Stránka 1 z 1
Nový motor??? čo na to Vy???
Napsal: ned lis 25, 2012 12:05 pm
od majco169
Re: Nový motor??? čo na to Vy???
Napsal: ned lis 25, 2012 4:47 pm
od Mikro
V čem spočívá " kouzlo " jejich motoru ?
Všude se píše jak je to fajn, ale proč je to tak fajn ?
P.S. Ty loga RTU na všem možné
Re: Nový motor??? čo na to Vy???
Napsal: ned lis 25, 2012 6:11 pm
od xxmm
motor vhodný na sibiř a nebo antarktidu
no četl jsem už dost názorů že: používají vzduch o -20 st C, ale už nikde nepíšou jak ho získávají
Re: Nový motor??? čo na to Vy???
Napsal: pon lis 26, 2012 8:16 am
od majco169
Re: Nový motor??? čo na to Vy???
Napsal: pát pro 07, 2012 2:07 pm
od majco169
no uvidíme, povedali slepí.
Re: Nový motor??? čo na to Vy???
Napsal: ned pro 09, 2012 5:25 pm
od traktoristaPB
Re: Nový motor??? čo na to Vy???
Napsal: ned pro 09, 2012 8:36 pm
od Jura 136XXL
Ja tam nejak nechapu co s tim udelali, me by lakalo ke klasickymu motoru dat stirling, vyuzival by teplo vyfuku a pohanel prislusenstvi jako je alternator, servo, kompresor klimatizace...ono to u novejsich aut taky neco z vykonu odebere
Re: Nový motor??? čo na to Vy???
Napsal: ned lis 27, 2022 9:14 pm
od Chose11
Náhodou jsem narazil na motor s kývavým pístem, jaké to má výhody?
https://www.youtube.com/watch?v=3_-mx2ITUoQ
Re: Nový motor??? čo na to Vy???
Napsal: ned lis 27, 2022 9:45 pm
od sustodp
video som si pozrel a vsetko dolezite v nom povedia. treba si zapnut titulky a automaticky dat prelozit
kazdopadne je to zaujimave.
Re: Nový motor??? čo na to Vy???
Napsal: ned lis 27, 2022 9:52 pm
od thovt
Nedochází z pístu a válce prostorová elipsa, což u konvenční motoru dochází je to druh opotřebení píst nemá vedení dolní poloze
Spalovací komora tedy válec vždy zůstane , mechanická síla jak se převede je na kreativitě.
Re: Nový motor??? čo na to Vy???
Napsal: pon lis 28, 2022 6:52 am
od jean
Jedno je isté, nevýhody prevažujú nad výhodami, preto sa to nepresadilo
Chcel by som vidieť ten stroj, čo tomu brúsi valce...
A to o tých stratách trením je hovadina, keby mal motor také trenie, že by bolo chladenie nutné len kvôli tomu, tak by to prd vydržalo.
Spraviť piest tak, aby sa nedotkol stien valca ide predsa oveľa jednoduchšie a mali to už prvé parné motory - piest je k ojnici pripojený cez lineárne ložisko. Kedže súčasné motory spravia aj milion km, tak je to celé nezmysel. Akurát ušetrí jednotky % za palivo.