Docela se o muliny zajímám a dokonce teď sháním nějakou vlečku. Občas se nějaká na bazoši objeví, ale většinou za hodně peněz. Co jsem vypozoroval, tak klasické malé vlečky za M22 se dobře vyhledávají podle hesla "ifa anhanger" "ifa hm20.11", ty delší s korbou 2,7m jsou zpravidla hodně zastoupeny na německém ebay.de pod heslem "ifa hw 60" a mají celkovou hmotnost 2400 kg. Našel jsem i větší s označením "hw 80" délkou 4,3 metru a hmotností 5 tun (!). Ty jsou už, ale brzděné vzduchem, jsou i bez vzduchojemů, ale to jsou vykradené vraky a tedy bez brzd.
Přívěsy Multicar
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo, Milhauss
- lefthandgun
- Příspěvky: 88
- Registrován: pát bře 16, 2012 8:58 am
- Bydliště: Brněnsko
Re: Přívěsy Multicar
Když něco rozeberem, tak jenom autogenem...
Re: Přívěsy Multicar
Může se s tím vůbec u nás na silnici? Někde jsem četl že vozík není schálený pro provoz na našich silnicích kvůli bržděný jenom zadní nápravě. Dost jsem nad ním uvažoval za naší M25...
Multicar M25, Desta BVH 1622
- Milhauss
- Příspěvky: 11618
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy Multicar
Pro Českou republiku neschváleno,volal jsem do státní zkušebny Praha. Jedině to mám prý vzít,naložit a přivézt,že by s tím něco možná udělat šlo. Ale legalizace to bude palba
Re: Přívěsy Multicar
Myslel jsem si to. Ale je to škoda. Za Mulinku by fakt parádně pasovala.
Multicar M25, Desta BVH 1622