Čelní nakladač Humpolec ND5-014

nakladače, jeřáby, lopaty za traktor, stohařr, zdvižky, ruky..

Moderátoři: rezis, Malboro, Leo

Zpráva
Autor
Sally06
Příspěvky: 23
Registrován: pon zář 09, 2019 7:02 pm
Bydliště: Hranice

Čelní nakladač Humpolec ND5-014

#1 Nový příspěvek od Sally06 »

Zdravim sem tady nový. A jsem začátečník u traktorů, tak prosím neukamenovat, jak to bývá na jiných soc. sítích a fórech.
Pořídil jsem tenhle stařičký čelní nakladač jako hromádku šrotu, ale měl by být kompletní.
Chci se zeptat nemá ho někdo na traktoru namontovaný? Hodně by mi pomohly fotky, jak je přidělané podvázání, zapojení hydrauliky apod. věci. Jakékoli fotky prostě. vaše vylepšení na něm apod. Doufám, že se zde někdo najde. diky předem

jojo7011
Příspěvky: 1065
Registrován: sob srp 19, 2017 10:36 am
Bydliště: Michalovce

Re: Čelní nakladač Humpolec ND5-014

#2 Nový příspěvek od jojo7011 »

Pokial sa nemylim, tak mal by mat hydraulicky paralelogram. Urcite by som ho prerobil na mechanicky. Nosnostou na UR1 staci, ale musis pocitat stym ze je to stara a hlavne tazka opacha. Tiez som sledoval, bazos a chcel som kupit nejaky uz moderny pouzivany nakladac. No ked som videl kolko roboty mal kamarat so starym ND5 a kolko ho tovsetko stalo, kym ho uviedol do prevadzkyschopneho stavu a este nema ani eurouchyt, tak som sa radsej rozhodol kupit novy. Sice Polsky, ale uvidim, ze co to vlastne bude, ked mi ho konecne dodaju.

Sally06
Příspěvky: 23
Registrován: pon zář 09, 2019 7:02 pm
Bydliště: Hranice

Re: Čelní nakladač Humpolec ND5-014

#3 Nový příspěvek od Sally06 »

Je to jen o tom kdo má jaké možnosti a kolik má kdo času a chuti. Já má, jak možnosti, tak čas experimentovat. Předělat na nějaké rychloupínáky to chci taky. Momentálně to potřebuji složit a sprovoznit, potom se bude robit dále.

jojo7011
Příspěvky: 1065
Registrován: sob srp 19, 2017 10:36 am
Bydliště: Michalovce

Re: Čelní nakladač Humpolec ND5-014

#4 Nový příspěvek od jojo7011 »