Zetor 7211 od petr.domo
Moderátor: Lukashil
- -sheppard-
- Příspěvky: 399
- Registrován: sob úno 20, 2016 5:39 pm
- Bydliště: Opava
Re: Zetor 7211 od petr.domo
aha taky řešení, pravda, ale dorazy má i ten orbitrol tak to pak by zase v max rejdu když by pístnice dojela na doraz trpěl pojištak který by přepouštěl hoši fakt to tak je už z výroby nebo mám něco špatně nastavené? dorazy, sbíhavost či snad špatný orbitrol? je fakt že danfoss to není ale průtokově je přímo na přední hnanou nápravu OSPC 100 ON
Zetor 7211 Tunis
Re: Zetor 7211 od petr.domo
I na case magnum kdyz jsi v plnym capl za volant sponovala se pistnice....
Stydím se za tuto zem
- lukisek 099
- Příspěvky: 3155
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: Zetor 7211 od petr.domo
Moment tobe to dela nate pistnici u tezke napravy cos montoval? Ja myslel ze to dela ta prubezna u bezpredkace....Kdes ji kupoval tu sadu nebo tu pistnici? Mam dojem ze to delala i pistnice ze sady co jsem jednomu montoval a sada se kupovala z bazose. Ja mam na 6945 sadu koupenou z Opavy a na tom zelenem zetorJD je original a ani sem nezaregistroval ze by neco sponovalo
Re: Zetor 7211 od petr.domo
Orbitrol jako takový žádný doraz nemá a ani mít nemůže(když budeš mít nekonečnou pístnici, můžes s ním točit do nekonečna). Každá strana pístnice má jiný objem, takže se ti bude měnit pozice volantu(u vysokýho 3ramennýho to není tolik poznat). Kdyby v něm byl nějaký doraz zachvíli bys na jednu stranu nezatočil... doraz dělá samotná náprava nebo pístnice, spíš by měla dojet náprava na doraz než pístnice... nevím co chceš slyšet, máš sadu co někdo někde posvářel klidně může být držák pístnice navařený o kousek jinde a už to letí... nebo blbá pístnice(stačí o kousek kratší chod) a nesedí k držáku... pojišťák nijak netrpí, od toho tam je a je úplně jedno co dojede na doraz jestli pístnice nebo náprava otevřít musí tak jako tak... to "zakázaný" zatáčení v dorazu platí u každýho řízení kde je hydraulická část... není to ani tak kvůli čepům ale kvůli tomu, že jsi v plným tlaku kdy otvírá pojišťák a zbytečně zahříváš olej...
Řešení máš jen dvě, buď si zvyknout a neřešit to nebo něco upravit, pak metr do ruky a měřit...
Řešení máš jen dvě, buď si zvyknout a neřešit to nebo něco upravit, pak metr do ruky a měřit...
Re: Zetor 7211 od petr.domo
A pak az se dorazy ochodi a cepy vycvachtaj sezere pistnici.....
Stydím se za tuto zem
Re: Zetor 7211 od petr.domo
Vela vody Vltavou pretecie pokym tie dorazi na naprave vytlačis. Aky cas cez den najazdis uplne v plnom rejde???
- -sheppard-
- Příspěvky: 399
- Registrován: sob úno 20, 2016 5:39 pm
- Bydliště: Opava
Re: Zetor 7211 od petr.domo
tak pístnice i konzoly jsou origo, ale samozřejmě kdo to dneska dělá je úplně jiná a zjistit to snad ani nejde, to je fakt. ale zdálo se mi že při plném rejdu došel i ten orbitrol na doraz, bylo to znatelné zastavení volantu, ale že by to dělal samotný doraz nápravy? tím pádem by mělo jít točit dál jen by už to bral pojišták, je tak? Nicméně je teda všechno nejspíš ok, ještě kuknu jestli už se čep kola opřel o doraz a až pak se to šponuje nebo tam ještě kousek zbývá a je to jen pocit
Zetor 7211 Tunis
Re: Zetor 7211 od petr.domo
Orbitrol pokial je v poriadku a tiez je tesny rejdovy hydrovalec, tak pri doraze valca zvnikne ako keby odpor aj v orbitrole. Ak by si na volant pôsobil väcsou silou tak pomalicky by si ho pootocil dalej. Ak sa pri dosiahnuti plneho rejdu s OK valcom volant da dalej pretacat zlahka, tak je ten orbitrol vhodny na vymenu. To byva taka znamka opotrebenia orbitrolu, alebo aj netesneho valca. Otacky volantu sa zvysuju a v koncovych polohach nevznika odpor na volante. S takym niecim som sa kedysi stretol u rezacky. Pomohla vymena orbitrolu. Inak plati to co napisal red bil. Ak by si mal nekonecnu piestnicu, tak mozes orbitrolom tocit do nekonecna. Alebo odpoj hadice od valca a budes tocit volantom dovtedy pokym nevytlacis komplet olej zo systemu.