Modrý Zetor 6748
Moderátor: Lukashil
Modrý Zetor 6748
Pustili jsme se do menší generálky našeho Z 6748. Většinou asi budu potřebovat rady, tak bych se chtěl zeptat, zda mohu vkládat technické dotazy sem do toho vlákna a nebo jestli mám, ke každému konkrétnímu problému zakládat vlákno v technických problémech zetor?
Re: Modrý Zetor 6748
První problém, z nějakého důvodu, nevím z jakého spad na levém kole pás na ruční brzdu. Vyndal jsem ze zadu držák toho pásu a té páky a ty čepy byly oba vypadnuté. Ty se mi povedlo zase vrátit do páky. Ale teď mi nejde ten držák za zadu nasadit. Máte na to nějaký fígl a nebo musím shodit portál?
- adam
- Příspěvky: 1959
- Registrován: pát pro 14, 2007 8:19 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Modrý Zetor 6748
To jako vypadly ty čepy? To se ti ten pás sám povolil že spadnul?
Zetor 6945, VW vento 1.9 TD, Stihl MS 211,MS 360, FS 450, Reform 741
Re: Modrý Zetor 6748
Nu podle mě to měl už povolený předchozí majitel- matky na pasech byly vytočený hnedle až nahoru. Oba čepy byly vypadlý. Já jsem s tím traktorem absolvoval jen 80km cestu od bejvalého majitele.
- adam
- Příspěvky: 1959
- Registrován: pát pro 14, 2007 8:19 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Modrý Zetor 6748
S tim ti neporadim vždycky když jsem dělal brzdy tak zůstávali pásy starý tak jsem ho vždycky jenom povolil a odšroubovávat jsem ho nemusel.
Zetor 6945, VW vento 1.9 TD, Stihl MS 211,MS 360, FS 450, Reform 741
- adam
- Příspěvky: 1959
- Registrován: pát pro 14, 2007 8:19 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Modrý Zetor 6748
Jo vlastně když jsme dělali brzdy na našem traktoru na družstvu na dílně tak se jeden pás měnil a ten co ho sundával a dával zase novej tak nadával jak to mohl někdo tak blbě vymyslet že mu to tam nešlo dát spátky a přišroubovat , ale to byl portál sundanej.
Zetor 6945, VW vento 1.9 TD, Stihl MS 211,MS 360, FS 450, Reform 741
Re: Modrý Zetor 6748
Nu abych řek pravdu, tak jsem půl soboty zkoušel tu konzolu tam upevnit, ale prostě ten druhej čep co na něm není ten štelovací šroub jsem nemohl přehodit na tu konzolu.
-
- Příspěvky: 1791
- Registrován: stř črc 11, 2007 6:23 pm
- Bydliště: zlín
Re: Modrý Zetor 6748
portál dole a už si udelej orpavu brzd a přetěsni to tam.. jedna sobota a máš pokoj..
Re: Modrý Zetor 6748
Brzdy jsou dělaný obě a pásy jsou taky oba nový, jen ten pás - mám už ho nasazenej i s tima čepama, ale tu konzoli tam nemůžu dostat.
Re: Modrý Zetor 6748
Další problém, potřebuji vyměnit všechny čtyři kříže na přední těžké nápravě - musím nějak rozebírat nápravu a nebo jdou vyměnit, když natočím kola?
- lukisek 099
- Příspěvky: 3178
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: Modrý Zetor 6748
ahoj no portál dolů amáš to za hodku hotov. Atak se stím budeš dupat celý den než to tam nacpeš tak se rozmysli. jinak pri výměně křížů musíš sundat reduktory dolů držím palce at se daří
Re: Modrý Zetor 6748
Dík, udělám to tak. Jinak, kdyby jste chtěli kdokoliv cokoliv nafotit, tak se ozvěte. Máme shozený víko převodovly i hydrauliku a kabinu.
Re: Modrý Zetor 6748
Ahoj, ten pás ruční brzdy se dá nasadit zpět i bez sundávání portálu, jen jsou na to potřeba dva lidi, trpělivost a půl hodiny času a je to hotový.
Re: Modrý Zetor 6748
A nějakej malej návod by si neměl?
Re: Modrý Zetor 6748
No začneš tím, že prvně nasadíš zpět vypadané válečky do té ovládací páky a pásu brzdy. Potom sundáš ze štelovacího šroubu obě matky a tu vymezovací trubku, která je zavěšená na pérku, pak vrátíš jenom jednu matku, aby ti šroub nemohl vypadnout. Pak si pás uvážeš na provázek, tak aby šel potom lehce vytáhnout, za spodní konec pásu, kde prochází váleček a provaz si protáhneš do kabiny. Jako další odpojíš táhlo u pedálů a vytáhneš ho co nejvíc dopředu, tím se ti nakloní ta ovládací páka, takže máš jeden váleček výš a druhý níž. No a teď si někdo vleze do kabiny a pomocí provázku přizvedáva ten pás a druhý tam dává to okénko. No a když tam nasadíš to okénko, tak táhlo zatlačíš dozadu aby válečky zapadly kam mají, vytáhneš provázek, nasadíš zpět tu vymezovací trubku s pérkem a jako poslední dáš zpět matky a sešteluješ pás a můžeš brzdit. Doufám, že si to pamatuji dobře, protože jsem to dělal naposledy před čtyřma rokama, ale snad jo. Tak ať se ti to povede.