Tomas6: Na dielni som jemne tlacil do nadobky cez dierku vo vičku vzduch aby kvapalinu tlacilo do valceka a dalej. Odvzusnil som to aby sa stym dalo s dielne ako tak rozumne vyjst von na nedaleky kopenec oproti dielni co mame a tam som to doodvzdusnoval. Netreba na to zase velky stupák. U lesov ked som mal riesit spojku, tak som Tatrou do dielne ani nesiel. Rovno som ju postavil za arealom do kopca a opravoval ako vojak v poli
![8) 8)](./images/smilies/048.gif)
to som bol o 20 rokov mladši
![:smich: :smich:](./images/smilies/022.gif)
Najlepsie je pouzit vakuovu odsavacku pokial je po ruke. Hlavne netreba zabudnut ze Tatra musi mat riadne nabyty vzduch v celom systeme. Inak to neodvzdusnis nicim. Pri odvzdusnovani zacnes postupne pocut ci posilovac zacne reagovat odfukovanim vzduchu. U Tatry je hacik v tom ako jecto vedenie kvapaliny vedene ku posilovacu. Darmo ze je nadobka pod kapotou pomerne vysoko ale vedenie od valceka vedie takmer popod motor pravou stranou a ku posilovacu zase dohora+ ohyby ako spomenul ibanez5
![8) 8)](./images/smilies/048.gif)