Servis Zetor v okolí
Moderátor: Lukashil
Servis Zetor v okolí
Zdravím.
Doporučí někdo z vlastní zkušenosti dobrého opraváře Zetorů v okolí Vys. Mýto, Litomyšl....?
Jde mi především o poctivost odvedené práce a možnost dojetí k opravě po vlastní ose.
Doporučí někdo z vlastní zkušenosti dobrého opraváře Zetorů v okolí Vys. Mýto, Litomyšl....?
Jde mi především o poctivost odvedené práce a možnost dojetí k opravě po vlastní ose.
Re: Servis Zetor v okolí
Případně doporučte E-shop, Nekvindu mám v merku.
Re: Servis Zetor v okolí
ja mel traktor u pana Jelinka v trojovicich a zatim mi prijde vse ok a domluva v pohode. jen na to nesmis spechat ma toho hodne
Re: Servis Zetor v okolí
Zdar všem. Díky za typ.
Oslovil jsem doufám všechny opravny Zetoru do 30 km
v okolí a nestačil se divit. Mnohdy 400,-/hod práce +DPH, 3-5 dní výkonu dvou lidí a díly 2x dražší, než koupím kdekoli.
Když mi někdo na takovou ( pro profesionála)prkotinu dá rozpočet 40 klacků, tak tedy PRRRRR.....
Koupil jsem žirafu za nec. 5 tisíc a dal se do toho. V poho s dohledem manželky za půl sobotního dne rozebráno a vyčistěno, díly za 3500,- objednány. Bubny OK.
Se složením by neměl být větší problém, ta žirafa umožní citlivý ovládání a uvázání v těžišti portálu.
Tak se nenechejte okrádat za bílýho dne a co jde si zmákněte sami.
Starý Zetory jsou poctivý a jednoduchý a i jelito mého kalibru se obejde svépomocí.
Novou žirafu jistě upotřebím a ještě tak min. 25-30 litrů zůstane v portmonce, no ni??
Není umění hodně vydělat, machrovina je moc neutratit.
Málek
Oslovil jsem doufám všechny opravny Zetoru do 30 km
v okolí a nestačil se divit. Mnohdy 400,-/hod práce +DPH, 3-5 dní výkonu dvou lidí a díly 2x dražší, než koupím kdekoli.
Když mi někdo na takovou ( pro profesionála)prkotinu dá rozpočet 40 klacků, tak tedy PRRRRR.....
Koupil jsem žirafu za nec. 5 tisíc a dal se do toho. V poho s dohledem manželky za půl sobotního dne rozebráno a vyčistěno, díly za 3500,- objednány. Bubny OK.
Se složením by neměl být větší problém, ta žirafa umožní citlivý ovládání a uvázání v těžišti portálu.
Tak se nenechejte okrádat za bílýho dne a co jde si zmákněte sami.
Starý Zetory jsou poctivý a jednoduchý a i jelito mého kalibru se obejde svépomocí.
Novou žirafu jistě upotřebím a ještě tak min. 25-30 litrů zůstane v portmonce, no ni??
Není umění hodně vydělat, machrovina je moc neutratit.
Málek
Re: Servis Zetor v okolí
Nech ti ten elan a odhodlanie vydrzi co najdlksie .
Re: Servis Zetor v okolí
Zdar.
Za půl dne složeno, problém jenom s pásama ruční brzdy.
Nestačilo podložit, musel jsem je vyvázat.
Soustava propláchnutá lihem, dnes už bude vyschlý a budu nalívat a odvzušňovat.
Odvzdušnim předpokládám prvně bližší kolo, tedy pravé.
Je tam 9*, chtělo by to trubkovej klíč, aby se prostčila hadička skrz, očko tam asi nedostanu? Co pavol SK?
Poraď.
Marteriál z EHL za 2600,-, dobrý ceny , přehlednej shop, a rozumnej pán, co hned v pondělí volal a domluvili jsme podrobnosti,
v 9hod odesláno.
Prasátka mají být slovenský, ale nevěřím tomu. Mají hodně žlutých příznaků.
No tolik co to teď vyteklý v pravým kole (bylo orig. z první generálky 1986) nevydrží určitě!!!
A jezedáci ty traktory nešetřili. Levá strana byla dělaná a našel jsem v ní korunku od piva, tedy tradiční zimní servis by JZD.
Za půl dne složeno, problém jenom s pásama ruční brzdy.
Nestačilo podložit, musel jsem je vyvázat.
Soustava propláchnutá lihem, dnes už bude vyschlý a budu nalívat a odvzušňovat.
Odvzdušnim předpokládám prvně bližší kolo, tedy pravé.
Je tam 9*, chtělo by to trubkovej klíč, aby se prostčila hadička skrz, očko tam asi nedostanu? Co pavol SK?
Poraď.
Marteriál z EHL za 2600,-, dobrý ceny , přehlednej shop, a rozumnej pán, co hned v pondělí volal a domluvili jsme podrobnosti,
v 9hod odesláno.
Prasátka mají být slovenský, ale nevěřím tomu. Mají hodně žlutých příznaků.
No tolik co to teď vyteklý v pravým kole (bylo orig. z první generálky 1986) nevydrží určitě!!!
A jezedáci ty traktory nešetřili. Levá strana byla dělaná a našel jsem v ní korunku od piva, tedy tradiční zimní servis by JZD.
Re: Servis Zetor v okolí
Trubkac sem take nemel a ocko tam dostanes, tedy pouzil sem obyc.fajfku-zahnutý a pravda-obrousil sem ho..
Re: Servis Zetor v okolí
Ako ti tu uz napisali predomnou. Na odvzdusnovaky ti staci ockova fajkova 9-tka. Hlavné je dobre nasadit hadicku aby sa ti kvapalina nedostala do brzd.
