Motorové pily
Re: Motorové pily
Ahoj Dyku kde si se toulal
Kdo nic nedělá nic nezkazí pokusy sou cesta k úspěchu
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
-
- Příspěvky: 3056
- Registrován: ned led 20, 2008 5:07 pm
- Bydliště: Podžalí
Re: Motorové pily
Pila jede. 6x jsem zatáhnul a chytla. Z karburátoru jsem benzín nevylejval, jen něco málo při demontáži ukáplo takže byl asi hned plnej. Olej jsem namíchal dle doporučení. Trochu to zakouřilo, teď už běží normálně. S karburátorem nechci nic dělat (nebo musím?). Válec je původní takže si asi maj sednout jen kroužky...? Pocity zatím uspokojivý, zejtra říznu do dřeva. Když to vydrží, půjdu se opít. A když né tak taky.
Re: Motorové pily
Vydrží jen ze začátku asi nebude mít velkou sílu zaleží jak si sednou kruhy a pak po cca 2-3 nádržce poznáš už při startování že se kompres zvětšila Moc ji ze začátku nehoň pěkně v klídku a po 3-5 nadržkách zkontroluj dotažení válce Tak mi to i dělal servisman u nový pilky
Kdo nic nedělá nic nezkazí pokusy sou cesta k úspěchu
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
-
- Příspěvky: 3056
- Registrován: ned led 20, 2008 5:07 pm
- Bydliště: Podžalí
Re: Motorové pily
A na jakým dřevě to zabíhat? Nechci z toho dělat nějakou vědu ale mám na výběr - odvětvování snad 10ti vyvrácených velkých smrků, jasan 30-60cm, spadlej velkej buk od větví po kořen...
Re: Motorové pily
To je jedno, dolezite je, co pisal Carls, nedat jej zahulit hned. A aspon 2-3 nadrze by som jej dal viac oleja, nech maze.
Re: Motorové pily
Vem ten velkej buk a začni slabšíma větvěma 15-20 cm žádný brm brm To se motor špatně chladí Hlavně ostrej řetěz
Kdo nic nedělá nic nezkazí pokusy sou cesta k úspěchu
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Re: Motorové pily
Vladimíre,když se toho karburátoru bojíš,zajdi si do servisu a tam ti to změří otáčkoměrem.Hlavně v plném plynu nesmí jít do moc vysokých otáček.Vypadá to jako by se chtěla přetočit,dá se říct že řve a to je špatně.Ona musí v max otáčkách,nevím kolik má tato povolemý max,vzhledem ke stáří bych ji dal tak 11 000,a tam musí začít jako vynechávat.Začne běžet jako čtyřtakt.Čím více povolíš šroub H,tím bude směs bohatší a otáčky se budou zmenšovat.Zašroubováním H šroubu bude směs chudší.Otáčky se zvyšují a chudá směs znamená málo benzinu a tím také oleje a vysoké otáčky a dojde k destrukci.Pootočení šroubu H se dělá hodně jemně.1/8 otáčky je někdy moc.
V každém případě bych již po první nádrži vyndal svíčku a zkontroloval zabarvení svíčky.A to dělal častěji.Hodně barva svíčky napoví.
A psal jsi,že se ožereš,ale stačí,když si dáš pivo a zamyslíš se,proč k přidření došlo.Začni benzínem,jaký dáváš,od jaké pumpy,jak dlouho jsi ho skladoval a v čem.Potom olej,kupuješ husqvarnu i stihl.Nauč se jeden druh a doporučil bych husqvarnu LS.Originál litrové balení s odměrkou.Je sice drahý,ale dobrý.Občas se objevuje olej husqvarna,ale nalévaný ze sudů,je levnější,ale ten nebrat.Jak velké množství směsi mícháš,jak dlouho směs skladuješ.
V každém případě bych již po první nádrži vyndal svíčku a zkontroloval zabarvení svíčky.A to dělal častěji.Hodně barva svíčky napoví.
A psal jsi,že se ožereš,ale stačí,když si dáš pivo a zamyslíš se,proč k přidření došlo.Začni benzínem,jaký dáváš,od jaké pumpy,jak dlouho jsi ho skladoval a v čem.Potom olej,kupuješ husqvarnu i stihl.Nauč se jeden druh a doporučil bych husqvarnu LS.Originál litrové balení s odměrkou.Je sice drahý,ale dobrý.Občas se objevuje olej husqvarna,ale nalévaný ze sudů,je levnější,ale ten nebrat.Jak velké množství směsi mícháš,jak dlouho směs skladuješ.
