Nissan cabstar
- elbarto
- Příspěvky: 1935
- Registrován: ned dub 21, 2013 12:25 pm
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nissan cabstar
Sklopky jsou peklo. Jak bylo výstižně napsáno ... otroci před smrtí jdou na bazar, to nechci. Ceny nových či zánovních jsou raketa, rozumne jeté a zarozumnou cenu nejsou a tolik to zase denně nepotřebuju, tak sklopku furt nemám. .-( Váhy jsou mi relativně jedno, noty mám na všechno.
Re: Nissan cabstar
Definuj rozumně jete za rozumnou cenu.
Pokud jsou mrtvoly za 120-150 tak rozumná cena za auto v peknym stavu je dvojnásobek. Kdyz si to kupuješ na dlouho tak můžeš mít auto na věky dokud vás rez nerozdělí, případně auto v dobrým stavu zase pěkně prodáš. Když koupíš smrt bude to k zlosti a dost možná nebude ani co prodat. Těch aut ubývá a zajem se mírně zvětšuje proto ty ceny. Neříkám že je to investice ale není problém po roce pouzivani prodat za nákupní cenu. Sklápěcí vlek za auto v podobné tonáži je od 80ti nahoru, a ještě potřebuješ tahače.
Mě z toho vseho vysel dva roky dozadu cabstar nejlip, od ty doby šly ceny o 15%nahoru i za stejný auta o dva roky a nějakýho majitele starší. Pokud potřebuješ sklopku semtam kolem baráku kup si m22, dej tam motor treba z feldy a hotovo, do stavebnin si zajedes taky naklady 00prd. Já ji mám pirad funguje jako záloha nebo moznost pro stísněný prostory. Dvě tuny vozí běžně. Ai s tim motirem budeš do 50t. Ake je to kolem komína moje jede naplno 62, dlouhodobě cca 45-50. Takže na nějaký výlety to není ale po městě kolony nedělám.
Pokud jsou mrtvoly za 120-150 tak rozumná cena za auto v peknym stavu je dvojnásobek. Kdyz si to kupuješ na dlouho tak můžeš mít auto na věky dokud vás rez nerozdělí, případně auto v dobrým stavu zase pěkně prodáš. Když koupíš smrt bude to k zlosti a dost možná nebude ani co prodat. Těch aut ubývá a zajem se mírně zvětšuje proto ty ceny. Neříkám že je to investice ale není problém po roce pouzivani prodat za nákupní cenu. Sklápěcí vlek za auto v podobné tonáži je od 80ti nahoru, a ještě potřebuješ tahače.
Mě z toho vseho vysel dva roky dozadu cabstar nejlip, od ty doby šly ceny o 15%nahoru i za stejný auta o dva roky a nějakýho majitele starší. Pokud potřebuješ sklopku semtam kolem baráku kup si m22, dej tam motor treba z feldy a hotovo, do stavebnin si zajedes taky naklady 00prd. Já ji mám pirad funguje jako záloha nebo moznost pro stísněný prostory. Dvě tuny vozí běžně. Ai s tim motirem budeš do 50t. Ake je to kolem komína moje jede naplno 62, dlouhodobě cca 45-50. Takže na nějaký výlety to není ale po městě kolony nedělám.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Nissan cabstar
Ta multikara je předražená skoro stejně jako ten cabstar.
Btw jak vysoko jsou u cabstaru sajtny? Jestli na to vůbec naložím bagrem
Btw jak vysoko jsou u cabstaru sajtny? Jestli na to vůbec naložím bagrem
Re: Nissan cabstar
Tak jestli se ti zdá 30 za multikaru předražený, nevim co budeš rikat na 5 6tisic za povinný ručení na N1.
U m22 mám 128kc/rok.
U m22 mám 128kc/rok.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Nissan cabstar
Myslel jsem to tak že za 40let starej vrak je to dost.
Navíc jet s tím někam mimo obec je dost odvaha.
Navíc jet s tím někam mimo obec je dost odvaha.
- elbarto
- Příspěvky: 1935
- Registrován: ned dub 21, 2013 12:25 pm
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nissan cabstar
Slušná Avia kontík kolem 10 roků je furt cena kokolem 500 tis. pokud se tím člověk neživí (dopravou) je to pro potřeby malé stavby moc. Když je řeč o Multikárách ... v ramci nabídek co mi chopdí z opdprodejů státu, tak zrovna dnes: r.v. 90, převodovka KO, cena do aukce 36 bez DPH. Běžné dodávky se kupují dobře. Za 1/3 ceny nové se dá koupit slušný stroj, ten vybydlím do bezvědomi a stále ještě rozumně prodám.
Re: Nissan cabstar
Cabstary měly a neměly sklápěcí kabinu. Sklápěcí byla za příplatek. Páka je vzadu za kabinou.
Zetor 8111 , bagřík Predátor
Re: Nissan cabstar
Jo, co jsem viděl i nesklapeci měly pant ale vzadu přišroubovaný a nemeli odlehčovací mechanismus, jinak spolujezdcovo dvojsedadlo je na víku a odklopitelné je přes dvě přezky.
Lacino to neseženeš je po tom hlad to jo. Že by se to neoplatilo si nemyslím ceny znám vozidel i práce.
Lacino to neseženeš je po tom hlad to jo. Že by se to neoplatilo si nemyslím ceny znám vozidel i práce.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nissan cabstar
Jeden Nissan dneska na sousední stavbě.
