spojenie prevodovky peugeot z rnd

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kubos
Příspěvky: 244
Registrován: ned kvě 26, 2013 11:18 am
Bydliště: spisske vlachy

spojenie prevodovky peugeot z rnd

#1 Nový příspěvek od kubos »

zdravim chlapi chcem sa poradit ak ma niekto skusenost zo spajanim prevodovky zo zavarenym diferakom a druhou prevodovkou ja mam motor z prevodovkou peugeot zo zavarenym diferencialom spojenou z prevodovkou z rnd je to spojene z poloosou na ktorej je navareny kardanovy kriz mne sa zda ze je to prepojene pod velkym uhlom a pri vacsej rychlosti to dost z tym naraba neviem ci mam to riesit vymenou pridavnej prevodovky za rozvodovku z v3s bolo by to dost komplikovane alebo som rozmyslal ci by nestacilo dat kardan z nejakym loziskom ktore by drzalo klb v prevodovke a tym ze by bol kardan pohyblivy tak by nebol prepoj tak namahany rozmyslal som aj vyradit poloos a dat kardan z dvoma krizmi za kazdu radu budem vdacny

liba23
Příspěvky: 1215
Registrován: úte led 08, 2013 9:57 pm
Bydliště: Hluk

Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd

#2 Nový příspěvek od liba23 »

asi by bylo dobré nahodit nějaké fotky, moc jasno podle toho popisu v tom nemám ale problém by ti mohl dělat ten jak píšeš velký úhel zalomení na kardanu který při velkém úhlu mění úhlovou rychlost otáčení a kompenzuje se to druhým kříže který ty předpokládám nemáš protože na druhé straně hřídele máš origo kloub poloosy

Uživatelský avatar
kubos
Příspěvky: 244
Registrován: ned kvě 26, 2013 11:18 am
Bydliště: spisske vlachy

Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd

#3 Nový příspěvek od kubos »

fotky ked budem mat cas tak nofotim na jednej strane pri pridavnej prevodovke je kriz a pri pezotackej prevodovke je original homokinetycki klb a madzi klbom a krizom je to spojene na pevno

Uživatelský avatar
kubos
Příspěvky: 244
Registrován: ned kvě 26, 2013 11:18 am
Bydliště: spisske vlachy

Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd

#4 Nový příspěvek od kubos »

foto
Přílohy
DSCF9103.JPG

Uživatelský avatar
kubos
Příspěvky: 244
Registrován: ned kvě 26, 2013 11:18 am
Bydliště: spisske vlachy

Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd

#5 Nový příspěvek od kubos »

dalsie foto
Přílohy
DSCF9107.JPG
DSCF9105.JPG
DSCF9104.JPG

liba23
Příspěvky: 1215
Registrován: úte led 08, 2013 9:57 pm
Bydliště: Hluk

Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd

#6 Nový příspěvek od liba23 »

z těch fotek se ten úhel zdá opravdu velký, když máš ten kloub na jedné straně tak měl asi být na druhé, taky bych promyslel toto -.
převodovku peugeot přetočit na motoru tak aby byly vývody na poloosy víc dole a tím víc ke středu tím by jsi se stranově přiblížil vstupu do další převodovky a taky by jsi ten motor nemusel tak naklánět jak jej máš tedko

Uživatelský avatar
kubos
Příspěvky: 244
Registrován: ned kvě 26, 2013 11:18 am
Bydliště: spisske vlachy

Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd

#7 Nový příspěvek od kubos »

na fore som dost nasiel traktory ktore nemali druhu prevodovku a mali napravi bez kolesovych redukcii tak dnes som lahol pod traktor a na druhej prevodovke pri 3 sa otoci vystup o stvrt otacky viac takze ked vyhodim tu prevodovku tak mohlo by to stacit pri orani vyskusal som dat v predu 1 a vzadu 3 a slo to dost pomaly takze bez druhej prevodovky bude to este pomalsie len mam obavu aby vydrzala ta pezotacka prevodovka

liba23
Příspěvky: 1215
Registrován: úte led 08, 2013 9:57 pm
Bydliště: Hluk

Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd

#8 Nový příspěvek od liba23 »

Ta peugeot ti to vydrží , ta přenáší to na co byla konstruovaná tedy výkon a krouťák motoru, to spíš by nemusela vydržet ta druhá, teď nevím z čeho to máš ale čtverka nebo pětka, tedy jestli to má pětku, by mohla mít převodový poměr jedna ku jedné nebo tomu hodně podobný a tak tento kvalt když tam dáš tak nějak tak ti to bude jezdit bez té převodovky

janeta
Příspěvky: 61
Registrován: stř pro 25, 2013 8:43 pm
Bydliště: Orava

Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd

#9 Nový příspěvek od janeta »