Re: Motorové pily
No pokud jsem to stačil správně sledovat tak to byla prasklá segerka na pístním čepu
Kdo nic nedělá nic nezkazí pokusy sou cesta k úspěchu
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Re: Motorové pily
https://postimg.cc/Js99hb6N
Ne Karle,já jsem to dříve psal,ta pila se přidírala a segrovka se k tomu přichomítla nebo to byl následek.Všimni si na fotce jak se dřela vrchní hrana pístu.Hliníkové piliny v drážkách kroužků,spodní hrana prvího kroužku již zamázla kroužek u těch černých šmouh a podřená celá plocha pístu u výfuku.
Ne Karle,já jsem to dříve psal,ta pila se přidírala a segrovka se k tomu přichomítla nebo to byl následek.Všimni si na fotce jak se dřela vrchní hrana pístu.Hliníkové piliny v drážkách kroužků,spodní hrana prvího kroužku již zamázla kroužek u těch černých šmouh a podřená celá plocha pístu u výfuku.
Re: Motorové pily
JJ maš pravdu teď sem to celý prošel Osobně přidal bych na bohatosti směsi jak jsi psal ale jen nepatrně Ono na vině muže být i ložisko na pístním čepu nebo prostě oběhaný kroužky atd Těch faktorů co to muže způsobit je celá řada třeba jen Gufero na klice Ono pokud je to nahned někdy a někdy to trvá i delší dobu ale jak jednou se chytne a nepatrně mázne je to nahned Ono to klidně mohla zpusobit i ta segereka a j to nalepení na válci hliníku Jde to velice rychle a to se asi nedozvíme Už sem sice jen na obrázkáh vyděl i popraskaný kroužek a co nadělal za paseku
Kdo nic nedělá nic nezkazí pokusy sou cesta k úspěchu
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
-
- Příspěvky: 3056
- Registrován: ned led 20, 2008 5:07 pm
- Bydliště: Podžalí
Re: Motorové pily
Takže - plusmínus o osminku, možná kápku míň, jsem povolil H šroub.
Co se týče benzínu - nikdy nemám namíchanej benzín dýl jak pár dní. Starej benzín či jeho zbytky připouštím když mi to zbude v kanystru když už ho nepotřebuju v zimě či zjara do sněhový frézy, olej tam ale leju vždycky jen pro momentální spotřebu, míchám si vždycky jen litr. Poměr mám něco kolem 1:40 nebo 45, leju to samý do tří pil.
Po dnešním řezání jsem vyndal svíčku jak o tom psal Slávek. Suchá, šedivá.
Pila jede podle mně OK, mám vyjetý tři nádrže, žádný imrvére řezání, šetřím ji, možná až moc.
Co se týče benzínu - nikdy nemám namíchanej benzín dýl jak pár dní. Starej benzín či jeho zbytky připouštím když mi to zbude v kanystru když už ho nepotřebuju v zimě či zjara do sněhový frézy, olej tam ale leju vždycky jen pro momentální spotřebu, míchám si vždycky jen litr. Poměr mám něco kolem 1:40 nebo 45, leju to samý do tří pil.
Po dnešním řezání jsem vyndal svíčku jak o tom psal Slávek. Suchá, šedivá.
Pila jede podle mně OK, mám vyjetý tři nádrže, žádný imrvére řezání, šetřím ji, možná až moc.
Re: Motorové pily
Kdo nic nedělá nic nezkazí pokusy sou cesta k úspěchu
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Re: Motorové pily
Vzhledem k tomu,že ji šetříš a v max. otáčkách asi moc neběhá,čekal bych tu barvu tmavší.I vzhledem k více oleji.Já bych H šroub ještě o 1/4 povolil.Zase po třech nádržích kontrola svíčky.Nevěřím tomu,že karburátor byl nastavený správně,ten byl chudý.Že by si přisávala vzduch pod tím chybějícím šroubem nevěřím.Při rozborce si pohledem asi těsnost spodního víčka nekontroloval.
V tomto monentě-tedy záběhu- by bylo lépe tmavší barvu svíčky.Až pojede v plnéh výkonu,tak se to nechá podle barvy přenastavit.Na to je čas.
V tomto monentě-tedy záběhu- by bylo lépe tmavší barvu svíčky.Až pojede v plnéh výkonu,tak se to nechá podle barvy přenastavit.Na to je čas.
-
- Příspěvky: 3056
- Registrován: ned led 20, 2008 5:07 pm
- Bydliště: Podžalí
Re: Motorové pily
Podle mě je to OK ale přidáním Povolením L v protisměru hodinových ručiček Nic nezkazíš Dej si na šroubovák vazací pásku a pořádně ji dotáhni a udělej fixem na krytu čárku pak povol šroub jak psal slávek a další rysku to je jen kvuli zapamatování o kolik jsi povolil a až vyjedeš tak jednu 2 nadrže tak dej foto svíčky před a po
Kdo nic nedělá nic nezkazí pokusy sou cesta k úspěchu
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/