Trochu jsem ho vyzpovídal.... Koupil ta 320 tisíc 60 ještě investoval.....
Trochu jsem ho vyzpovídal.... Koupil ta 320 tisíc 60 ještě investoval.....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Nissan cabstar
Ročník? Motor?
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nissan cabstar
Tak to ti nepovím řešili jsme jenom ty prachy....
On se právě podivoval nad provozuschopnosti
Mojí babičky Avie.
On právě řešil že má papírově sníženou tu čtyři a půl tunu a že to stejně není žádná výhra neboť každé přetížení toho auta se vždy ukáže v nějakém problému.
Měl to navíc napsané ofiku jako valník a mailer na technickou vždy vyndavá. Takže to by byla možná taky cesta.
Co takhle vím už od pár lidí co provozují nějakou stavební činnost není to první případ kdy jsem se to dozvěděl.
Dokonce se ve stavebninách potkávám s dukatem dvojkabinou a ten to má udělané také tak..... To by bylo možné řešení jak se lacino dostat ke sklopce.
Akorát je dobrý to udělat nějak pěkně aby to nebudilo dojem domácího slepence
Já osobně už jsem měl touto cestou našlápnuto. Jak jsem ale čuchnout ke kontejneru Tak už mi sklopka přestala vonět.
On se právě podivoval nad provozuschopnosti
Mojí babičky Avie.
On právě řešil že má papírově sníženou tu čtyři a půl tunu a že to stejně není žádná výhra neboť každé přetížení toho auta se vždy ukáže v nějakém problému.
Měl to navíc napsané ofiku jako valník a mailer na technickou vždy vyndavá. Takže to by byla možná taky cesta.
Co takhle vím už od pár lidí co provozují nějakou stavební činnost není to první případ kdy jsem se to dozvěděl.
Dokonce se ve stavebninách potkávám s dukatem dvojkabinou a ten to má udělané také tak..... To by bylo možné řešení jak se lacino dostat ke sklopce.
Akorát je dobrý to udělat nějak pěkně aby to nebudilo dojem domácího slepence
Já osobně už jsem měl touto cestou našlápnuto. Jak jsem ale čuchnout ke kontejneru Tak už mi sklopka přestala vonět.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Nissan cabstar
Ja mel v papírech valník i na původní sklopce. Nikdy žádný problém i multikaru tak mám.
Kontik je dobrej ale na lítání pid bagrem zbytečně vozis vahu, a seš vyšší k nakládcekdyž nemáš čelo automat tak dost otrava. Zase lehčeji naložis stroj. Kazdy ma svý.
U zech aut samo záleží co mají za sebou, já mluvím o tomto to je tuším f40 https://img.yauto.cz/photos/3143/232303 ... klapec.jpg to je taková japonská Avie vyrobená ve Španělsku.
Kontik je dobrej ale na lítání pid bagrem zbytečně vozis vahu, a seš vyšší k nakládcekdyž nemáš čelo automat tak dost otrava. Zase lehčeji naložis stroj. Kazdy ma svý.
U zech aut samo záleží co mají za sebou, já mluvím o tomto to je tuším f40 https://img.yauto.cz/photos/3143/232303 ... klapec.jpg to je taková japonská Avie vyrobená ve Španělsku.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Nissan cabstar
Můžete mi někdo prosím změřit jak vysoko jsou ty sajtny?
Našel jsem dva kandidáty a než na ně budu volat, rád bych věděl jestli to má vůbec smysl, nebo jestli musím koukat po jiném autě.
Našel jsem dva kandidáty a než na ně budu volat, rád bych věděl jestli to má vůbec smysl, nebo jestli musím koukat po jiném autě.
Re: Nissan cabstar
Nakonec se mi naskytla za dobré peníze Hyundai h100 valník.
Tak to zkusím na chvilku s ní.
Je to jen valník, takže k tomu udělám snadno demontovatelnou sklápěcí konstrukci mezi rám a korbu.
Snad mě za to na místě nepopravi, jezdit to bude v podstatě jen kolem domu.
Mám pár otázek:
1) jaký olej do diferenciálu? Třeba 75w90?
2) Mufik: jak vypadá original konstrukce sklopky? Nešlo by udělat pár fotek? A ideálně i rozměry profilů.
3) neviděl jste někdo manuál k téhle verzi?
Tak to zkusím na chvilku s ní.
Je to jen valník, takže k tomu udělám snadno demontovatelnou sklápěcí konstrukci mezi rám a korbu.
Snad mě za to na místě nepopravi, jezdit to bude v podstatě jen kolem domu.
Mám pár otázek:
1) jaký olej do diferenciálu? Třeba 75w90?
2) Mufik: jak vypadá original konstrukce sklopky? Nešlo by udělat pár fotek? A ideálně i rozměry profilů.
3) neviděl jste někdo manuál k téhle verzi?
Re: Nissan cabstar
Záleží jestli máš diferák se samosvorem nebo volný, podle toho tam zvolíš olej.Jaký olej ti najdou v prodejně autodílů, mají na to tabulky.Můžu zjistit, já nevím, ještě jsem neměnil.Jinak si myslím vynikající volba, je to nedoceněné auto.Nějaké foto sklápění https://mufikxxl.rajce.idnes.cz/h100/?u ... um-created
Není problém to vymyslet složitě,ale jednoduše./Kalašnikov/