Převodovka Praga S5T a V3S
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
- Jura 136XXL
- Příspěvky: 823
- Registrován: čtv srp 16, 2007 10:25 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Převodovka Praga S5T a V3S
jsou ty to prevodovky zamene mam cele auto S5t a vyskakuje tam dvojka sehnali sme prevodovku z V3s ale je bez te pridavne rozdelovaci prevodovky ...a kvuli tomu tam u ni chybi i nejaka dlouha hridel..nevidel sem to zatim....vite nekdo jestli jde dat na tu V3S prevodovku ta redukcni z S5T...a cela pak do auta...nebo jestli z toho proste pujde slozit dobra prevodovka
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4632
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Prevodovka S5T a V3S
Neporadim - spíš se ptám.
Napadá mě, že přece S5T měly na šaltrpáce páčku na půlky ne ?
tak to je asi jiné a nebo ty půlky řadila ta přídavná ?
Napadá mě, že přece S5T měly na šaltrpáce páčku na půlky ne ?
tak to je asi jiné a nebo ty půlky řadila ta přídavná ?
ooooooooooooo
Re: Prevodovka S5T a V3S
Tak, tak, ty půlky řadila ta přídavná převodovka. Ovládání bylo vzduchem, přepínal to ten knoflík na tý řadící páce. Jinak ta hlavní převodovka je na pohled úplně stejná. Právě před pár lety jsem k ní mohl přijít, jen si ji vyndat. Ale říkal jsem si na co? Ale byl jsem osel, teď by se mi možná hodila. Hlavně ta přídavná. Sice byl by to porod napasovat ten předek. Protože když se to odšroubuje, tak na tý hlavní zůstane uložení tý hřídele s tý přídavky. Právě budu potřebovat na traktor dát něco, co mi sníží otáčky motoru. Chci dát motor z osobáku, převodovku V3S, nápravy V3S. Ale ten motor bude točit určitě víc než původní motor z V3S. Jelo by to moc rychle. Tak bych za motor frknul tu přídavku, dobrý by bylo, že by tam šlo ještě zařadit rychlejší, nebo pomalejší točky. Ale hlavně tam šlo řadit v zátěži. To by bylo dobrý.
- Kutil3
- Příspěvky: 286
- Registrován: úte říj 21, 2008 7:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Prevodovka S5T a V3S
zdar nevím to přesně, ale myslím si že stejné nebudou ... logicky uvažuji, nebot pokud někdo zkoušel za jízdy zkusit na převodovce z V3S zařadit redukci, tak to moc dobře nejde...tak že jako půlky je to asi nesmysl a nebo by tam muselo být jinak řešené soukolí, ale mohu to zjistiti to není problém
Všechno se dá vysvětlit. Bohužel ne všem...
Re: Prevodovka S5T a V3S
No ta S5T má tu přídavku uplně jinou než V3S. Takovou menší. Je to tam jinak sestavený a jde to řadit v zátěži. Věděl jsem jak to tam je, ale vypustil jsem to z hlavy. Tenkrát když jsem tu S5T převodovku mohl splašit, tak jsem se ptal kámoše jak to tam je. On mi to popsal, ale už si to nepamatuju. Ale mám takoví tušení, že ta hlavní je stejná u obou ( V3S a S5T ) Že by to mohlo jít přehodit. Odšroubovat ty přídavky a přendat to. Musel bych vidět kámoše, ten by to určitě věděl.
- Tata
- Příspěvky: 2946
- Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Ostrava Nová Bělá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prevodovka S5T a V3S
nemá nahodou S5T něco sinchronizovaného?
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx
Re: Prevodovka S5T a V3S
No a naní to ta přídavka? Když můžeš řadit v zátěži, tak by tam mohly ty sinchrony bejt.
