předvstřik, plná davka 2S90

Moderátoři: Tata, Tom

Zpráva
Autor
Mila99
Příspěvky: 16
Registrován: pon lis 10, 2008 9:10 pm

předvstřik, plná davka 2S90

#1 Nový příspěvek od Mila99 »

.
Naposledy upravil(a) Tata dne pon úno 09, 2009 1:31 am, celkem upraveno 2 x.
Důvod: nazev

Mila99
Příspěvky: 16
Registrován: pon lis 10, 2008 9:10 pm

Re: technické problémy

#2 Nový příspěvek od Mila99 »

Zdravím všechny odborníky a šikuli, potřebuji poradit. Jak se u MT8 šteluje předstřik. Geometrický
počátek dodávky paliva před HU /měřeno u I. válce/ je 28° - 29°. Tak píše příručka, ale jak to
změřit a popřípadě seštelovat to jsem se nikde nedočetl. Protože mi poslední dobou, začal kouřit. Seřídil jsem ventily na 0,15 mm, trysky mám nové seřízené na 190 atm. Vzduchový filtr je čistý. Olej nebere a z výkonu také nešel. Tak si myslím, že se jedině mohl pootočit předvstřik. Za případnou radu moc děkuji.

Uživatelský avatar
Tata
Příspěvky: 2946
Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
Bydliště: Ostrava Nová Bělá
Kontaktovat uživatele:

Re: technické problémy

#3 Nový příspěvek od Tata »

jak ti to moc kouří? a když to kouří tak při jakém množstvi plynu? ale myslím že stou geometrii to nebude mit nic spelečneho, ale spíš s plmou davkou a přidavačem ten geometriský mam tušení že se děla pomoci kapilary a podložek pod čerpadlo
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx

Mila99
Příspěvky: 16
Registrován: pon lis 10, 2008 9:10 pm

Re: technické problémy

#4 Nový příspěvek od Mila99 »

Tata píše:jak ti to moc kouří? a když to kouří tak při jakém množstvi plynu? ale myslím že stou geometrii to nebude mit nic spelečneho, ale spíš s plmou davkou a přidavačem ten geometriský mam tušení že se děla pomoci kapilary a podložek pod čerpadlo
A jak se dá davka přidavačem ovlivnit? Kouří mi to tak nějak do šediva.

Uživatelský avatar
GeorgTK
Příspěvky: 480
Registrován: stř říj 22, 2008 10:29 am
Bydliště: okr. Prostějov

Re: technické problémy

#5 Nový příspěvek od GeorgTK »

Zdravím.

Mě motor taky v poslední době nejak víc kouří, ale jenom pod velkým zatížením a spíš do černa, takže si myslím, že to nebude problém, jinak motor je po cca 3/4 roku po GO, včetně novejch válců a pístů. Taky si myslím, že by to mohlo být i naftou, páč čert ví, co tam všechno přidávají. Já tam přidávám nějakej sajrat, aby se motor nezanášel a nafta nestárla.
Doufám že se ti to podaří nějak zpravit :) , celkem by mě to zajímalo, čím to bylo.

Jirka
TZ-4K-20 + H357XPG nabízím vše k prodeji: https://georgtk.rajce.idnes.cz/Na_prodej/

Mila99
Příspěvky: 16
Registrován: pon lis 10, 2008 9:10 pm

Re: technické problémy

#6 Nový příspěvek od Mila99 »

GeorgTK píše:Zdravím.

Mě motor taky v poslední době nejak víc kouří, ale jenom pod velkým zatížením a spíš do černa, takže si myslím, že to nebude problém, jinak motor je po cca 3/4 roku po GO, včetně novejch válců a pístů. Taky si myslím, že by to mohlo být i naftou, páč čert ví, co tam všechno přidávají. Já tam přidávám nějakej sajrat, aby se motor nezanášel a nafta nestárla.
Doufám že se ti to podaří nějak zpravit :) , celkem by mě to zajímalo, čím to bylo.

Jirka
Na kolik tě přišla GO.

Mila99
Příspěvky: 16
Registrován: pon lis 10, 2008 9:10 pm

Re: technické problémy

#7 Nový příspěvek od Mila99 »

Tata píše:jak ti to moc kouří? a když to kouří tak při jakém množstvi plynu? ale myslím že stou geometrii to nebude mit nic spelečneho, ale spíš s plmou davkou a přidavačem ten geometriský mam tušení že se děla pomoci kapilary a podložek pod čerpadlo
Při plném zatížení černě, ale to by nevadilo. Jinak pořád šedivě.

