koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

pouze technický problém, pro který zde není kategorie.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Britt
Příspěvky: 19329
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:04 pm
Bydliště: Poděbrady

Re: koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

#16 Nový příspěvek od Britt »

Já ti nevím, mě to dělal mechanik na dílně, ale určitě to sehnat jde.

Tohle je prý výborná věc:

http://www.automotokotrla.cz/polozka/WU ... akovatelna
Naposledy upravil(a) Britt dne pát kvě 31, 2019 4:42 pm, celkem upraveno 1 x.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.

Uživatelský avatar
Mekrt
Příspěvky: 228
Registrován: úte led 16, 2018 4:49 pm
Bydliště: 27378

Re: koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

#17 Nový příspěvek od Mekrt »

No budu hledat, ale zatím co jsem našel, tak je to potřeba potom prohnat nějakou teplotou.. V domácích podmínkách nerealizovatelné. Třeba to je něco na podobné bázi a jen tomu slangově říkají plastizol :)

Uživatelský avatar
Britt
Příspěvky: 19329
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:04 pm
Bydliště: Poděbrady

Re: koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

#18 Nový příspěvek od Britt »

Doplnil jsem komentář, mrkni se
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.

Uživatelský avatar
Mekrt
Příspěvky: 228
Registrován: úte led 16, 2018 4:49 pm
Bydliště: 27378

Re: koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

#19 Nový příspěvek od Mekrt »

Díky 8)
Něco vyzkouším a dám pak vědět jak to dopadlo, ať vědí i ostatní :)

Uživatelský avatar
vitex
Příspěvky: 20221
Registrován: ned srp 28, 2011 8:01 pm
Bydliště: Kuřim

Re: koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

#20 Nový příspěvek od vitex »

Plastizol i Plastonit se používal po revoluci na nátěry plochých střech.Plastizol měl zlatou barvu a byl o něco lepší než Plastonit,který měl barvu stříbrnou.Dutiny s nimi moc dobře nejdou-jsou dost husté konzistence.

Uživatelský avatar
kenybz
Příspěvky: 15213
Registrován: úte lis 11, 2008 11:16 am
Bydliště: kůsek od Uh. Brodu
Kontaktovat uživatele:

Re: koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

#21 Nový příspěvek od kenybz »

no pěkně se to rozjelo jsem tušil že to bude zajímavé téma
slyšel jsem dobré reference na tyto rodukty je to sice dražší a prý to funguje vedle naší firmy je centrální sklad barev a laků a znám tam všechny včetně majitele a technika a práve mě doporučil jeden produkt...první dám odkaz na produkty / je to z netu jiná firma/
https://www.balshop.cz/vyhledavani?q=br ... erm=brunox
no a tydy je sprej, který se nanese na oškrábanou rez a ono to jaksi zreaguje a vytvoří přilnavou vrstvu pro vrchní nátěr základ už není nutný, nebo na místech kde to není vidět a není na slunci tak se to už tak nechá,
pak se nato dají nanášet flastry z skelných tkanin, a nebo je finta nanese se akrylový tmel se skelnýmy vlákny na kus fólie ve vrstvě tak 3mm a pak se tato záplata nalepí na děravé místo a za pár minut se fólie odlepí a přelakuje...použitelné samozřejmě jen tam kde není užraná nosná část tam jedině vyvařit a podobně
https://www.balshop.cz/auto-moto~315/ka ... 0-ml~56955
když sa chce, tak ide fšecko :-)
Můj kanál na YOUTUBE
https://www.youtube.com/@nasetraktoryteckacez/videos

Pavel
Příspěvky: 8260
Registrován: sob črc 07, 2007 12:56 pm
Bydliště: dobrovice u mb

Re: koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

#22 Nový příspěvek od Pavel »

když sem mel feldu tak se spodek a dutiny se strikly fermezovkou co se valela v garazi taky to podni nehnilo a ta fermezovka i držela poradil my to starej lakyra

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

#23 Nový příspěvek od DYK »