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4632
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Prevodovka S5T a V3S
Hele jí
PŘEVODOVKA S5T
je na prodej - ale u šme šme šme šmejdů šmelinářů
http://www.bazar-roudnice.cz/auta_v/det ... 73&lang=cz
a vypadá krapet jinak to řazení - ne ??
píše se
Tato silniční verze byla od V3S-ky odvozena vypuštěním jedné zadní nápravy, dosazením nové převodovky S půlením(řazeným pneumaticky)upravením budky řidiče a ...
http://nakladaky.predseda.com/praga_v3s.htm
A
Rozdíly mezi P-V3S a P-V3S M2: - zvýšený objem motoru, motor jako v S5T - jinak odstupňovaná převodovka (max. 80 km/h) a použito řazení pomocí zubových spojek - tříokruhová vzduchová soustava, vzduchový posilovač spojky, odpérovaná sedačka řidiče - napětí 24V, alternátor, hl. světla v nárazníku, příprava na mlhovky, zadní couvací světlo, akumulátory v kasliku pod budkou, el. stěrače, jiná přístrojová deska. Celková hmotnost 11.350 kg Brodivost 1,1 m Nosnost - na silnici 5.500 kg - v terénu 3.500 kg Rozměry - délka 6,91 kg - šířka 2,32 k - výška 2,55 m Rozvor 3,58+1,12 m Rozchod přední/zadní 1,87/2,03 m Světlá výška 0,4 m Ložná plocha 4,01x2,1x0,5 m Taktické údaje: Maximální rychlost 75 km/h Stoupavost 75 % Nájezdový úhel - vpředu 72° - vzadu 32° Spotřeba paliva 32 l Pohotovostní hmotnost 5.850 kg Technické údaje: Palivová nádrž 120 l Pohon Motor - typ T 912-5 - počet válců 6 v řadě - palivo nafta - výkon 88 kW - Automobil Praga V3S M2 je odvozen od předešlých verzí P V3S a P V3S M1. Od těchto verzí má zlepšené jízdní vlastnosti a parametry vozidla. Změny se týkali zejména motoru, zvětšeným vrtáním se zvětšil objem motoru a jeho výkon. Změnily se také převodové poměry v přídavné převodovce. Snížil se převodový poměr u silničního převodu, tím se zvýšila maximální rychlost vozidla. Přidáním tlumiče výfuku se snížila hlučnost. vyráběl se od roku 1982 do roku 1991. Základním znakem, jak odlišit P V3S M2 od předešlých verzí, je umístění světlometů v nárazníku. Více informací na tel. 774 460 553.
tak těch jsem fakt videl jen pár a nebyly vojenský
_______________________
a tohle je taky dobrý Praga S5T - s trambusovou budkou
- tak měly původně vypydat, ale pak se šetřilo a dostaly upravenou budku z V3Sky
http://www.liaz.cz/praga_s5t.php
PŘEVODOVKA S5T
je na prodej - ale u šme šme šme šmejdů šmelinářů
http://www.bazar-roudnice.cz/auta_v/det ... 73&lang=cz
a vypadá krapet jinak to řazení - ne ??
píše se
Tato silniční verze byla od V3S-ky odvozena vypuštěním jedné zadní nápravy, dosazením nové převodovky S půlením(řazeným pneumaticky)upravením budky řidiče a ...
http://nakladaky.predseda.com/praga_v3s.htm
A
Rozdíly mezi P-V3S a P-V3S M2: - zvýšený objem motoru, motor jako v S5T - jinak odstupňovaná převodovka (max. 80 km/h) a použito řazení pomocí zubových spojek - tříokruhová vzduchová soustava, vzduchový posilovač spojky, odpérovaná sedačka řidiče - napětí 24V, alternátor, hl. světla v nárazníku, příprava na mlhovky, zadní couvací světlo, akumulátory v kasliku pod budkou, el. stěrače, jiná přístrojová deska. Celková hmotnost 11.350 kg Brodivost 1,1 m Nosnost - na silnici 5.500 kg - v terénu 3.500 kg Rozměry - délka 6,91 kg - šířka 2,32 k - výška 2,55 m Rozvor 3,58+1,12 m Rozchod přední/zadní 1,87/2,03 m Světlá výška 0,4 m Ložná plocha 4,01x2,1x0,5 m Taktické údaje: Maximální rychlost 75 km/h Stoupavost 75 % Nájezdový úhel - vpředu 72° - vzadu 32° Spotřeba paliva 32 l Pohotovostní hmotnost 5.850 kg Technické údaje: Palivová nádrž 120 l Pohon Motor - typ T 912-5 - počet válců 6 v řadě - palivo nafta - výkon 88 kW - Automobil Praga V3S M2 je odvozen od předešlých verzí P V3S a P V3S M1. Od těchto verzí má zlepšené jízdní vlastnosti a parametry vozidla. Změny se týkali zejména motoru, zvětšeným vrtáním se zvětšil objem motoru a jeho výkon. Změnily se také převodové poměry v přídavné převodovce. Snížil se převodový poměr u silničního převodu, tím se zvýšila maximální rychlost vozidla. Přidáním tlumiče výfuku se snížila hlučnost. vyráběl se od roku 1982 do roku 1991. Základním znakem, jak odlišit P V3S M2 od předešlých verzí, je umístění světlometů v nárazníku. Více informací na tel. 774 460 553.
