ahoj,
vadí klasické vlekové nápravě, když bude (při stavbě samodomo vlečky) otočená, tj. že na novým vleku bude vlastně pořád couvat? jde hlavně o vzduchové brzdy, který zůstanou plně zachovaný. klíče se tím ovšem dostanou na náběžnou stranu, vadí to?
otáčení vlekové nápravy
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
- exot
- Příspěvky: 3795
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: otáčení vlekové nápravy
Mohlo by to krapet hur brzdit.Pokud ale ma asymetricke klice stacily by prohodit mezi sebou.Jinak samozreme mluvime o nejobycejnejsich bubnovych brzdach bez vahadla.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: otáčení vlekové nápravy
Duvod otočení?
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
- exot
- Příspěvky: 3795
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: otáčení vlekové nápravy
Treba mu tam pak pasuje lip
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: otáčení vlekové nápravy
přesně, sledujem co nejmenší výšku ložný plochy, otočená náprava by pěkně zapadla do rámu a bez úprav. držáky vz. válců by nevadily rámu korby atd. jsou to obyčejné brzdy, klíč, pružina, 2 pakny...