Uživatelský avatar
Tata
Příspěvky: 2946
Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
Bydliště: Ostrava Nová Bělá
Kontaktovat uživatele:

Re: technické problémy

#8 Nový příspěvek od Tata »

tady přikladam fotku toho bazmeku kterým se da zvetšít davka povoli se ta matice a vytočí se to ven potom to kouří jak prase, takže se to musi zašroubovat a nemělo by.
Přílohy
P1070790označeni.JPG
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx

Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 774
Registrován: pon črc 30, 2007 10:15 am
Bydliště: Poličná
Kontaktovat uživatele:

Re: technické problémy

#9 Nový příspěvek od Karel »

Já sem mu přidal na naftě hulí to jak cip ale jede a potahne.

Uživatelský avatar
GeorgTK
Příspěvky: 480
Registrován: stř říj 22, 2008 10:29 am
Bydliště: okr. Prostějov

Re: technické problémy

#10 Nový příspěvek od GeorgTK »

Mila99 píše:
GeorgTK píše:Zdravím.

Mě motor taky v poslední době nejak víc kouří, ale jenom pod velkým zatížením a spíš do černa, takže si myslím, že to nebude problém, jinak motor je po cca 3/4 roku po GO, včetně novejch válců a pístů. Taky si myslím, že by to mohlo být i naftou, páč čert ví, co tam všechno přidávají. Já tam přidávám nějakej sajrat, aby se motor nezanášel a nafta nestárla.
Doufám že se ti to podaří nějak zpravit :) , celkem by mě to zajímalo, čím to bylo.

Jirka
Na kolik tě přišla GO.
No 15tis, protože se museli dát nový válce a písty. Tenkrát mě tvrdili, že se nedělají písty a kroužky na první výbrus, takže jenom válce stály 6000,-. Dneska vím, že už se dají sehnat v Brně, písty a kroužky za cca 3800,- (píst 850,- sada kroužků 750,- bez daně). Zdá se mi to dost, tak kdyby někdo věděl o levnějších, dejte info. 8)
TZ-4K-20 + H357XPG nabízím vše k prodeji: https://georgtk.rajce.idnes.cz/Na_prodej/

Mila99
Příspěvky: 16
Registrován: pon lis 10, 2008 9:10 pm

Re: technické problémy

#11 Nový příspěvek od Mila99 »

Tata píše:tady přikladam fotku toho bazmeku kterým se da zvetšít davka povoli se ta matice a vytočí se to ven potom to kouří jak prase, takže se to musi zašroubovat a nemělo by.
Zdravím,když točím tou maticí do leva nebo prava, nic se neděje a jde to dost lehce.Jestlii se nemohlo něco uvolnit v čerpadle. Vyskočíli ten čudl, motor sice nekouří, ale ztratí víkon.

Mila99
Příspěvky: 16
Registrován: pon lis 10, 2008 9:10 pm

Re: technické problémy

#12 Nový příspěvek od Mila99 »

Mila99 píše:
Tata píše:tady přikladam fotku toho bazmeku kterým se da zvetšít davka povoli se ta matice a vytočí se to ven potom to kouří jak prase, takže se to musi zašroubovat a nemělo by.
Zdravím,když točím tou maticí do leva nebo prava, nic se neděje a jde to dost lehce.Jestlii se nemohlo něco uvolnit v čerpadle. Vyskočíli ten čudl, motor sice nekouří, ale ztratí víkon.
Jinak moc díky za příspěvky a foto.

Uživatelský avatar
Tata
Příspěvky: 2946
Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
Bydliště: Ostrava Nová Bělá
Kontaktovat uživatele:

Re: technické problémy

#13 Nový příspěvek od Tata »

za kterou matici jsi točil? musiš povolit tu tenkou a potom vytočit nebo zatočit ten zavit.
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx

Mila99
Příspěvky: 16
Registrován: pon lis 10, 2008 9:10 pm

Re: technické problémy

#14 Nový příspěvek od Mila99 »

Tata píše:za kterou matici jsi točil? musiš povolit tu tenkou a potom vytočit nebo zatočit ten zavit.
Tak to je jiná, díky moc. Já točil jen s tím předkem. Tý slabý za ,jsem si všimnul.

Mila99
Příspěvky: 16
Registrován: pon lis 10, 2008 9:10 pm

Re: technické problémy

#15 Nový příspěvek od Mila99 »

Tata píše:za kterou matici jsi točil? musiš povolit tu tenkou a potom vytočit nebo zatočit ten zavit.
Zeptám se ještě jednou ohledně toho kouření MT8. Já to s tim koupil, že na čerpadle ten šroub byl zašroubován na doraz, ale čudl byl pořád zamáčknutý i po startu. Tak to hulilo, ale chytalo na první cvrnknutí. Dnes jsem na čerpadle vlastně přidal a uvolnil tu pacičku na bovdenu co tlačí na čudl aby po startu vyskočil. Motor nekouří, ale dnes při -7°C špatně chytá. Mám ještě přidat na čerpadle, nebo má ta pacička tlačit přez péro na čudl i po strartu?
Jinak ještě jenou děkuji za kladné odpovědi.
S pozdravem Milan

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“