tak těch jsem fakt videl jen pár a nebyly vojenský
_______________________
a tohle je taky dobrý Praga S5T - s trambusovou budkou
- tak měly původně vypydat, ale pak se šetřilo a dostaly upravenou budku z V3Sky
http://www.liaz.cz/praga_s5t.php
ooooooooooooo
Re: Prevodovka S5T a V3S
Pro BT - Ty jsi fakt chodící encyklopedie - v dobrém
Host do domu - čagan do ruky
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4632
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Prevodovka S5T a V3S
ALE VŮBEC NE - JEN JSEM TO NAŠEL - protože mě to zajímázetkamz píše:Pro BT - Ty jsi fakt chodící encyklopedie - v dobrém
ooooooooooooo
- Milan
- Příspěvky: 239
- Registrován: stř črc 04, 2007 6:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prevodovka S5T a V3S
s5t prevodovka ma synchrony mam ji doma a je na prodej ma to vzadu du redukcni prevodovku ktera ma vzduchem razeny pulky a jeste to ma zapinatelnej bocni vyvod chtel sem ji napasovat na buldoka jeste s5 nema v diferaku reduktory takze kdybys dal 1 tak bys jel dozadu a kdybys dal zpatecku tak bys jel do predu jinak V3s prevodovka je uplne stejna akorat prepasovat du zedni redukcni prevodovku a je to!!takze kdyz koupis V3s prevodovku a s5 prevodovku a prekuchat to tak muzes mit v3s prevodovku se synchronama
- Přílohy
-
- gx2iSax0.jpg (11.3 KiB) Zobrazeno 9812 x
-
- gx2iRg9J.jpg (10.12 KiB) Zobrazeno 9800 x
-
- gx2iQbOS.jpg (11.17 KiB) Zobrazeno 9806 x
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4632
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Prevodovka S5T a V3S
No takže ten opačný chod dělá v sestavě V3S převodovek jen a pouze ta přídavná s redukcí a vývodem na nápravy NE ??
A klipa by koštovala takle převodovka ?
A klipa by koštovala takle převodovka ?
ooooooooooooo
- Milan
- Příspěvky: 239
- Registrován: stř črc 04, 2007 6:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prevodovka S5T a V3S
jo ja si myslim ze jo za prevodovku chcu 2000
- RADEKT805
- Příspěvky: 29
- Registrován: úte říj 21, 2008 8:34 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prevodovka S5T a V3S
PRAGA S5T synchron určitě nemá žádný s5t sem parkrát jel a Jirkovou také a parkrát sem si škrtnul je tam pouze zpátečka obráceně jak ve V3S M2.ten výstup s přídavné se točí obráceně V3S má kolové redukce. Počítam že na vánoce proběhne demontáž a rozborka převodovky na Jirkové S5T tak bude referovat.
- Jura 136XXL
- Příspěvky: 823
- Registrován: čtv srp 16, 2007 10:25 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prevodovka S5T a V3S
no prave radku na vanoce nevim..je zima...ale kdyby se nekomu chtelo pomoct..tak proc ne..kazdopadne popisu lepe celou situaci stryc koupil celou prevodovku V3S a chce z ni jen tu pridavnou zbytek nam zustal doma...ale prave ta pridavna sla z jakousi hrideli....uz to psali tady vyse...tak de mi o to kdyz pouziju z te puvodni S5T jen tu pridavnou...v te sou ty pulky vzduchem ovladane jestli pujde na tu z V3S..a cely pak do auta ...v te puvodni prevodovce je problem jen ten ze vyskakuje dvojka..takze treba by se dalo jen neco vymenit...nevim..Milane..ta prevodovka co mas to se zaptam tatu mozna bychom ji vzali od tebe pokud bude pasovat...ale neslibuju...to uvidime stejne je tam problem na spojece..takze potrebuju spojku...kdyz uz se to bude delat...pokud by nekdo mel dily na spojku S5t..tak sem s ni