HINOMOTO E2004

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10023
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: Himonoto E2004

#16 Nový příspěvek od Ondras83 »

Hlavně vždy závaží na zadek - zaprvé máš větší stabilitu (když není blokace výkyvu a půjdeš na předek, může se traktor převrátit na stranu - ikdyz Japonci mají dorazy a výkyv docela omezen), ale rozložis váhu i na zadní nápravu a netrpí tolik přední náprava...už se to tady řešilo před několika lety jak na velkých, tak malých traktorech

Čelak mám cca 6-7 let a to závaží vzadu je dost znát (nejlíp se mi nakládá, když mám vzadu podkop) a je i cítit, že traktor sedí na zadní nápravě s ne na předku

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15765
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Himonoto E2004

#17 Nový příspěvek od oco13 »

Ja mám na 400kg v čeláku dozadu navešaných ďalších 400kg. Nechcel som závažie do ramien a tak mám 200kg v kolesách 120kg vody v gumách a 100kg železa na moste zadnej nápravy. Tá je z jašterky, čiže aj tá má dosť kilov. Ale aj tak tých 400kg len nabrať potiahnuť a položiť, žiadne prejazdy. Aj tak musím predné gumy mať na 5 atm.

Brmbos
Příspěvky: 10
Registrován: čtv bře 11, 2021 9:24 am
Bydliště: Ostrava

Re: Himonoto E2004

#18 Nový příspěvek od Brmbos »

Zdar borci.

Tak se povedlo. Sice do kopce na sněhu asi hodím do lopaty trošku štěrku, bylo to na hraně, předek se lehounce nadlehčoval, ale super. Zkoušel jsem píchnout normálně i na "konzervu", všecko hrálo.


Obrázek


Obrázek

ozef76
Příspěvky: 3
Registrován: pon úno 28, 2011 9:34 am

Re: Himonoto E2004

#19 Nový příspěvek od ozef76 »

Zdravím. Od loňska vlastnim taky tento malotraktor. Je to úžasný stroj, jen doufám, že bude sloužit bez ptoblémů. Přes zimu jsem udělal menší úpravy a vyměny naplní.
Kdyby měl někdo od tohoto traktoru servisní manuál, tak bych ho určitě uvítal.
Jestě se zeptám - k čemu je na pravé straně pod hydraulickým horním ramenem ta páčka?

ozef76
Příspěvky: 3
Registrován: pon úno 28, 2011 9:34 am

Re: Himonoto E2004

#20 Nový příspěvek od ozef76 »

[
Obrázek

Brmbos
Příspěvky: 10
Registrován: čtv bře 11, 2021 9:24 am
Bydliště: Ostrava

Re: Himonoto E2004

#21 Nový příspěvek od Brmbos »

Ahoj.

Vyguglil jsem jen takový obecný návod, pošli mi na kaderajiri@seznam.cz svůj email a pošlu ti ho. S tou páčkou to moc nechápu, v pravo mám jen ruční plyn a ovládání hydrauliky.

Zatím zdar

j.kubec
Příspěvky: 452
Registrován: čtv bře 22, 2012 4:50 pm
Bydliště: Dvůr Králové

Re: Himonoto E2004

#22 Nový příspěvek od j.kubec »

Tou páčkou ozef76 má určitě na mysli takové malé táhlo zezadu traktoru na pravé straně vedle ramena hydrauliky. Nevím k čemu to sloužilo, ale jistě to mělo spojitost s rotavátorem.

Uživatelský avatar
Širon
Příspěvky: 1162
Registrován: čtv led 26, 2017 5:23 pm
Bydliště: Nedaleko Jihlavy

Re: Himonoto E2004

#23 Nový příspěvek od Širon »

No nevím jak HINO ,ale podle popisu to má Yanmar taky. Je to jak říkáš na rotavátor, táhlo je propojený s třetím bodem a zaijšťuje, že když se tělo rotavátoru nakloní k traktoru, třeba že je v hlíně kámen,nebo větší teréní nerovnost, zatlačí táhlo do páčky a ta zajistí že se zvednou ramena a rotavátor tím pádem taky. Je to taky takovej jakoby podélnej nivelák. Vysvětlil jsem to trochu kostrbatě , ale věřím že si z toho to podstatný přebreš. :friends:
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....

ozef76
Příspěvky: 3
Registrován: pon úno 28, 2011 9:34 am

Re: Himonoto E2004

#24 Nový příspěvek od ozef76 »

Přesně tak.
Jak píšete, jen se chci zeptat jak to bývá propojeno s tím táhlem třetího bodu?

