pomalá reakce plynu na motoru multicar
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Na fremě je gumová zátka, pod ní jsou na setrvačníku značky, nastaví se značka pro předvstřik a na unašeči se provede přesné nastavení. Je to zhruba stejné jako u Zetoru nebo Liazu ale tady se nenaklání čerpadlo, ale právě se hýbá s unašečem. V tvém případě bych nejdřív zkontroloval jak je to nastaveno, jestli jsou oba šrouby utažené a není spoj volný a nadoraz v drážkách. Už jsem viděl že se do toho někdo hrabal a utáhl jen jeden šroub- neotočil motorem aby se objevil idruhý šroub a jezdil tak, a samozřejmě se nastavení rozhasilo. Bylo by dobré si sehnat dílenskou příručku, občas vyplavou v inzerci. Měl jsem dvě, jednu dokonce česky a z mladické nerozvážnosti jsem je půjčil. Teď mám...
Na všechno nám treba špecialistou !
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
může být rozštelovaný předstih, jak uvádí pan sorbus
ale určitě bych šel po palivovém filtru, u každého fosilu nafta ucpaným filtrem prolézá jen taktak, pozná se to v kopcích - motor netahne
ale určitě bych šel po palivovém filtru, u každého fosilu nafta ucpaným filtrem prolézá jen taktak, pozná se to v kopcích - motor netahne
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Myslíš zátku na skříni, ve které je setrvák viz foto? Unašečem myslíš co? Které myslíš oba šrouby? Můžeš mě to prosím zakreslit? Moc děkujiSorbus píše: ↑pon lis 11, 2024 11:49 am Na fremě je gumová zátka, pod ní jsou na setrvačníku značky, nastaví se značka pro předvstřik a na unašeči se provede přesné nastavení. Je to zhruba stejné jako u Zetoru nebo Liazu ale tady se nenaklání čerpadlo, ale právě se hýbá s unašečem. V tvém případě bych nejdřív zkontroloval jak je to nastaveno, jestli jsou oba šrouby utažené a není spoj volný a nadoraz v drážkách. Už jsem viděl že se do toho někdo hrabal a utáhl jen jeden šroub- neotočil motorem aby se objevil idruhý šroub a jezdil tak, a samozřejmě se nastavení rozhasilo. Bylo by dobré si sehnat dílenskou příručku, občas vyplavou v inzerci. Měl jsem dvě, jednu dokonce česky a z mladické nerozvážnosti jsem je půjčil. Teď mám...
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Je to ta zátka, rysky jsou na setrváku. Přesně jak to máš vyfocené v příručce. Píšu z mobilu, ale jeden šroub je na obrázku a druhý se objeví až zatočíš motorem, jsou naproti sobě.
Na všechno nám treba špecialistou !
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Já na tom mobilu prdlajs vidím, ale určitě je to on. Jo, povedlo se to zvětšit, je to on
Na všechno nám treba špecialistou !
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Hlavně než cokoli začneš tak mrkni v jaké poloze to je, jestli je nastavení +- ok tak problém je jinde.
Na všechno nám treba špecialistou !
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
myslím ten který je schovaný pod dopravní pumpou, tři šroubky a je dole a jsi tam.
Na všechno nám treba špecialistou !
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
ok, zítra jdu na to. Děkují ;)
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Docela mě překvapuje to nastavení skoro nebo úplně nadoraz, nikdy mi to takhle nevyšlo.
Na všechno nám treba špecialistou !
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
to já vůbec nevím, ale takto jak je to nastavené, tak jsem to měl původně.
Re: pomalá reakce plynu na motoru multicar
Jo jasně když takhle běží nejlíp, jen jsem to ještě takhle neviděl.
Na všechno nám treba špecialistou !