TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Moderátor: DYK
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Tak přesně tím bych začal
Mě to přišlo divné, že byste neměli filtr před čerpadlem. Protože ten plnoprůtokový je na vratce, ne?
Ale celá náplň musí zase ven
Mě to přišlo divné, že byste neměli filtr před čerpadlem. Protože ten plnoprůtokový je na vratce, ne?
Ale celá náplň musí zase ven
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ano je na spiatočke
Možno to bude uplná kravina spomeniem svoju odyseu , sice nie s traktorom ale s buducim traktorom.
Na mojej staručkej Ibize prvej generacie (1990) mi prestala fungovať spojka. Tak prevodovka von nová lamela kontrola prítlačáku, nové spojkové ložisko. Problémov so zháňaním súčiastok, lebo skoro nič sa už na to nerobí. Pasovalo našťastie z Fiata Ritmo a Duna. Zložili a ... spojka nejde. Do prdele všetko znova von druhý typ spojkového ložiska kontrola všetkého vnútri , nič sa nenašlo, zložené a spojka nejde. Už sme boli aj s mladým na prašky a ako on šlapal na pedál ja som čumel do motora tak som si všimol že páka čo ovláda spojku chodí nejako čudne. Nakoniec to bol prasknutý zvar medzi tou pákou a hriadelkou čo tlačí spojkové ložisko. Zavaril som to rovno v aute a ide jak za mlada - totalna cctina a už sme to auto skoro zapálili.
Možno to bude uplná kravina spomeniem svoju odyseu , sice nie s traktorom ale s buducim traktorom.
Na mojej staručkej Ibize prvej generacie (1990) mi prestala fungovať spojka. Tak prevodovka von nová lamela kontrola prítlačáku, nové spojkové ložisko. Problémov so zháňaním súčiastok, lebo skoro nič sa už na to nerobí. Pasovalo našťastie z Fiata Ritmo a Duna. Zložili a ... spojka nejde. Do prdele všetko znova von druhý typ spojkového ložiska kontrola všetkého vnútri , nič sa nenašlo, zložené a spojka nejde. Už sme boli aj s mladým na prašky a ako on šlapal na pedál ja som čumel do motora tak som si všimol že páka čo ovláda spojku chodí nejako čudne. Nakoniec to bol prasknutý zvar medzi tou pákou a hriadelkou čo tlačí spojkové ložisko. Zavaril som to rovno v aute a ide jak za mlada - totalna cctina a už sme to auto skoro zapálili.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Oco13, si si istý, že ten veľký filter máš na spiatočke? Mitsubishi to má na sání, teda pred čerpadlom.
Z tvojej foto sa mi zdá, že je to sánie. Aj trubky sú hrubé...vyzerajú ako sacie.
Z tvojej foto sa mi zdá, že je to sánie. Aj trubky sú hrubé...vyzerajú ako sacie.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Istý si nie som , len podla fotiek mi to tak vychádza, pod traktorom som dnes neležal. Nikdy ma ani nenapadlo riešiť či je filter na tej alebo inej vetve, nemám na to dôvod.
Jedno som si ale istý jeden filter je na jednej vetve a druhý na druhej, nie sú oba na jednej.
A ešte doplním filtre s nefunkčnou hydraulikou by som nespojoval, lebo zadavatel píše že mu išla. Takže by som riešil či je tlak za čerpadlom. Ak by si nevedelo nasať olej tak by to bol strašný piskot. To sa mi sem tam stalo na domadeloch, že som si zalomil saciu hadicu, v tom momente som to vedel.
Jedno som si ale istý jeden filter je na jednej vetve a druhý na druhej, nie sú oba na jednej.
A ešte doplním filtre s nefunkčnou hydraulikou by som nespojoval, lebo zadavatel píše že mu išla. Takže by som riešil či je tlak za čerpadlom. Ak by si nevedelo nasať olej tak by to bol strašný piskot. To sa mi sem tam stalo na domadeloch, že som si zalomil saciu hadicu, v tom momente som to vedel.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned dub 14, 2024 2:53 pm
- Bydliště: Svidnik
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Nie je, to som si myslel aj ja ale keď som to rozobral tak je to prazdne, ja som tam napajal prídavné rozvadzače, je to totiž tlaková vetva z čerpadla.
ja tam mam napojenú tlakovú vratku z oboch rozvadzačov. Ak pojdeš po trubke za tým medzikusom tak sa ti zatočí k prevodovke a dnu v prevodovke je hrubé sitko so strunou.
ja tam mam napojenú tlakovú vratku z oboch rozvadzačov. Ak pojdeš po trubke za tým medzikusom tak sa ti zatočí k prevodovke a dnu v prevodovke je hrubé sitko so strunou.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Peter, máš pravdu. Z fotky od Oci je vidět,že ten průtokový je na sací trubce.
Oci, v tom tvém příspěvku jsem se trochu ztratil. Buď je to na tlakové větvi od čerpadla (to si myslím) a nebo je to vratka. Tlakovou vratku neznám. Já mám na tlakové větvi něco podobného a mám teorii,že je to právě příprava na připojení dalších rozvaděčů (čelního nakladače), abys nemusel řezat trubky a kdykoliv mohl vrátit vše zpět.
Oco má asi pravdu,že kdyby to síto mělo něco společného s tvým problémem tak by kvičelo čerpadlo.
Já bych ho u sebe stejně vyčistil, abych měl klid a jistotu. A jako druhé bych povolil tu trubku za čerpadlem. Nemusíš úplně odšroubovat, stačí povolovat při nastartovaném motoru a když bude čerpadlo tlačit tak by se to při povolování mělo ukázat celkem rychle. Když olej poteče můžeš se přesunout dál - elektronika nebo netěsná soustava.
