Prosím pokud má někdo zkušenosti, tak se podělte, dohadů z okolí mám spoustu.
U této silniční desty jsou tupláky, ale vnitřní tuplák má jiný disk než venkovní, je to z důvodu, že každý disk je samostatně na nápravu šroubován, takže vnitřní disk má větší středovou díru, disky nejdou navzájem zaměnit.
Když se tyhle vnitřní disky obouvají, tak se ventil musí prostrčit dírou v disku, takže kolo jde foukat zvenčí, zevnitř se tam nedá dostat, kolo je vsazeno v rámu a zepředu je rám zvedacího zařízení. Navíc kdyby se dal ventil zevnitř, tak by se mohl utrhnout.
Nyní problém, přestaly se dělat duše pro tento typ disků, duše, co mají prodloužený ventil. Jak to řešíte?
Volal jsem do desty a ty mi řekli, že máme odvrtat novou díru do disku pro ventil, že oni to tak dělají, že se opravdu duše přestaly vyrábět. Ale kua vrtat disk se mi moc nechce, je to služební VZV, každý rok STK, navíc, kdyby se stal nějaký úraz, mohl by být možná průšvih, že se zasáhlo do konstrukce vozidla.
Samotný ventily se vyrábí, ale už se nevyrábí duše, na které by šly tyhle ventily namontovat.
A mi ty duše máme už starý samá záplata, tak jsem chtěl koupit nové, když to přezouváme na nové gumy.
Ventily:
Hodil by se buď tento ventil, kdyby duše měla závit:
https://bvbcz.cz/detail.php?page=60&cat ... tems=35599
nebo tento ventil, kdyby duše měla díru pro ventil
https://bvbcz.cz/detail.php?page=60&cat ... tems=35593
Zadní kolo, je stejné, jako vnitřní tuplák. Je zde vidět, jak je vysoko ventil od ráfku.
Venkovní tuplák, je zde vidět díra do které se strká ventil duše. U vnitřního tupláku se duše dává obráceně.
Duše 7x12 na Destu DVHM 3222L
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Duše 7x12 na Destu DVHM 3222L
Vysral jsem se na to, a proste kdyz se stane ze guma utece, tak sundam prvni tuplak a nafoukam vnitrni.
Utece to tak jednou 2x do roka. A bezne naklady do 2,5t to uveze i na jednom kole (celkem na 3).
Hever na jesterku nepotrebujes, staci dat spalek pod vez a odklonit od sebe, predni kola ve vzduchu.
A u nas radeji jezdim bulharem kde mam gumy plne a ne foukaci, duvody jsou asi jasne :-))))
Utece to tak jednou 2x do roka. A bezne naklady do 2,5t to uveze i na jednom kole (celkem na 3).
Hever na jesterku nepotrebujes, staci dat spalek pod vez a odklonit od sebe, predni kola ve vzduchu.
A u nas radeji jezdim bulharem kde mam gumy plne a ne foukaci, duvody jsou asi jasne :-))))
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com