ISEKI TU170
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 109
- Registrován: sob zář 26, 2020 5:33 pm
- Bydliště: Brno
Re: ISEKI TU170
? dal jsem do vyhledávače SZ a odpověděl mi že severozápad omluv mne narodil jsem se v první polovině minulého století
Re: ISEKI TU170
SZ - sukromná sprava
Re: ISEKI TU170
Dancul, děkuju Už jsme v kontaktu
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: ISEKI TU170
Ahoj Ladiki. Mě se také začne zvedat předek, když jedu do kopce. Je to přetížením vozíku. Micině se při záběru začne zvedat předek. Kouli mám pod vývodem kardanu. Svislá váha na kouli nebude moc velká. Nápravu mám na středu vozíka a při nakládání se snažím aby byl náklad stejnoměrné rozložen. Ale váha vozíku včetně nákladu bude kolem 1,3 tuny.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: ISEKI TU170
Ahoj, je to tak. POčítal jsem Michalovi ten vozík a má to na 1cm přesně. Uchycení také OK. Je to kombinace nákladu/sklonu........holt neoborný pohled hanáka Jenže tady 40-60kg na předku nepomůže....viděl bych to ke 100kg..
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
-
- Příspěvky: 109
- Registrován: sob zář 26, 2020 5:33 pm
- Bydliště: Brno
Re: ISEKI TU170
Bacha na to , čím víc zatížíš kouli ,o to víc odlehčíš předek, v kopci je to markantní. S tím nic nenaděláš ...ubrat náklad . Je to věc zkušenosti , vím ,že to jde řídit i dělenéma brzdami ale je to ošidné !
- Ondras83
- Příspěvky: 10023
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ISEKI TU170
Závaží na předek a jeto
Re: ISEKI TU170
Moje problémy s dvíhaním predku vyriešil čelák (teraz mi už dvíha zadok)
- Ondras83
- Příspěvky: 10023
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ISEKI TU170
kdyby jsi používal pořádnej vlek a ne tu karku z vari, dalo by se s tím pracovat lépe...kdyby jsi si s tím vůbec pohrál a udělal ji hnanou, máš vyřešený všechny problémy s tím tvým kopcem
-
- Příspěvky: 109
- Registrován: sob zář 26, 2020 5:33 pm
- Bydliště: Brno
Re: ISEKI TU170
Michale, dobrý
Co není 100% to mě štve.....tak za mě jen, že by vlečka měla jet ve stejných stopách traktoru
Co není 100% to mě štve.....tak za mě jen, že by vlečka měla jet ve stejných stopách traktoru
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
-
- Příspěvky: 440
- Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
- Bydliště: Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ISEKI TU170
... no to ale by bola vysoko korba (kolesa pod vlečkou), alebo úzka vlečka (kolesá v stope traktora), či ? Ja by som to neriešil ale každý sme iný
Re: ISEKI TU170
Přikláníme se k raději větším kolům a širší než malým kolům a v řadě. Stejně když zatočiš - jsi mimo.
To se nebavím o větší stabilitě.
To se nebavím o větší stabilitě.
Re: ISEKI TU170
: Já jsem občas mimo a to ani nemusím na traktoru sedět, natož zatáčet....