TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4494
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#436 Nový příspěvek od Peter768 »

Choď od hydraulického čerpadla na motore po sacej trubke smerom dozadu. Keď nájdeš kde tá trubka končí, tak budeš vedieť odkiaľ ťahá hydraulické čerpadlo olej. Ak z dna prevodovky, tak je to jasné.

honzaPP
Příspěvky: 745
Registrován: sob bře 13, 2021 11:17 pm
Bydliště: HK nebo Rychnovsko

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#437 Nový příspěvek od honzaPP »

kubina1213 píše: úte dub 30, 2024 8:59 am Tak tabuľku som našiel nie pod kapotou, ale za sedačkou.
vypustím to, a uvidím, či je spoločná s tou, čo je vzadu (prevodovka, hydraulika), ak áno, tak super, ak nie, tak zistím, koľko odtiaľ vyšlo, a tak či tak dolejem to MOL Farm NH Ultra.. idem podľa tabuľky.
Konečně trocha vlastní iniciativy a selského rozumu 8)
Hinomoto N249

Vilo
Příspěvky: 20
Registrován: stř dub 22, 2015 11:14 am
Bydliště: Košice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#438 Nový příspěvek od Vilo »

Dobry den,

Vlastním Yanmar AF15, motor diesel trojvalec. Začal som mat problem s kolísaním otáčok pri zohriatom motore. Prejavuje sa to tak, že ak dám ručný plyn na plné otáčky a nechám tak, otáčky sa začnú samovoľne meniť od cca 2700 klesnú na voľnobežné a znova stúpajú na maximum. toto sa samovoľne opakuje.Na traktore sú vymenené všetky filtre (olej, vzduch, palivový). Rozobral som celý palivový filter a prefúkal všetky hadičky od nádrže, nič nebolo špinavé ani zanesené. Pridal som do nafty aditivum na čistenie palivového sstému. Žiadna zmena. Vie mi prosím niekto poradiť čo by to mohlo byť? Ďakujem.

ibanez5
Příspěvky: 1615
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#439 Nový příspěvek od ibanez5 »

Těžko říct jak je na tom čerpadlo.... Ale já bych zkontroloval ještě palivový systém,jestli Ti to někde nepřisává vzduch... 8)
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Vilo
Příspěvky: 20
Registrován: stř dub 22, 2015 11:14 am
Bydliště: Košice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#440 Nový příspěvek od Vilo »

Tak som presiel cely palivovy system, vymenil som jednu jemne prasknutu hadicku ktora privadzala naftu zo zdvihovacieho cerpadielka priamo do vstrekov, inak som nic problematicke nenasiel Ziadna zmena. Je tam evidentne nejaka tepelna zavislost. Maju tieto motori nejaky regulator otacok, vahu vzduchu alebo nieco podobne?

honzaPP
Příspěvky: 745
Registrován: sob bře 13, 2021 11:17 pm
Bydliště: HK nebo Rychnovsko

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#441 Nový příspěvek od honzaPP »

Nezačalo to po výměně filtrů?
Hinomoto N249

Vilo
Příspěvky: 20
Registrován: stř dub 22, 2015 11:14 am
Bydliště: Košice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#442 Nový příspěvek od Vilo »

Nie, palivovy a vzduchovy filter som vymenil este predtym ako zacali problemy. Palivovy filter az potom.

Vilo
Příspěvky: 20
Registrován: stř dub 22, 2015 11:14 am
Bydliště: Košice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#443 Nový příspěvek od Vilo »

opravujem, olejovy filter vymeneny pred objevenim problemu, vzduchovy a palivovy potom

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3629
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#444 Nový příspěvek od ladiki »

odvzdušnění nádrže?
Když to padá z otáček do volnoběhu, tak motor je bez zátěže? Jak to vlastně kolísá? Při jízdě nebo na místě?

Vilo
Příspěvky: 20
Registrován: stř dub 22, 2015 11:14 am
Bydliště: Košice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#445 Nový příspěvek od Vilo »

Po nejakom čase začnú otáčky oscilovať od voľnobežných po maximálne a je jedno ci traktor stojí alebo ide. Prefukal som kompresorom všetky hadičky do nádrže, ked to začalo oscilovať tak som otvoril uzáver nádrže aby som eliminoval podtlak, žiadna zmena.

honzaPP
Příspěvky: 745
Registrován: sob bře 13, 2021 11:17 pm
Bydliště: HK nebo Rychnovsko

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#446 Nový příspěvek od honzaPP »

Poslední co mě napadá, než se pustíš do čerpadla, je sítko dole v nádrži. Teda myslím, že tam je. Když odděláš filtr teče nafta proudem? Já mám pod nádrží ještě kohout. V něm bude určitě taky nějaké těsnění. Na Jawách se mi mockrát stalo,že tam byla stará guma a skoro nepropouštěla. Projevovalo se to dost podobně. Při profouknuti se to taky zdálo OK,ale benzín sotva tekl. Pak taky můžeš odpojit trubky od vstriků a protočit startér abys viděl jak to z toho lítá. Jinak tyhle motory žádnou váhu vzduchu nemají.
Hinomoto N249

Vilo
Příspěvky: 20
Registrován: stř dub 22, 2015 11:14 am
Bydliště: Košice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#447 Nový příspěvek od Vilo »

Áno, toto bude posledné čo skúsim potom už len cerpadlo asi. Na amerických fórach so našiel podobný problém, bol to síce motor na člne ale presne rovnaké príznaky ako mám ja. Problém bolo upchate sitko v nádrži. Ak motor išiel na vysoke otáčky tak sa prisal odpad na sitko a otáčky klesly. Ked klesly tak sa znížil ťah na odtoku, odpad sa trochu uvoľnil a otáčky išli znova hore a tak sa to opakovalo. Zajtra sa k tomu pokúsim nejako dostať, pripadne odsat zbytky nafty z nádrži silnejším čerpadlom a uvidím..

Vilo
Příspěvky: 20
Registrován: stř dub 22, 2015 11:14 am
Bydliště: Košice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#448 Nový příspěvek od Vilo »

Tak nadrz je čistá aj všetky ovzdusnovacie aj výtokove hadice, tam určite problém nebude, nenašiel som tam nič ani trochu upchaté.Palivovy filter aj cely housing v poriadku.Vyzerá to na vážnejší problém. Asi začnem s výmenou podávacieho čerpadielka ked to niekde zoženiem.
Obrázek

Fry
Příspěvky: 21
Registrován: sob led 06, 2024 2:14 pm
Bydliště: Zvolen

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#449 Nový příspěvek od Fry »

ak by bolo poškodené, tak to robí väčšie problémy ako padanie z vysokých otáčok do voľnobehu, myslím si, že podávacie čerpadlo to nebude

tú olejovú mierku tam máš o to ovládanie plynu zaseknutú náhodou?

Vilo
Příspěvky: 20
Registrován: stř dub 22, 2015 11:14 am
Bydliště: Košice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#450 Nový příspěvek od Vilo »

Nie nič nie je zaseknuté, už fak neviem čo to môže byt

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“