Co jsem si všiml, dnes letí DINITROL a jeho aplikace bez použití vzduchu což pomocí pistole UBS nejde, ale na doma to bez pistole a vzduchu taky nejde. Má nástavec - hadičku s tryskou i na dutiny. Určitě stříkat nové auto, když už, protože pak už je to jen oddalování toho, co propuklo a stejně nastane. Já jsem si kdysi feldu stříkal Motipem pomocí pistole UBS.
I když je to nepravděpodobné, v jednom autosalonu se loni řešil problém. Majitel si nechal někde někým, nebo sám, nevím, nastříkat čímsi spodek auta a ta věc mu naleptala fabrický tmely na karoserii a šlo to v puchýřích dolům až na plech. Nevím tomu konec a věřím, že současné přípravky jsou s výrobci kompaktabilní, ale bacha na to.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9506
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

#24 Nový příspěvek od Atlan »

Dinitrol vosk na dutiny existuje v speji aj v plechovke na tu tvoju pistol staci si vybrat.
1l plechovka stoji 7E a 500ml sprej 9E. Ceny si najdite na nete.
Dinitrolom chcem vystriekat kapotu, blatniky, len cakam na 30st horucavy nech nezastriekam vlhkost v zahyboch.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

#25 Nový příspěvek od DYK »

Ono právě firmy co se nástřikem zabývají tou pistolí UBS nestříkají, ale tu hmotu tlačí čerpadlo ne vzduch což doma ani nikdo neudělá. A ano, DINITROL je jak na spodek, tak na dutiny. (vosk). Jen u některých karoserií se třeba dveře blbě stříkají. Sundá se tapecírunk a za ním je plato se stahovačkou. Pak přístup do prahů. Asi nejjednodušší jsou víka motoru a kufru.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9506
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

#26 Nový příspěvek od Atlan »

Ano profesionalne je to cez dve hadicky, jedna na medium a druha vzduchova. K zmiesaniu dochadza az na konci v dize. Tlak vzduchu je konstantny, reguluje sa mnozstvo vosku.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

#27 Nový příspěvek od DYK »

Nevím jak přesněji to vyjádřit, ale profesionálně se DINITROL aplikuje bez přítomnosti jakéhokoli tlakového vzduchu. Třeba ze 60L nádob. Čerpadlo nasává a žene jen DINITROL.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

chuck77
Příspěvky: 2491
Registrován: stř led 29, 2014 1:23 pm
Bydliště: ZR

Re: koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

#28 Nový příspěvek od chuck77 »

Todle je numero uno pro fajnšmekry: https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/u ... 000ml.html

Zapomeňte na věci jako Rezistín, Bodýčko, Gumoasfaltík nebo Plastizoul....todle fakt funguje a při pravidelné aplikaci stačí bohatě 1 ampule na celou podvozkovou skupinu (bez podběhů pač tam aplikuji: https://www.liqui-moly.cz/lepeni-a-tesn ... a-375.html) - na podběhy stačí bohatě 1 UBS ampule o objemu 1000ml. Do dutin dávám pouze toto: http://www.servisni-chemie.cz/1040-ochr ... m-tec.html). Shrnu to: se 3 ampulema udělám i doma celý auto a za cenu cca 1000,- Kš.



..hojně oblíbené jsou tydle transparentní vosky na spodky třeba ve Švýcarsku a dalších zemích, kde nemají naši představu že proti korozi ošetřené auto=odspodu černočerná koule s vrstvou na sílu palce něčeho, pod čím hlodá v klidu a míru koroze :)

aplikace každý rok za sucha, před tím slabě oprat teplým vapem a nechat řádne vyschnout.....
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.

hugo3
Příspěvky: 702
Registrován: čtv čer 16, 2016 12:21 pm
Bydliště: 15000

Re: koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

#29 Nový příspěvek od hugo3 »

ono zařízení na nanášení vosků kdysi vyráběl kovofiniš, pod označením vyza 1 nebo vyza 2, rozdíly neznám. princip byl ten, že tlakový vzduch hnal nějaké čerpadlo které potom hadicí dopravovalo polotuhý vosk k pistoli. vzduch tady byl jenom jako zdroj energie. hadicí šel samotný vosk. zařízení se nasazovalo přímo na kbelík s voskem.
hodně se používalo mj. výrobci obráběcích strojů, kteří s tím napatlali celou obráběčku, aby jim cestou nezrezla. potom u zákazníka to umyli benzínem
Předpovědi expertů jsou většinou jen o něco málo lepší než náhoda

chuck77
Příspěvky: 2491
Registrován: stř led 29, 2014 1:23 pm
Bydliště: ZR

Re: koroze automobilu, ochrana a opravy postižených míst

#30 Nový příspěvek od chuck77 »

komprík cca aspoň o výdeji 250l/1min a UBS pistole
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“