předvstřik, plná davka 2S90
předvstřik, plná davka 2S90
.
Naposledy upravil(a) Tata dne pon úno 09, 2009 1:31 am, celkem upraveno 2 x.
Důvod: nazev
Důvod: nazev
Re: technické problémy
Zdravím všechny odborníky a šikuli, potřebuji poradit. Jak se u MT8 šteluje předstřik. Geometrický
počátek dodávky paliva před HU /měřeno u I. válce/ je 28° - 29°. Tak píše příručka, ale jak to
změřit a popřípadě seštelovat to jsem se nikde nedočetl. Protože mi poslední dobou, začal kouřit. Seřídil jsem ventily na 0,15 mm, trysky mám nové seřízené na 190 atm. Vzduchový filtr je čistý. Olej nebere a z výkonu také nešel. Tak si myslím, že se jedině mohl pootočit předvstřik. Za případnou radu moc děkuji.
počátek dodávky paliva před HU /měřeno u I. válce/ je 28° - 29°. Tak píše příručka, ale jak to
změřit a popřípadě seštelovat to jsem se nikde nedočetl. Protože mi poslední dobou, začal kouřit. Seřídil jsem ventily na 0,15 mm, trysky mám nové seřízené na 190 atm. Vzduchový filtr je čistý. Olej nebere a z výkonu také nešel. Tak si myslím, že se jedině mohl pootočit předvstřik. Za případnou radu moc děkuji.
- Tata
- Příspěvky: 2946
- Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Ostrava Nová Bělá
- Kontaktovat uživatele:
Re: technické problémy
jak ti to moc kouří? a když to kouří tak při jakém množstvi plynu? ale myslím že stou geometrii to nebude mit nic spelečneho, ale spíš s plmou davkou a přidavačem ten geometriský mam tušení že se děla pomoci kapilary a podložek pod čerpadlo
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx
Re: technické problémy
A jak se dá davka přidavačem ovlivnit? Kouří mi to tak nějak do šediva.Tata píše:jak ti to moc kouří? a když to kouří tak při jakém množstvi plynu? ale myslím že stou geometrii to nebude mit nic spelečneho, ale spíš s plmou davkou a přidavačem ten geometriský mam tušení že se děla pomoci kapilary a podložek pod čerpadlo
Re: technické problémy
Zdravím.
Mě motor taky v poslední době nejak víc kouří, ale jenom pod velkým zatížením a spíš do černa, takže si myslím, že to nebude problém, jinak motor je po cca 3/4 roku po GO, včetně novejch válců a pístů. Taky si myslím, že by to mohlo být i naftou, páč čert ví, co tam všechno přidávají. Já tam přidávám nějakej sajrat, aby se motor nezanášel a nafta nestárla.
Doufám že se ti to podaří nějak zpravit , celkem by mě to zajímalo, čím to bylo.
Jirka
Mě motor taky v poslední době nejak víc kouří, ale jenom pod velkým zatížením a spíš do černa, takže si myslím, že to nebude problém, jinak motor je po cca 3/4 roku po GO, včetně novejch válců a pístů. Taky si myslím, že by to mohlo být i naftou, páč čert ví, co tam všechno přidávají. Já tam přidávám nějakej sajrat, aby se motor nezanášel a nafta nestárla.
Doufám že se ti to podaří nějak zpravit , celkem by mě to zajímalo, čím to bylo.
Jirka
TZ-4K-20 + H357XPG nabízím vše k prodeji: https://georgtk.rajce.idnes.cz/Na_prodej/
Re: technické problémy
Na kolik tě přišla GO.GeorgTK píše:Zdravím.
Mě motor taky v poslední době nejak víc kouří, ale jenom pod velkým zatížením a spíš do černa, takže si myslím, že to nebude problém, jinak motor je po cca 3/4 roku po GO, včetně novejch válců a pístů. Taky si myslím, že by to mohlo být i naftou, páč čert ví, co tam všechno přidávají. Já tam přidávám nějakej sajrat, aby se motor nezanášel a nafta nestárla.
Doufám že se ti to podaří nějak zpravit , celkem by mě to zajímalo, čím to bylo.
