čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
-
- Příspěvky: 3056
- Registrován: ned led 20, 2008 5:07 pm
- Bydliště: Podžalí
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Trochu bordelu tam bylo ale nic hroznýho. Celej karbec i tryska profouknutý, nikde žádnej bordel, všechno čistý. Motor nastartuju když je teplej jen se sytičem na Xtý zatáhnutí. Pak sytič hned pryč a jede normálně. Je to GS 280 GCL, 7,5 koní. Dřív stačilo když motor běžel studenej minutu a šlo to na první dobrou bez sytiče nastartovat. Nijak jsem se v tom nevrtal.
-
- Příspěvky: 3056
- Registrován: ned led 20, 2008 5:07 pm
- Bydliště: Podžalí
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Jo a na volnoběh houpe, to dřív nedělal. Ale s regulátorem jsem taky nic nedělal...
-
- Příspěvky: 2150
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
- Bydliště: 1
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Psal jsem o problémech,které jsem měl já. Všechny vyřešil nový karburátor.
Nevěř všemu co si myslíš
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Ahoj koupil jsem hondu gx 200 a potrebuji hlidat motohodiny koupil sem pdobne temto jenze me pripada ze ukazuji blbosti nastavil sem pozici 3 jiskra kazde 2 otacky https://www.zbozi.cz/vyrobek/xtrobb-199 ... motohodin/ jenze podle me nesedi otacky motoru.
Čeština neni moje silna stránka. Raději píšu bez diakritiky.
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
No to ani nemůžou. Jiskra jde při každé horní úvrati pístu. Nemá to rozdělovač s palcem, ale magnet na setrvačníku a cívku proti němu.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.