Co se tedy pochlubit a podelit??ARO V3S píše:už mám úplne nový spôsob skracovania... a kurva dobrý už nepraskne žiadna iba až na zuboch a nie spoji
Skracovanie napravy Praga V3S
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
- exot
- Příspěvky: 3796
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skracovanie napravy V3S
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Skracovanie napravy V3S
On to robí na kšeft a takto si robí reklamu.
Re: Skracovanie napravy V3S
kolik musi byt otacek pri tom odporovem svareni soustruh to asi neda co
Re: Skracovanie napravy V3S
Hlavně to nedělej v soustruhu! Tedy nevím o Tvém soustruhu nic. Ale znám jednoho, co v soustruhu dělal různé pokusy. Píšu ,,dělal". No vlastně teď už tam může dělat jen ty pokusy. Jako že karbika dal do univezrálky a brousil nakulato, to bylo normálka. Nakonec po různejch výrobních procesech dělal vaření v polohovadle. Upnul do univerzálky nějakej střep a pomaloučku vařil elektrodou svárek. Vše cajk, pěkně zavařené. Bohužel potom upnul cosi a chtěl soustružit. A soustruh hučel jak pyliňák. Nějak pozapoměl, že mu párkrát přeskočil oblouk mezi kuličkama v ložiskách vřetena. No asi dost krát. Takže by musel měnit uložení vřetena a do toho se zatím nepustil. Klasika hodil si tenkrát kostru někam kde ho napadlo.
- DODOTRAK
- Příspěvky: 1020
- Registrován: ned lis 02, 2008 10:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Skracovanie napravy V3S
aby si sa s toho nezbláznil je to jednoduchá vec a ide to uplne bez zvárania a robil som to už pred 20 rokmi je to lisovaný spoj za tepla s presahom ona je ta poloosa na konci v mieste kde ide do reduktora hrubšia tam sa ufikne vyvratá presná diera idealne je ak sa dá brúsiť potom sa poloos skráti a na konci sa zatočí / ideal ked sa brúsi / na rozmer tej diery s presahom 0,08 mm potom poloos schladíš dusíkom a to drážkovanie zahreješ cca na 200 st. C zlisuješ a máš spoj pevnejší ako zváranie neporušíš štruktúru materialu zvarom a takýto spoj drží naozaj fantasticky bežne sa to používa v strojárenstve napr. pri výrobe vačkových hriadelí alebo aj pri výrobe predlhových hriadelí prevodovky bežne sa takto lisujú ozubené pastorky na hriadeleARO V3S píše:určite nie keď si objednáš skrátené potom uvidíš
A kludne to tu napíšem pretože toto je forum na to aby sme si vymieňali skúsenosti a nie na sebe zarábali
Re: Skracovanie napravy V3S
Dodo , sice ja nebudem už asi žiadnu nápravu skracovať ,ale u mňa máš zase obrovské plus ako človek . Presne si vystihol podstatu tohto fora a prečo sem radi chodíme
Re: Skracovanie napravy V3S
.....no ja skracovať plánujem
-
- Příspěvky: 323
- Registrován: sob úno 08, 2014 6:58 pm
- Bydliště: Púchov/SK
Re: Skracovanie napravy V3S
špatná cesta
rozšíriť, zvýšiť, vystužiť . . .
rozšíriť, zvýšiť, vystužiť . . .
Re: Skracovanie napravy V3S
Petrík, my bežní traktoristi sa občas potrebujeme vojsť na vozík 125 x 250cm.
Re: Skracovanie napravy Praga V3S
Zdravím, práve ma čaká skracovanie prednej V3S nápravy budem musieť použiť tie vypuklé V3S kolesá, lebo potrebujem rozchod 1200 na stredy kolies. Čo mi vychádza zvarat pri kĺboch. Treba tie kĺby pomaly zohrievať a dochladzovat? Lebo nechcem ich neho zvaranim zničiť aby sa potom popraskali. Ďakujem
Re: Skracovanie napravy Praga V3S
tak kde sou ty slibovane fotky skracovani taky me to asi ceka
Re: Skracovanie napravy Praga V3S
foto ako som ja skracoval V3S -zadnu a uaz 469 prednu - je umna v tema na 1 strane http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=47487
nebudem tu davat fotky su tam
poloosi pred skratenym dlžku 643 mm a 932 mm
po skrateny maju obe poloosy 520 mm
skratenie trubky napravy :
na kratkej strane mala pôvodnu dlžku 225 mm po srateny 105 mm
na dlhšej strane mala pôvodna dlžka 515 mm po skrateny 105 mm
na stred diskov mam bez brzdových bubnov je 1185 mm
Zdeno
nebudem tu davat fotky su tam
poloosi pred skratenym dlžku 643 mm a 932 mm
po skrateny maju obe poloosy 520 mm
skratenie trubky napravy :
na kratkej strane mala pôvodnu dlžku 225 mm po srateny 105 mm
na dlhšej strane mala pôvodna dlžka 515 mm po skrateny 105 mm
na stred diskov mam bez brzdových bubnov je 1185 mm
Zdeno
Re: Skracovanie napravy Praga V3S
popredu natiahnut puzdro a po zavareny poloosi presustružit zvar potiahnut puzdro a zavarit ho k poloosi
zvarat elektrodou ok 67.45
takto nejak to myslim download/file.php?id=184200&mode=view
viac fotiek v mojom vlakne viewtopic.php?f=20&t=47487 na 1 strane
zvarat elektrodou ok 67.45
takto nejak to myslim download/file.php?id=184200&mode=view
viac fotiek v mojom vlakne viewtopic.php?f=20&t=47487 na 1 strane