Nazdar , tiez si myslim ze ti to bez tej druhej pojde lepsie , ja jazdim najviac na rychlostiach 2 a 2 a ked chcem tah tak dam 3 a 1 a to nemam zavareny diferak. podla mna mas zle spojene prevodovky , mal by si mat na poloosi rovnake veci , bud krize alebo klby ako ja , podla mna ti to trha traktorom , takze asi musis asi zohnat druhu poloos a naboj

Uživatelský avatar
kubos
Příspěvky: 244
Registrován: ned kvě 26, 2013 11:18 am
Bydliště: spisske vlachy

Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd

#10 Nový příspěvek od kubos »

mas pravdu z traktorom to trha hlavne ked brzdim motorom toho tyzdna by mal prist na to pozriet chlapik ktory vyraba malotraktory tak som zvedavy co povie a ten kardan je este aj krivo pozvarany tu prevodovku chcel by som nechat pri 3uz zrychluje o stvrt otacky a ked idem po ceste mam zaradene 3 -4 a chcelo by to dad 4-4 ale kvoli tomu kardanu nemozem videl som na fore aj viac zalomene kardany a ide im to tak budeme riesit klb alebo kriz potom napisem co stym

janeta
Příspěvky: 61
Registrován: stř pro 25, 2013 8:43 pm
Bydliště: Orava

Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd

#11 Nový příspěvek od janeta »

podla mna nemas až tak moc zalomeny kardan , ale kriz ma pri zalomeni tu nevyhodu ze pocas 1 otocky nema stalu obvodovu rychlost ale sa 2x zrychli a 2x spomali ale 2 križ to tym istym sposobom vyrovna a za nim ide kardan plynule, ale si neviem predstavit aby si dal križ k prevodovke, ta poloos je beztak znicena tak si zozen tu dlhsiu poloos aj s nabojom a urob ako ja . keby si nemal zavareny dif tak by si to zrychlil raz tak ale na spomalenie mas 2 prevodovku , ja jazdim na nezavarenom dife uz 5 rok a problem nebol a ten rozsah rychlosti je velky

Uživatelský avatar
kubos
Příspěvky: 244
Registrován: ned kvě 26, 2013 11:18 am
Bydliště: spisske vlachy

Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd

#12 Nový příspěvek od kubos »

nieco z tym urobim potom napisem

janeta
Příspěvky: 61
Registrován: stř pro 25, 2013 8:43 pm
Bydliště: Orava

Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd

#13 Nový příspěvek od janeta »


zbynek_
Příspěvky: 144
Registrován: ned úno 10, 2013 5:18 pm
Bydliště: Humpolec

Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd

#14 Nový příspěvek od zbynek_ »

janeta píše:podla mna nemas až tak moc zalomeny kardan , ale kriz ma pri zalomeni tu nevyhodu ze pocas 1 otocky nema stalu obvodovu rychlost ale sa 2x zrychli a 2x spomali ale 2 križ to tym istym sposobom vyrovna a za nim ide kardan plynule, ale si neviem predstavit aby si dal križ k prevodovke, ta poloos je beztak znicena tak si zozen tu dlhsiu poloos aj s nabojom a urob ako ja . keby si nemal zavareny dif tak by si to zrychlil raz tak ale na spomalenie mas 2 prevodovku , ja jazdim na nezavarenom dife uz 5 rok a problem nebol a ten rozsah rychlosti je velky

JKdyž jsem dával do traktora novej motor , tak jsem použil u převodky stávající homokineták a u nápravy jsem nechal kloub v3S. Když jedu pomaleji tak mi v tom trochu škube, znamená to tedy, je každý kloub jiný? Já to dával za vinu zalomení kardanky, ale není to až tak moc....no ale zase mne napadá, kdybych osadil kardan oběma klouby homokinetickými, hraje roli jejich poloha vůči sobě? ...jedna strana je vyndavací a je na takovém tisícihranu...

janeta
Příspěvky: 61
Registrován: stř pro 25, 2013 8:43 pm
Bydliště: Orava

Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd

#15 Nový příspěvek od janeta »

Zdravim, homokineticke klby su na poloosi tiez sparovane , ten vyberaci tisichran je až za klbom , takže to nevadi ako ho nasunieš do naboja , ty musis dat novu celu poloos , lebo sa už asi netrafiš . keby si mal v ruke kardan s križom a rovnomerne nim krutil tak by si to videl prečo musia byt sparovane , je o tom pisane , ak najdem vlakno tak ho poslem

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“