Ak by si tam domontoval brzdu z otoca bielorusa necukako by to.
Alebo urobit odbocenie z hadic k pirstom otoca a dat tam 2 poistne ventili. Pri prudkom brzdeni sa jeden ventil otori a prepusti tlak. Bude to menej cukat privzastaveni ale zase nezastavi tak presne.
Dalsia vec je predlzene packy na rozvadzaci, zdlhsi chod presnejsie ovladanie.
Podkop za TZ4K14
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podkop za TZ4K14
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv dub 04, 2019 7:29 pm
- Bydliště: Oldřichov v Hájích
Re: Podkop za TZ4K14
Ahoj,
mám TZ-4K-14, ale bez možnosti vypnout přední nápravu. Má cenu se pokoušet připojit na to podkop? Jestli to dobře chápu, tak otáčky budu moci regulovat jen plynem a to je nedostatečný. Nebo se mýlím? Děkuju předem za rady.
mám TZ-4K-14, ale bez možnosti vypnout přední nápravu. Má cenu se pokoušet připojit na to podkop? Jestli to dobře chápu, tak otáčky budu moci regulovat jen plynem a to je nedostatečný. Nebo se mýlím? Děkuju předem za rady.
Re: Podkop za TZ4K14
Najdi si kolik otáček má vývod. hřídel na motorovou a na pojezdovou závislost. Pak můžeš řešit jestli budeš muset vypínat přední nápravu.
My nevíme jaké tam budeš mít čerpadlo a ani jaké bude potřebovat otáčky.
My nevíme jaké tam budeš mít čerpadlo a ani jaké bude potřebovat otáčky.