Brmbos
Příspěvky: 10
Registrován: čtv bře 11, 2021 9:24 am
Bydliště: Ostrava

Hinomoto E2004

#25 Nový příspěvek od Brmbos »

Zdravím.

Rozhodl jsem se před zimou vyměnit olej v převodovce. Podle nějakého návodu z netu jsem se dočetl, že tam má být olej OTHP3. Tak jsem ho objednal, i filtr v origo servise na tyhle traktůrky. Ale filtr dle katalogu nepasoval, rozměry až na výšku seděly. Vyšší filtr se tam nevejde, je tam táhlo od redukce. Takže mi sháněli filtr nižší, ale divili se, že tam neliju PP 80. Tak nevím. Filtr bude do 10 dnů, tak pak dám vědět. Každopádně pro majitele tohoto stroje posílám naměřené hodnoty:

D1 (průměr filtru) - 97 mm
D2 - (vnější průměr gumového těsnění) - 71 mm
D3 - (vnitřní průměr otvoru) - 27 mm
Stoupání závitu nevím
H - výška filtru 110 mm

Posílám i pár fotek.

Zatím ahoj

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Brmbos
Příspěvky: 10
Registrován: čtv bře 11, 2021 9:24 am
Bydliště: Ostrava

HINOMOTO E2004

#26 Nový příspěvek od Brmbos »

Zdravím.

Mám s "Viktorem" problém. Začal dělat nějaký děsivý zvuk. Co jsem vypozoroval = problém je v motorové části (převodovka, hydraulika, spojka v klidu), zvuk je kovový, jako kdyby se hádaly ozubená kola, a dělá to jen při zahřátém motoru.

1.) sundal jsem víko ventilů, po nastartování to netlačí olej
2.) objevil jsem vylágrované ložisko na vodní pumpě, vrtule byla volná, mohla mlátit o oplechování chladiče, ale nenašel jsem žádné stopy

Takže se soustředím na ten olej a hlavně olejové čerpadlo. Nevíte někdo na jakém tématu najdu jak je řešený přední náhon, jak sundat "kardan"? Protože vana je nad ním a potřebuji ji sundat kvůli olejovému čerpadlu.

Děkuji
Obrázek

Uživatelský avatar
DanculSK
Příspěvky: 14668
Registrován: čtv pro 29, 2011 4:10 pm
Bydliště: ješková Ves

Re: HINOMOTO E2004

#27 Nový příspěvek od DanculSK »

Aby to neboli ojnicne ložiská,,,,,.
Kovový zvuk z motora...
.....AJ MUŽI MAJÚ SVOJE DNI....

Kratky navod ako sem nahrať fotky
https://youtu.be/I5ymR1-wi70

Brmbos
Příspěvky: 10
Registrován: čtv bře 11, 2021 9:24 am
Bydliště: Ostrava

HINOMOTO E2004

#28 Nový příspěvek od Brmbos »

Zdravím.

Posílám pár postřehů pro majitele této značky.

Nejobtížnější se ukázalo sundání předního náhonu. Řešen je samotným kardanem a krycí trubkou. Při demontáži přední nápravy z ní kardan krásně vypadl. Ale na převodovce zůstal kouslý a ani boha. Po různých pokusech muselo dojít k fričce a kardan se uřezal. Při následovaném sundání krycí trubky šlo konečně vidět to místo - na hřídeli z převodovky "samice", na hřídeli samec. Pak nahřát autogenem do červena a chytit do sykovek a kleštěmi vybít ven. Kardan i trubku mi svařili, zatím to jede, uvidíme časem.

Samozřejmě se vypálilo gufero z převodovky, ale s tím jsme počítali a hned vyměnili olejovou náplň. Gufero tam pasuje 30-55-10. Olej jsem tam nalil OTHP3 hydrauliku a filtr, o kterém jsem mluvil výše. Byl o hodně vyšší a dostat ho tam byl mazec. Dolů musel i blatník i táhla předního náhonu a redukce. Po montáži zpět jsem zjistil, že nejde redukce vypnout, že chybí půl centimetru. To už jsem neměl nervy a filtr jemným násilím trošku poklepal a zdeformoval. Vešlo mi tam zatím 20 l oleje, uvidíme po použití nakladače a vlečky a tak.

Co se motoru týká, vypadá v cajku, vana čistá, ojniční ložiska ok, ventily zeštelované.

Takže jediné, co mohlo vydávat kovový zvuk je vylágrovaná vodní pumpa, kterou už mám objednanou a budu měnit.

Ať se daří

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“