Re: Servis Zetor v okolí
Zdar.
Devítka fajfka zkrácená - to jde.
Horší, že se na pravé straně kouslo prase, ale né do vocasu(jak praví klasik).
No stát se mi to někde v lese 20km od baráku, tak potěš..
Nebylo moc roztažený, buben stáhnot šel. Bojím, že můj odhad je zcela naplněn.
Fragokov na krabici ještě píše, že neodpovídá za montáž mimo odborné dílny.
Jak moc musí bejt někdo odborník na bubnovou brzdu r.v. 1978???
Dá se koupit prasátko od jiného výrobce? Já jiný na webu nikde nenašel.
Je moje domněnka správná, že i nové z krabice (bez kapaliny) by mělo jít stlačit rukou?
Devítka fajfka zkrácená - to jde.
Horší, že se na pravé straně kouslo prase, ale né do vocasu(jak praví klasik).
No stát se mi to někde v lese 20km od baráku, tak potěš..
Nebylo moc roztažený, buben stáhnot šel. Bojím, že můj odhad je zcela naplněn.
Fragokov na krabici ještě píše, že neodpovídá za montáž mimo odborné dílny.
Jak moc musí bejt někdo odborník na bubnovou brzdu r.v. 1978???
Dá se koupit prasátko od jiného výrobce? Já jiný na webu nikde nenašel.
Je moje domněnka správná, že i nové z krabice (bez kapaliny) by mělo jít stlačit rukou?
Re: Servis Zetor v okolí
A teď už víš proč jsou ty ceny za práci takový jaký jsou... prasátko rukou nestáhneš, je v něm "samostav" takže kousnutý není... a vlastně ani nevím jak jsi na to přišel, bys jinak nestáhnul ani buben, spíš to tipuju na neseřízený vůle pedálů nebo něco podobnýho...
Re: Servis Zetor v okolí
red.bill: moja reč. Málek: S Fragokovom som zatial nemal nikdy problem ci uz islo o brzdove systemy alebo spojku.
Re: Servis Zetor v okolí
Tak ohledně toho Fragokovu rádoby SK- nejsou schopný dodržet ani sklon osy vtoku. Mám dvě prasátka, na L jse trubičku dal v poho za 10 min. a pravou jsem musel ubrousit spodek okýnka a montovat do ještě vyndaným portálu. U pravýho to naštěstí jde, trubičce nic nepřekáží a je krátká.
Tyčky pod pedálemjsem měl povolený.
Je mi divný, že ty TIC TAKY u prasete jsou oproti zahloubení paknytak z osy, to je normální?
Na L to bylo skoro v ose a pakny jsou přece zaměnitelný.
Tyčky pod pedálemjsem měl povolený.
Je mi divný, že ty TIC TAKY u prasete jsou oproti zahloubení paknytak z osy, to je normální?
Na L to bylo skoro v ose a pakny jsou přece zaměnitelný.
Re: Servis Zetor v okolí
Tak další rada: prý se nový prasátko nejlíp rozchodí zatlačením do mezní polohy už zakápnutý brzdovkou.
A pakny se třídí, servisák mi tvrdil, že úmrtnost těch nových je v desítkách procent. No Čína je ČÍNA.
Tak jdu na to s repasem, nový tam už dávat nebudu.
A pakny se třídí, servisák mi tvrdil, že úmrtnost těch nových je v desítkách procent. No Čína je ČÍNA.
Tak jdu na to s repasem, nový tam už dávat nebudu.
Re: Servis Zetor v okolí
Co chceš na praseti rozcházet? Ten "samostav" prostě lehčeji nepůjde... Pokud sis koupil paknu za 100/kus tak se nediv, že máš zmetky, pořádná pakna je kolem 400/kus, nebo nechat přeobložit ty starý ale to chce vědět jaký obložení tam dát(je to docela alchymie). Tvrdý nebrzdí a žere buben, jiný zase nebrzí studený... a teď už i víš proč si účtujou za díly 2x tolik co je seženeš ty na netu, pořádný nd něco stojí...
Re: Servis Zetor v okolí
Málek: Co sa tyka uhla zasrobovanie prievlecnej matice rurky, tak tam skôr byva rozdiel v opracovani otvorov medzikusu (nohavice) portala. Stym som sa stretol neraz ze matica isla natesno, ale valceky boli furt OK a pasovali. Najdi si nieco na nete o vyrobcovy Fragokov a zistis ze vyraba toho ovela viac ako len valceky na traktor. Zrovna som minulu sobotu jeden menil a nebol snim problem. Ked nevies ako je rieseny samostav u valcekov traktora, tak odporucam skôr si o tom nieco nastudovat a tak sa do niecoho pustit. Pritom by si zistil aj to aky je pravy rozdiel medzi lavym a pravym valcekom, lebo len smer odvzdusnovaka to urcite neni . Ohladne tych tlacnych tyciek od pedalov do valceka, tak tam sa to pri samotnej vymene len ojedinele musi doladovat. S vyroby to byva nastavene dobre. Väcsinou je to rozladene zasahmi predoslych majstrov a majitelov co s 95% o tom prd vedia a steluju to ako im pride. Dalsi priklad sa napriklad tyka tiahel rucnej brzdy. S vyroby to byva nastave tak, ze sa to ladit pri vymene pasu nemusi a ani nema. Ale samozrejme sa furt najdu "odbornici" ze ked slabo zabera rucna brzda, tak to tiahlo rozladia tym ze ho zosrobuju (skrátia). Ale si tym nepomôzu S tym skratenim si akurat sposobia ze im po case zacnu vypadavat čapy s pasu a páky brzdoveho pásu. A takto by som vedel aj dalsie priklady uviest ...