Mě přestala hydraulika taky fungovat a bylo studeným spojem na relátku v ,,řídící jednotce,,. Vidíš, úplně jsem na to zapomněl. Mimo to,že nefungovala hydraulika,tak taky nesvítili její kontrolky......co pojistky? Zkontroloval jsi?
Oci, v tom tvém příspěvku jsem se trochu ztratil. Buď je to na tlakové větvi od čerpadla (to si myslím) a nebo je to vratka. Tlakovou vratku neznám. Já mám na tlakové větvi něco podobného a mám teorii,že je to právě příprava na připojení dalších rozvaděčů (čelního nakladače), abys nemusel řezat trubky a kdykoliv mohl vrátit vše zpět.
Oco má asi pravdu,že kdyby to síto mělo něco společného s tvým problémem tak by kvičelo čerpadlo.
Já bych ho u sebe stejně vyčistil, abych měl klid a jistotu. A jako druhé bych povolil tu trubku za čerpadlem. Nemusíš úplně odšroubovat, stačí povolovat při nastartovaném motoru a když bude čerpadlo tlačit tak by se to při povolování mělo ukázat celkem rychle. Když olej poteče můžeš se přesunout dál - elektronika nebo netěsná soustava.
Mě přestala hydraulika taky fungovat a bylo studeným spojem na relátku v ,,řídící jednotce,,. Vidíš, úplně jsem na to zapomněl. Mimo to,že nefungovala hydraulika,tak taky nesvítili její kontrolky......co pojistky? Zkontroloval jsi?
Hinomoto N249
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ale poznáš - preto som to nazval vratka lebo je to vývod HPCO, kade sa olej vracia do pôvodného okruhu. Mám tam pridané dva ďalšie rozvadzače a z nich mi potom ide olej nazad do hydrauliky a nivelizacie.
Už sa to dá pochopiť???
Neviem ako inak nazvať HPCO , len ako tlakový výstup z rozvádzača. Spiatočka je potom bez tlaku. Možno ešte lepšie by bolo tlakovo zaťažitelný
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Olej do čerpadla by mal ísť už čistý. Hrubá trubka je sanie, tenká z čerpadla je výstup. Pre test hydrauliky teba odpojiť káble z cievky rozvádzača a premerat cievku, poprípade pustiť do nej napätie cez maličkú poistku či cievka cvaká. Potom vyskúšať druhú cievku. Jedna je zdvíhanie a druhá spúšťanie ramien. Potom naštartovať a kratkym pripojením napájania na cievku skúšať či sa ramená pohnú.
Ešte sa dá vyskúšať elektronika hydrauliky. Na odpojené konektory pripojiť malú 5W ziarovku a pohnúť pákou regulácie ci sa rozsvietia žiarovky. ..
Ešte sa dá vyskúšať elektronika hydrauliky. Na odpojené konektory pripojiť malú 5W ziarovku a pohnúť pákou regulácie ci sa rozsvietia žiarovky. ..
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Páni moment - zadavatel tvrdí, že nemá žiadnu elektroniku. Mne sa to nezdá, ale napríklad tá B6000 čo mám na dielni to má tak- jedna páka ako na rozvádzači z Hydrolídra.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
No nevím. Počkáme s čím se ozve tazatel. Oddělat sedačku a dekl a pořádně prozkoumat rozvaděč
Jen tak rychle jsem si projel uživatelskou příručku Yanmaru F235 - to by měl být dvojník,ne? A ten je elektronikou prošpikovaný.... některé traktory měly i ten jejich UFO sensor (hlídání náklonu traktoru) podle kterého Ti hydraulika niveluje rotavátor. Takže minimální elektronika tam myslím bude.
Oci,ale B6000 má jen ramena nahoře nebo dole, ne? Nic mezitím,teda jestli si to správně pamatuju co psal Ladiki.....
Jen tak rychle jsem si projel uživatelskou příručku Yanmaru F235 - to by měl být dvojník,ne? A ten je elektronikou prošpikovaný.... některé traktory měly i ten jejich UFO sensor (hlídání náklonu traktoru) podle kterého Ti hydraulika niveluje rotavátor. Takže minimální elektronika tam myslím bude.
Oci,ale B6000 má jen ramena nahoře nebo dole, ne? Nic mezitím,teda jestli si to správně pamatuju co psal Ladiki.....
Hinomoto N249
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GYLeNi- ... Technology[/youtube]
pro ty co resi svahovou dostupnost
pro ty co resi svahovou dostupnost
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ano a toto písal aj zadávatel, nemá nič len ramená hore a dolu
Nie som si istý ale zdá sa mi , že práve stroje s trojciferným označením sú tie s elektronikou ale to je len domienka.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Mne na svahu nepomohla ani dvojmontážZetor15 píše: ↑pon dub 15, 2024 9:43 pm [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GYLeNi- ... Technology[/youtube]
pro ty co resi svahovou dostupnost
A dnes to isté, pekne som išiel šmykom bokom. , na rovnakom mieste
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned dub 14, 2024 2:53 pm
- Bydliště: Svidnik
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
No nemam praveze tu nivelaciu na ten svah ako tu spominate mam iba obycajnu packu hore dole mechanicku a dalsiu packu s regulaciou toku oleja hydraulickeho. Na traktor sa pozriem asi az piatok pretoze bohuzial nesom doma
Trz som hladal po internete a nasiel som ze hydraulika sa ovlada podobne ako je napr traktor na tomto inzerate https://dom.bazos.sk/inzerat/163409266/malotraktor.php
Je vidno ze tam je len packa mechanicka
Trz som hladal po internete a nasiel som ze hydraulika sa ovlada podobne ako je napr traktor na tomto inzerate https://dom.bazos.sk/inzerat/163409266/malotraktor.php
Je vidno ze tam je len packa mechanicka