Základy hydrauliky
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Základy hydrauliky
Zdravím, pamatuju si to dobře ze škole? Hlavní válec má průměr 20mm a jde zatlačit 20mm, pracovní válec (prasátko) má průměr 40mm. Pokud zatlačím hlavní válec o těch 20mm, tak pracovní se vytlačí o 10mm. Jo je to tak.
Jde my o to, hlavní válec je klasika dvouokruhový na osobák, 4 vývody, 2 zacpu a 2 propojím dohromady. Ty pujdou do pracovního válce. Vysune se čistě teoreticky pracovní válec o 20mm.
Jsem to celkem domotal, snad to někdo pochopí co chce básník říci.
Jde my o to, hlavní válec je klasika dvouokruhový na osobák, 4 vývody, 2 zacpu a 2 propojím dohromady. Ty pujdou do pracovního válce. Vysune se čistě teoreticky pracovní válec o 20mm.
Jsem to celkem domotal, snad to někdo pochopí co chce básník říci.
Re: Základy hydrauliky
vyleze o 5 mm
Re: Základy hydrauliky
Pokud ti neříkají velký Mágu, tak ti zůstane zachované OBJEM kapaliny Je to o obsahu válců.
Re: Základy hydrauliky
Skúsim pokračovať -
Som donútený prerábať mechanické brzdy na kvapalinu - chcem dať na kardan kotúč, hlavný brzdový valec mám z osobáku - 4 vývody Jeden pojde do pasiatka a zvyšné tri? zaslepiť? alebo čo s nimi.
Som donútený prerábať mechanické brzdy na kvapalinu - chcem dať na kardan kotúč, hlavný brzdový valec mám z osobáku - 4 vývody Jeden pojde do pasiatka a zvyšné tri? zaslepiť? alebo čo s nimi.
Re: Základy hydrauliky
Smola, že všetky autá čo som likvidoval mali spojku lankovú. Takže ešte raz jeden vývod použijem, čo so zvyšnými troma?
Re: Základy hydrauliky
Spojkový váleček na brzdy není vhodný,není samostavitelný,nebere v úvahu opotřebení brzd.Jednoduše propoj na brzdovém válečku vstupy a výstupy,pokud nechceš kupovat jednookruhový váleček.
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Základy hydrauliky
Myslim ze to je absolutne jedno, oba plnia rovnaku funkciu. A prepojenim brzDoveho si velmi nepomoze, pac tam kvaplina musi byt lebo maze, a nejaky priesak tam je vždy. Tak ze prrpojit a zaviest spat do nadobky, akurat to tam bude troska cirlulovat.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
- Killer Koly
- Příspěvky: 2749
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Základy hydrauliky
to je rada nad zlato nebo pro sebevraha.
kdyz propojis vstup a vystup, HBV vlastne zablokujes. vystupy propoj do jednoho a ten potom do prasatka
kdyz propojis vstup a vystup, HBV vlastne zablokujes. vystupy propoj do jednoho a ten potom do prasatka
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Základy hydrauliky
Ked ich spoji do hromady a do prasiatka tak bude poteebovat 2x taku sily na pedal aby zabrzdil
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Základy hydrauliky
Ja sa z vás picnem , tak teda ako?
Ešte podotýkam , že vstup neovplyvním. Nové autá majú nádržku ako súčasť HBV a odtial je výstup na každé koleso zvlášť, ale ešte predtým to ide do ABS kocky
Ešte podotýkam , že vstup neovplyvním. Nové autá majú nádržku ako súčasť HBV a odtial je výstup na každé koleso zvlášť, ale ešte predtým to ide do ABS kocky
Re: Základy hydrauliky
Roman,
výstupy z brzdového válce propoj (třeba "T" čkem ),a věď k válečkům,vstupy jak uvádíš, už máš propojeny,bude to pracovat normálně,nebude třeba větší síla na pedál,jen pedál bude mít menší chod(dvojnasobné množství),je lepší ,když budou oba okruhy zaplněny kapalinou,než ,aby byl jeden okruh bez kapaliny a druhy okruh by jsi tlačil přes havarijní kolík.Myslel jsem ,že každy na tom to foru má alespoň trochu technické myšlení,asi jsem se zmýlil.Jak říkal můj byvalý spolupracovník"To by blbca nenapadlo,i kdybys mu hubu rozbil".(čenda.t tento citát určitě poznal)
výstupy z brzdového válce propoj (třeba "T" čkem ),a věď k válečkům,vstupy jak uvádíš, už máš propojeny,bude to pracovat normálně,nebude třeba větší síla na pedál,jen pedál bude mít menší chod(dvojnasobné množství),je lepší ,když budou oba okruhy zaplněny kapalinou,než ,aby byl jeden okruh bez kapaliny a druhy okruh by jsi tlačil přes havarijní kolík.Myslel jsem ,že každy na tom to foru má alespoň trochu technické myšlení,asi jsem se zmýlil.Jak říkal můj byvalý spolupracovník"To by blbca nenapadlo,i kdybys mu hubu rozbil".(čenda.t tento citát určitě poznal)
- Killer Koly
- Příspěvky: 2749
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Základy hydrauliky
atlan: jak jsi na to prisel?? ta sila bude porad stejna.
oco: vstup neres, jde jen o ty vystupy. uplne stejny problem jsem resil u privesu. mel jsem hbv ze S 120, ten ma 2 vystupy a ja jsem potreboval jeden. puvodne jsem jeden vystup zapojil na vstup, pochopitelne to nebrzdilo. pak jsem spojil vystupy a brzdilo to nadherne. casem jsem presel k tomu spojkovemu valci, duvody byly uspora mista a hlavne jsem ho mel
oco: vstup neres, jde jen o ty vystupy. uplne stejny problem jsem resil u privesu. mel jsem hbv ze S 120, ten ma 2 vystupy a ja jsem potreboval jeden. puvodne jsem jeden vystup zapojil na vstup, pochopitelne to nebrzdilo. pak jsem spojil vystupy a brzdilo to nadherne. casem jsem presel k tomu spojkovemu valci, duvody byly uspora mista a hlavne jsem ho mel
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
Re: Základy hydrauliky
A tie kotúče dám asi dva - teraz je tam mechanická pásová brzda na prednom diferáku a teda brzdný účinok sa prenáša na zadok cez dva kardany a redukčku. Dolu kopcom je to strašné, pri panickom brzdení nepomáha ani doťažený zadok , traktor ide na papulu a zadok má v lufte. Samozrejme následkom vôl v kardanoch to strpa a trase. Našťastie sa mi to pri bežnej jazde nestáva , len na stkčke asi bude chcieť poriadne brzdy z vyššej rýchlosti. takže na každý dif dám jeden kotúč a je po vtákoch.