identifikace převodovky
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
- Milhauss
- Příspěvky: 11618
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: identifikace převodovky
To je ze žuka
-
- Příspěvky: 1413
- Registrován: ned pro 13, 2009 10:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: identifikace převodovky
Díky , když je to ze žuka tak by to mohlo něco vydržet ne?
Re: identifikace převodovky
Dost se používá třeba v kombinaci s motorem a převodovkou z oktávky jako druhá převodovka.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
- Milhauss
- Příspěvky: 11618
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: identifikace převodovky
Vydržet by přece jenom něco měla,není to osobák. Takže za druhou z osobáku ideál na nějaký menší stroj. Taky by to mohlo být z NYSY,měly by být stejné
Re: identifikace převodovky
jo jo, je to z žuka, uplně stejná je na volze ale tá má trochu jiné - delší vystupni hřidel, ale pajšl uplně stejné, já sem to měl na traktorku (a je to tam dodnes už asi 20let) je teda pravda že nic neni nesmrtelny je potřeba k temu dimenzovat motor nápravy, já to poháněl motorem z oktávky, na motoru origo převodovka oktávková tá teda měla nekolik poruch a z té volhy z lamele vypreparované střed nabastlené na konec té oktávkové převodovky takže síla se nekolikrát násobila zejmena na tu oktávkovó jedničku žejo! no a zadni náprava byla taky ze žuka kola 6,50x16 dyž sem tu převodovku tam dal tak na té jedničce v té volze byl jeden zub takové jakési vymajdané a klepalo to po pár letech převodovka ztichla, ale každé rok sem měnil olej, teda měnil, no vypustil staré do plastovyho kyblika a hodil do teho magnet zakryl deklem a po roku zase ten staré co se s něho ty otěry nachytali na ten magnet tak ten sem přecedil přes hadru a nalil spátky a tak furt dokola no a řikám funguje to doteď, pochopitelně že dyž bych tam dal motor z lokomotivy tak ta převodovka si ani neprcne a je na dvě pulky
Frézování, soustružení a jiné činnosti v dílně, Zetor 50 super
Re: identifikace převodovky
Dobrý den Vám všem.
Pořídil jsem si 25 let odstavený stroj Kupodivu jezdí:D A tak jsem zavítal k Vám pro pár rad.
Potřeboval bych identifikovat druhou převodovku. Fofrklacek mám 2x zalomený, nevím zda to tak bylo i původně, ale chtěl by jsem ho"narovnat" aby jsem mohl dát sedačku do středu traktoru.
Tím se začne a musím zadeklovat přitom kardany aby mi to nenamotalo tkaničky od bot.
Takže to jen tak pro úvod...
Děkuji za rady a zdraví Vašek
Pořídil jsem si 25 let odstavený stroj Kupodivu jezdí:D A tak jsem zavítal k Vám pro pár rad.
Potřeboval bych identifikovat druhou převodovku. Fofrklacek mám 2x zalomený, nevím zda to tak bylo i původně, ale chtěl by jsem ho"narovnat" aby jsem mohl dát sedačku do středu traktoru.
Tím se začne a musím zadeklovat přitom kardany aby mi to nenamotalo tkaničky od bot.
Takže to jen tak pro úvod...
Děkuji za rady a zdraví Vašek
- Přílohy
-
- IMG_20181021_163225.jpg (6.06 KiB) Zobrazeno 3356 x
-
- IMG_20181021_163215.jpg (6.9 KiB) Zobrazeno 3356 x
-
- IMG_20181021_163207.jpg (6.22 KiB) Zobrazeno 3356 x
-
- IMG_20181021_163153.jpg (6.3 KiB) Zobrazeno 3356 x
-
- IMG_20181019_175947.jpg (6.68 KiB) Zobrazeno 3356 x
-
- 1_IMG_20181019_175914.jpg (6.09 KiB) Zobrazeno 3356 x
Re: identifikace převodovky
Malo by to byť staré ARO a určite vydrží, pretože oktaviacka prevodovka je jedna z najslabších a aj tak sa masívne používa ku stavbe traktorčekov.
Re: identifikace převodovky
aro 461
Re: identifikace převodovky
A myslíte že by tyto dvě převodovky mohl utáhnout motor jednoválec 7 HP bez problémů?
Re: identifikace převodovky
Straty v prevodovkách nie sú až tak velké takže to zvladne. Ale tu na slovensku je už tak malý rozdiel v cene tých čínskych motorov že už 7Hp by som ani neuvažoval. 15Hp benzín tu vyjde cca 6tKč , takže nič slabšie už do strojčekov kupovať nebudem.