motor BD1S72

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jarek83
Příspěvky: 606
Registrován: ned kvě 23, 2010 5:04 pm
Bydliště: břeclavsko

motor BD1S72

#1 Nový příspěvek od Jarek83 »

Mám tento motor, ale myslím že to není ono. Nahrál jsem jej v chodu, podle mě jde dost nepravidelně, zapalováním to ais nebude, mám tam bateriové, jiskra je silná dost. Aby byl v chodu, šoupátko filtru musí byt uplně zavřené, jinak zdechne. Benzín je tam nějaký starší, co máme do motorvé kosy. Myslíte že je to tím? Zítra koupím nový benzín a namíchám přesnou směs.
Tady jsou ty videa:
http://www.youtube.com/watch?v=M5iKNpcAv-U
http://www.youtube.com/watch?v=sm77UO4ig84

Packard
Příspěvky: 186
Registrován: ned úno 14, 2010 7:43 pm

Re: motor BD1S72

#2 Nový příspěvek od Packard »

http://pf62.wz.cz/ Mrkni se na tyto stránky,tam je o těch motorech všechno ..

Uživatelský avatar
slavik74
Příspěvky: 280
Registrován: pon led 12, 2009 6:29 pm
Bydliště: Prievidza

Re: motor BD1S72

#3 Nový příspěvek od slavik74 »

chudobná zmes (vela vzduchu-málo benzínu)... nastaviť karburátor, zapalovanie, ak to nepomože tak pretesniť motor, hlavne vymena gufer na kluke. Toto je ten "správny zvuk" : http://www.youtube.com/watch?v=EwtBrGcnHaA

Uživatelský avatar
Jarek83
Příspěvky: 606
Registrován: ned kvě 23, 2010 5:04 pm
Bydliště: břeclavsko

Re: motor BD1S72

#4 Nový příspěvek od Jarek83 »

tak jsem namíchal nový benzín ve správném poměru a pošteloval karburátor. teď to šlape líp, ale problém je furt ten, že musí být zakrytá clona, jak to jenom trošku odlkryju, tak to chcípne. Co by to mohlo značit? Snad né vyměňovat gufera, do toho se mi moc nechce...

Uživatelský avatar
milstav1
Příspěvky: 2401
Registrován: pon lis 15, 2010 12:06 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: motor BD1S72

#5 Nový příspěvek od milstav1 »

Jo myslím že tě to nemine skus brat vzduch a otevři ten filtr to se zavírá jenom když to startuješ aspoň mne to tak fungovalo

Uživatelský avatar
Johny1490
Příspěvky: 2430
Registrován: stř srp 22, 2007 1:09 pm
Bydliště: UK

Re: motor BD1S72

#6 Nový příspěvek od Johny1490 »

Presne tak, to vypada na malo benzinu a vela vzduchu. Pripchata triska atd..... Prečistit cely karbec a dobre by bolo tam dat filtrik aby išiel čisty benzin.....

Uživatelský avatar
Jarek83
Příspěvky: 606
Registrován: ned kvě 23, 2010 5:04 pm
Bydliště: břeclavsko

Re: motor BD1S72

#7 Nový příspěvek od Jarek83 »

no šak právě, startuju, zadělám clonu. je nastartované, clonu odkryju a zdechne (motor je zahřátý)

Uživatelský avatar
Jarek83
Příspěvky: 606
Registrován: ned kvě 23, 2010 5:04 pm
Bydliště: břeclavsko

Re: motor BD1S72

#8 Nový příspěvek od Jarek83 »

když říkáš moc vzduchu, tak ho muže nasávat někde kde nemá, co myslíš?

