej pracné a lacnejšie ako takto komplikované monštrum.Jediné čo dokáže vyvážiť tieto zápory je jeho obratnosť čo nieje vždy až tak nutné,Ja som to staval preto lebo často robím na záhradách kde je potreba byť pohyblivý ale čisto do lesa by som to nerobil.

No myslel jsem, že právě do lesa se hodí ten kloub , stojíš na místě a natočíš si zadek do směru jaký chceš.
A otázka
Viděl jsi takový systém někde předtím či potom cos to postavil ??

A jak se daří sehnat ten motor 300 D ?? Jestli ho ještě chceš ?
ooooooooooooo

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 323
Registrován: sob lis 22, 2008 9:04 pm

Re: FORESTER K+K

#36 Nový příspěvek od forester »

Nič také som zatiaľ nevidel každý ide cestou oboch riadených náprav ale mne sa to nepáči lebo PV3S má slabú prednú nápravu a na takýto traktor to nestačí tak som kombinoval až to vzniklo a obyčajný kľb je málo,to už radšej takto.
A ten motor zháňam 300 TD tj asi 140ps preto lebo 300D je len 92ps a to dosiahnem aj keď dám do mojej 240 turbo.
Naposledy upravil(a) forester dne pon úno 02, 2009 7:32 pm, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
bastardtraktor
Příspěvky: 4632
Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: FORESTER K+K

#37 Nový příspěvek od bastardtraktor »

forester píše:Nič také som zatiaľ nevidel každý ide cestou oboch riadených náprav ale mne sa to nepáči lebo PV3S má slabú prednú nápravu a na takýto traktor to nestačí tak som kombinoval až to vzniklo a obyčajný kľb je málo,to už radšej takto.
A ten motor zháňam 300 TD tj asi 140ps preto lebo 300D je len 75ps a to dosiahnem aj keď dám do mojej 240 turbo.
S temi předními nápravami z V3S je mi to jasný. Ten tvůj systém je výborná kombinace.
Vím, že ty to tak nemáš a ani nec hgceš mít, ale umíš si přestavit u tohoto tvého systému že by byl také režim řízení "krabí chod " ?? Ta geometrie by pak byla si nějaká zkřížená, nebo ne ?

Na motor se ptám, protože Kamil autor Krasavce MB 300 D tam má a chce dávat silnější, ale nevim, jestli je v dobrém stavu a je asi bez turba, ale zeptej se ho.
ooooooooooooo

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 323
Registrován: sob lis 22, 2008 9:04 pm

Re: FORESTER K+K

#38 Nový příspěvek od forester »

Kamil mi ho už ponúkal ale ja vymením motor len keď to bude presne taký ako chcem,on má bez turba a tomu chýba krútiaci moment pri spodku.A motor z traktora alebo náklaďáku je velká krava to by pokazilo celú koncepciu a posunulo ťažisko moc vysoko,mohol by som zabudnúť na úzky rozchod a slalom v mladine.Jediná prípustná alternatíva by bol motor z dodávky 2.5td alebo2.8td majú podobnú charakteristiku ako MB,mohol by byť aj z búračky ,dokážem dať dokopy aj taký.

Uživatelský avatar
Kamil-autor Krasavce
Příspěvky: 90
Registrován: pon lis 12, 2007 5:50 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: FORESTER K+K

#39 Nový příspěvek od Kamil-autor Krasavce »

sehnat 300TD z W123 bude dost problém..., auta s těmihle motory se vyvážely hlavně do USA a v západní Evropě se objevovaly hlavně ve W126 (stará S klasse)...
Kdysi jsem o tom taky uvažoval, ale jeden znalec Mercedesů mi radil 250D, TD z W124..., téměř stejný výkon a nižší spotřeba (u toho bez turba samo)... a 250TD je krásný motor, akorát, že to už pak měníš úplně všechno, protože 124 je jiná...

Uživatelský avatar
Mikro
Příspěvky: 2318
Registrován: stř črc 04, 2007 11:36 am
Bydliště: Dětmarovice
Kontaktovat uživatele:

Re: FORESTER K+K

#40 Nový příspěvek od Mikro »

Sehnat 300 Td není problém, jen cena kolem 30 000 Kč je podle mě přehnaná :-/
Je to z W210 300Td 177koní. Jen nevím kolik za ty své " hvězdy " plánujete utratit :smich:

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 323
Registrován: sob lis 22, 2008 9:04 pm

Re: FORESTER K+K

#41 Nový příspěvek od forester »

