pomalá reakce plynu na motoru multicar
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
pomalá reakce plynu na motoru multicar
Ahojte klegové. Potřeboval bych poradit. Pořídil jsem si německého bobka a je v něm motor z multikáry M25. Jestli je motor studený nebo teplý, tak motor nechce po přidání plynu jít okamžitě do otáček. Odezva je strašně dlouhá, z výfuku se neustále čudí, při startování za studena je z výfuku šedý hustý dým. Jakmile se motor zahřeje, je to lepší. Tady přikládám video z dneška https://www.youtube.com/shorts/mthAX_yIxOg .
Čím to tedy může být, že nejde za plynem okamžitě, ale strašně pomalu? Abych vůbec mohl s bokem něco dělat, tak musím mít plyn pořád naplno. otáčky mě drží - nekolísaní. Moc díky
Čím to tedy může být, že nejde za plynem okamžitě, ale strašně pomalu? Abych vůbec mohl s bokem něco dělat, tak musím mít plyn pořád naplno. otáčky mě drží - nekolísaní. Moc díky
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Začal bych filtry paliva a sání vzduchu.
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Škoda že není vidět výfuk, ale takhle to vypadá že nemá vzduch.
Na všechno nám treba špecialistou !
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Filtry.
Prošel bych i palivovou cestu, pricpany holendr a pod.
Dalsi krok vstřikovací čerpadlo, stav a nastavení.
Prošel bych i palivovou cestu, pricpany holendr a pod.
Dalsi krok vstřikovací čerpadlo, stav a nastavení.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
tady přidávám video (ikdyž není dnešního data), jak mě to stále kouří a nechce nastartovat když je venku po 5°C
https://youtube.com/shorts/7bu6Az_F9FA? ... k-n9iSJcPj
https://youtube.com/shorts/7bu6Az_F9FA? ... k-n9iSJcPj
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Žhaví všechny svíce? Je třeba žhavit dostatečně dlouho.Taky by stálo za to zkontrolovat nastavení fóra, pod dopravní pumpou se nastavuje dvěma šrouby M8.
Na všechno nám treba špecialistou !
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Já už to moc nepamatuji ale podívej se na olej v čerpadle a hlavně regulátoru. Něco podobného se konalo sousedům v Multikáře a tohle pomohlo.Ten kouř může taky být tím ,že motor má již něco za sebou a někdo potřeboval "doplnit" koně. Ale jak píší kolegové filtrama nic nezkazíš .
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Tady je čerpadlo zásobováno olejem od motoru.
Na všechno nám treba špecialistou !
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Nemůže tam být zapnutá nějaká funkce, nějaký přídavný okruh atd?
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
všechny svíce žhaví - proměřeno. Navíc jsem do sání umístil další žhavící svíci, ale bez žádných změn při startování v chladném počasí. nastavení fóra? Co tím myslíš?
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
To mě překvapuje s tím mazáním regulátoru - jezdil jsem v práci chvíli s Multikárou a ta měla v regulátoru svou náplň. Je fakt že to bylo asi před 25 lety a ta kára byla ještě starší ...Pro Pepu do čerpadla je přiveden mazací olej z motoru někdy jen přepad hladiny a někdy i tlakový olej - podle výrobce .
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Do čerpadla je přiveden olej od motoru, jsou to ty slabé trubičky na zadní pravé straně motoru, a nastavením fóra se myslí předvstřik. Pod dopravní pumpou je unašeč na 2 šrouby M8 a stupnice- povolením šroubů a posunutím v drážkách se hodnota mění.
Na všechno nám treba špecialistou !
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Je nějaký postup/návod nebo hodnoty, jak mají být nastavené šrouby?