Uživatelský avatar
milstav1
Příspěvky: 2401
Registrován: pon lis 15, 2010 12:06 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: motor BD1S72

#9 Nový příspěvek od milstav1 »

Skus položit karbec na rovný podklad jesi neni křivá priruba a pološ ji na těsnění a ještě pastu tam to taky umí nasávat a jinak gufera na klice

Uživatelský avatar
Johny1490
Příspěvky: 2430
Registrován: stř srp 22, 2007 1:09 pm
Bydliště: UK

Re: motor BD1S72

#10 Nový příspěvek od Johny1490 »

Jasne, že može nasavat vzduch, treba dat nove tesnenia a uvidiš. Najlepšie z tesniaceho papiera alebo klingeritu. A ked nepomože tak potom simeringy

Uživatelský avatar
slavik74
Příspěvky: 280
Registrován: pon led 12, 2009 6:29 pm
Bydliště: Prievidza

Re: motor BD1S72

#11 Nový příspěvek od slavik74 »

Doporučujem vymeniť gifera, tesnenie na klukovej skrini, tesnenie pod valcom... potom poštelovať zapalovanie a karbec... a bude to určite behat ako má. ušetríš nervy a čas strávený spekulovaním okolo toho.... 8) :friends:

Uživatelský avatar
Jarek83
Příspěvky: 606
Registrován: ned kvě 23, 2010 5:04 pm
Bydliště: břeclavsko

Re: motor BD1S72

#12 Nový příspěvek od Jarek83 »

Tak, vyčistil jsem karbec a bezezměny. Tak sem se nasral a jsu na ty gufera.
Mám několik otázek, snad pomůžete:
1) Až to budu skládat dohromady, mám použít nějakou těsnící pastu nebo je lepší vystřihovat ty tvary z nějakého těsnícího materiálu?
2) co se týká gufer, dočetl jsem se že je daleko lepší použít nějaké americké, v návodu se píše toto: Doporučuji guf. od firmy CHICAGO RAWHIDE (USA), CR 30x50x8 CRW1, CR25x47x6,3 CRW1, která jsem namontoval a problémy ustoupily. Díky svojí menší tloušťce mají další výhodu v tom, že těsní na klice jinde než naše guf., tudíž na neopotřebovaném průměru hřídele. Vřele doporučuji. Díval jsem se na internet, to první gufero jsem našel, ale to druhé snad neexistuje... Neni tam chyba v tom označení? Tak chyba byla ve mě, blbě jsem hledal

3) Sundal jsem část karteru u karburátoru, jak mám z něho dostat to gufero? Jo a hlavní problém, jak se mám dostat k tomu guferu na přední starně motoru? Nevím jak mám vytahnout klikovku... Dávám dvě fotky kam až jsem došel :)

Předem dík moc
Přílohy
IMG_5176.jpg
IMG_5175.jpg

Uživatelský avatar
slavik74
Příspěvky: 280
Registrován: pon led 12, 2009 6:29 pm
Bydliště: Prievidza

Re: motor BD1S72

#13 Nový příspěvek od slavik74 »

1. Použi tesniaci papier, pre istotu jemne potri tesniacim silikonom
2. na americke gufera sa vyprdni, použi klasické, prípadne ak je moc opotrebovaná hriadel v mieste v ktorom gufero tesní tak v predajni pýtaj dvojbrité.
3. gufero vyrvať, kluku jemne vyťuknúť cez tvrde drevo, alebo cez niečo podobné, hlavne daj pozor aby si nepoškodil závit, nasaď tam radšej naspať matku.

Uživatelský avatar
milstav1
Příspěvky: 2401
Registrován: pon lis 15, 2010 12:06 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: motor BD1S72

#14 Nový příspěvek od milstav1 »

jo přesně jak píše slavík hlavně opatrně ať si nepoškodíš stenu přitom odvrtávani dej dírku do gufera pak tam našroubuj samořez a ven stím je to jednoduché

Uživatelský avatar
Jarek83
Příspěvky: 606
Registrován: ned kvě 23, 2010 5:04 pm
Bydliště: břeclavsko

Re: motor BD1S72

#15 Nový příspěvek od Jarek83 »

Ok díky.
Ten těsnící papír seženu v kdejaké mototechně doufám :)
Hm... myslel jsem že ty americké jsou jistota, tak teď nevim. Hřídel opotřebovaná není, aspoň se mi nezdá. Co kdybych tam rovnou jebl ty dvojbřité? Jo a jaké označení platí pro ty obyč české? V prodejně mám řict ty rozměry co jsem uvedl v předešlém příspěvku?
Zitra to zkusim vyklepnout, ale neni mi na tom právě jasné jak projde dírou ten větší závit co je za zapalováním

Odpovědět

Zpět na „Motory“