Hasičská stříkačka PS 12
Re: Hasičská stříkačka PS 12
Pavle, nám hodně udělala úprava sání, protože nenalejváme. Místo tý malý trubičky se tam dá myslím 22mm trubka a mosaznej ventil. Taky jsme vyměnili motor z 12ky za 15ku. Jinak co s tím strojník dál dělal netuším, ale myslím že nic moc zásadního. Mašina jde jako kule, jen ty lidi na to sou pomalý
Re: Hasičská stříkačka PS 12
Děti už nejedou na přetlakový ventil?Pak by veškeré úpravy byly zbytečné.
Re: Hasičská stříkačka PS 12
Pavle, Tomáš Vošvrda to umí poladit, a nemáš to daleko. dám kontakt do sz aby někdo neřekl že tu děláme reklamu.
kdo si hraje nezlobí
Re: Hasičská stříkačka PS 12
tak uz mam doma karbec vebr co se dava na 12 jinak ještě vystrachaly starou ps 8 a 16 jestli prej nemam chvilku
Re: Hasičská stříkačka PS 12
Pavle tuhle jsme se sousedem nakládali u něj PS 8 a nějak jsme na to i viděli bylo to za světla. No a čumíme na to a ono na bloku Audi. Kurva to není asi ta stará mašina česká. No tak to prohlížíme a je to nějakej předchůdce či co. Trochu jinak startování, jinde karburátor. No a značka Audi. Vezl to kámošovi. Chyběla akorát nádrž, ale tu měl už v autě naloženou. Uplně stejnej system jak ta 8. Akorát asi jinej výrobce.
Jinak ty hasiči pro které dělám ty úpravy na PS 12, nebo ono je to spíš ,,leteckej motor" tam nakonec po několika pokus omyl napasovali karburátor z Gaze. A ten vyhovuje uplně nejlíp. Ale ta jejich upravená mašina žere jako tank. Ono na té soutěži jede chvíli, takže je to nebolí, že to žere benzin na litry. Mají tam spoustu uprav na všech součástkách. Něco jsem jim i dělal. Jiné čerpadlo, motor 2 litr, vývěva uplně předělaná, nějaké potrubí jsem jim předělával. To co jde od čerpadla. No a teď tu mám krabici plnou rozebranýho rozdělovače. Všechno vylešťit, upravit odlehčit. Ty kuláky udělat náběhy, předělat těsnění na silonové a tak, aby po utažení byly zámky pro hadice všechny stejně nastojato. Všechny gumoví těsnění pryč.
To samé bylo s proudnicema. Mají takové ty lehonké plastové. Ty se rozebraly a všechny přechody odstranit, vyleštit. Všechny hrany pryč. Snaží se nahnat setinky vteřin, kde se dá.
Jinak ty hasiči pro které dělám ty úpravy na PS 12, nebo ono je to spíš ,,leteckej motor" tam nakonec po několika pokus omyl napasovali karburátor z Gaze. A ten vyhovuje uplně nejlíp. Ale ta jejich upravená mašina žere jako tank. Ono na té soutěži jede chvíli, takže je to nebolí, že to žere benzin na litry. Mají tam spoustu uprav na všech součástkách. Něco jsem jim i dělal. Jiné čerpadlo, motor 2 litr, vývěva uplně předělaná, nějaké potrubí jsem jim předělával. To co jde od čerpadla. No a teď tu mám krabici plnou rozebranýho rozdělovače. Všechno vylešťit, upravit odlehčit. Ty kuláky udělat náběhy, předělat těsnění na silonové a tak, aby po utažení byly zámky pro hadice všechny stejně nastojato. Všechny gumoví těsnění pryč.
To samé bylo s proudnicema. Mají takové ty lehonké plastové. Ty se rozebraly a všechny přechody odstranit, vyleštit. Všechny hrany pryč. Snaží se nahnat setinky vteřin, kde se dá.
Hasičská stříkačka PPS 12R
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Hasičská stříkačka PPS 12R
To jedno P navrch znamená, že je ta PS12 strčená v přívěsu (jinak může být v autě - typicky Avia).
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Hasičská stříkačka PPS 12R
Díky za informaci.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.