Jirka
Re: technické problémy
Při plném zatížení černě, ale to by nevadilo. Jinak pořád šedivě.Tata píše:jak ti to moc kouří? a když to kouří tak při jakém množstvi plynu? ale myslím že stou geometrii to nebude mit nic spelečneho, ale spíš s plmou davkou a přidavačem ten geometriský mam tušení že se děla pomoci kapilary a podložek pod čerpadlo
- Tata
- Příspěvky: 2946
- Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Ostrava Nová Bělá
- Kontaktovat uživatele:
Re: technické problémy
tady přikladam fotku toho bazmeku kterým se da zvetšít davka povoli se ta matice a vytočí se to ven potom to kouří jak prase, takže se to musi zašroubovat a nemělo by.
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx
- Karel
- Příspěvky: 774
- Registrován: pon črc 30, 2007 10:15 am
- Bydliště: Poličná
- Kontaktovat uživatele:
Re: technické problémy
Já sem mu přidal na naftě hulí to jak cip ale jede a potahne.
Re: technické problémy
No 15tis, protože se museli dát nový válce a písty. Tenkrát mě tvrdili, že se nedělají písty a kroužky na první výbrus, takže jenom válce stály 6000,-. Dneska vím, že už se dají sehnat v Brně, písty a kroužky za cca 3800,- (píst 850,- sada kroužků 750,- bez daně). Zdá se mi to dost, tak kdyby někdo věděl o levnějších, dejte info.Mila99 píše:Na kolik tě přišla GO.GeorgTK píše:Zdravím.
Mě motor taky v poslední době nejak víc kouří, ale jenom pod velkým zatížením a spíš do černa, takže si myslím, že to nebude problém, jinak motor je po cca 3/4 roku po GO, včetně novejch válců a pístů. Taky si myslím, že by to mohlo být i naftou, páč čert ví, co tam všechno přidávají. Já tam přidávám nějakej sajrat, aby se motor nezanášel a nafta nestárla.
Doufám že se ti to podaří nějak zpravit , celkem by mě to zajímalo, čím to bylo.
Jirka
TZ-4K-20 + H357XPG nabízím vše k prodeji: https://georgtk.rajce.idnes.cz/Na_prodej/
Re: technické problémy
Zdravím,když točím tou maticí do leva nebo prava, nic se neděje a jde to dost lehce.Jestlii se nemohlo něco uvolnit v čerpadle. Vyskočíli ten čudl, motor sice nekouří, ale ztratí víkon.Tata píše:tady přikladam fotku toho bazmeku kterým se da zvetšít davka povoli se ta matice a vytočí se to ven potom to kouří jak prase, takže se to musi zašroubovat a nemělo by.
Re: technické problémy
Jinak moc díky za příspěvky a foto.Mila99 píše:Zdravím,když točím tou maticí do leva nebo prava, nic se neděje a jde to dost lehce.Jestlii se nemohlo něco uvolnit v čerpadle. Vyskočíli ten čudl, motor sice nekouří, ale ztratí víkon.Tata píše:tady přikladam fotku toho bazmeku kterým se da zvetšít davka povoli se ta matice a vytočí se to ven potom to kouří jak prase, takže se to musi zašroubovat a nemělo by.
- Tata
- Příspěvky: 2946
- Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Ostrava Nová Bělá
- Kontaktovat uživatele:
Re: technické problémy
za kterou matici jsi točil? musiš povolit tu tenkou a potom vytočit nebo zatočit ten zavit.
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx
Re: technické problémy
Tak to je jiná, díky moc. Já točil jen s tím předkem. Tý slabý za ,jsem si všimnul.Tata píše:za kterou matici jsi točil? musiš povolit tu tenkou a potom vytočit nebo zatočit ten zavit.
Re: technické problémy
Zeptám se ještě jednou ohledně toho kouření MT8. Já to s tim koupil, že na čerpadle ten šroub byl zašroubován na doraz, ale čudl byl pořád zamáčknutý i po startu. Tak to hulilo, ale chytalo na první cvrnknutí. Dnes jsem na čerpadle vlastně přidal a uvolnil tu pacičku na bovdenu co tlačí na čudl aby po startu vyskočil. Motor nekouří, ale dnes při -7°C špatně chytá. Mám ještě přidat na čerpadle, nebo má ta pacička tlačit přez péro na čudl i po strartu?Tata píše:za kterou matici jsi točil? musiš povolit tu tenkou a potom vytočit nebo zatočit ten zavit.
Jinak ještě jenou děkuji za kladné odpovědi.
S pozdravem Milan