Mikro ja za tú moju hviezdu som dal pred siedmimi rokmi 6.5 tis a 3 tis za generálku spodku lebo sa vytopili ložiská po búračke kde bežal motor bez oleja asi pol hodinu.A poviem ti že to boli najlepšie investované peniaze.Nikdy a podotýkam že nikdy ma nenechal jedine občas behá bez naftových filtrov lebo som lajdák ich meniť pravidelne a lejem do toho všetko čo pripomína naftu.Keby som nemal aj iné MB motory tak neviem ako vypadajú vstrekovače a iné súčiastky.bol minimálne 100x prevarený lebo poriadne nepozná rovnú cestu a ja nemám sklon dávať dolu nohu z plynu kým nemám paru v kabíne.Štartuje aj v -15 a to bez odpájania čerpadla a kompresoru ak sa trocha zohreje tak chytá na brnk bez žhavenia.Mal som v rukách moc motorov ale žiaden výrobca nemontoval do osobného auta robustnejší motor každý kto ich pozná mi musí dať zapravdu je to nezmar a na tom trvám.A o spotrebe nebudem hovoriť nič lebo aj tak nik neuverí.Jediné čo mu chýba je krútiaci moment pri spodku,to sa dá riešiť čerpadlom z inou reguláciou a inou vačkou to boli motory do pracovných strojov lenže nedokážem nič také zohnať alebo turbo a na tom popracujem.Uvedom si že hviezda bol v 80tych rokoch pojem a dodnes sa tvrdí že to boli posledné skutočné autá.Pre všetky tieto a mnohé iné dôvody budem hľadať MB 300TD a raz sa mi to snáď podarí,dovtedy sa bude trápiť 240 aj keď to až také trápenie nieje. 8)

Uživatelský avatar
bastardtraktor
Příspěvky: 4632
Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: FORESTER K+K

#42 Nový příspěvek od bastardtraktor »

Je to drahý a je jich fakt dost málo
300D je daleko víc za daleko méně peněz

našel jsem tento
Mercedes-Benz W210 300Turbodiesel, Hubraum: 2996 cm³, 177 PS
2 199 Eur - je z Rakouska - tkže na Slovač blízko


http://cgi.ebay.de/Motor-Mercedes-W-210 ... 240%3A1318
ooooooooooooo

Uživatelský avatar
BLIS.Cz
Příspěvky: 6
Registrován: ned úno 01, 2009 12:51 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: FORESTER K+K

#43 Nový příspěvek od BLIS.Cz »

Uvažoval jsem o tom co jsi napsal „komplikovaném monstru“, ale přece jenom jsem přesvědčen o nutnosti kloubu v lese zvláště v mém lese (všechno v nedostupných kopcích – cesty po svážnici kde je problém se otočit) je nutnost, zároveň je to pro mě výzva, a to můžu, to mi vyhovuje. Bydlím na vesnici, takže to nebude jen stoj do lesa ale i na pole atd. Prozatím sledují diskusi všech, sbírám informace od místních „odborníku“.Je mi jasné, že informace shanění agregatu, součástek a samotná stavba atd. nějaky rok spolkne s tím počitám.
Ahoj.

Uživatelský avatar
Kamil-autor Krasavce
Příspěvky: 90
Registrován: pon lis 12, 2007 5:50 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: FORESTER K+K

#44 Nový příspěvek od Kamil-autor Krasavce »

jj, nějaký rok určitě, chceš-li, aby to vypadalo, jako Forester 8)

já už bych dnes do toho nešel, protože vím, co to obnáší :D

Ale Tobě držím palce, Blisi!

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 323
Registrován: sob lis 22, 2008 9:04 pm

Re: FORESTER K+K

#45 Nový příspěvek od forester »

Isteže v náročnom teréne je kĺb nevyhnutnosť.Priechodnosť takéhoto stroja je perfektná.Mne sa podarilo zapadnúť za celú dobu len 2x raz na Habovke kde celý traktor ľahol na bok v metrovom blate a keď som padol do potoka predkom kde blato siahalo až nad kolesá inak stačí pokývať volantom a ide sa ďalej.Tým že je to krátky stroj tak sa otočí kdekoľvek to nedokáže klasický traktor ani na 5x.Ale aká je to robota ustaviť všetky komponenty to nechci ani vedieť asi by som sa už na to nedal tiež.Klasický traktor zbúcham za pol roka toto trvalo 10x tolko.Ale dá sa to a ak niekto ozaj chce tak to dokáže a potom je to radosť s tým jazdiť. :)

Odpovědět

Zpět na „Traktory domácí výroby -kloubové“