Go vleku bss
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
Re: Go vleku bss
Inu každej si váží svýho času jinak... kdybych na ten svůj nestandardní vozejček mohl koupit hotový NOVÝ oje, tak ho koupím. Když spočtu materiál a práci, tak za šestku by to šlo.
Za ten čas, co jsme tím zabili jsme mohli mít opravené brzdy a sklápění - a tak už to máme dva roky provizorní a vlek mi nesklápí.....
Za ten čas, co jsme tím zabili jsme mohli mít opravené brzdy a sklápění - a tak už to máme dva roky provizorní a vlek mi nesklápí.....
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: úte kvě 01, 2018 12:49 pm
- Bydliště: Mýto v Čechách
Re: Go vleku bss
Odkud bys bral plech na podlahu v jednom kuse? Co jsem zatím našel tak svitek je šířka max 2m, takže na 7t smolik. I do práce na sila předepisujeme všude 2m na polotovar.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: úte kvě 01, 2018 12:49 pm
- Bydliště: Mýto v Čechách
Re: Go vleku bss
Jenomže tohle je 5 tuna a ta má korbu 2*4,5 metru, takže plech 2*6 metru by byl ideální, ale boužel.
Re: Go vleku bss
jo 5t to je jiná...zmátly mě pneu, mám doma dvě pětky ale na 15 a dvě 7t na 16, tak to prostě beru podle pneu, byt vím že i 5t měla 16kola
Re: Go vleku bss
Kdysi dávno jsme brali 5 mm silný plechy na podlahy kontejnerů. Byly ze svitků prohnaný rovnačkou. Už nevím přesně rozměr. Ale byly určitě široký přez 2 m. Tuším 220 cm a délka byla libovolná. Takže jsme měli i 8m dlouhý. Ale bylo to na objednávku. A nevím, jestli by měli třeba jen jeden plech. Bralo se tam třeba 20 ks. Na ještěrku na vidle dva 6m jekly navlíknout a tradá pro tabulku plechu na dvorek. A pak magnety na dvě kočky a trefit tabulku na svažený základ přesně.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: úte kvě 01, 2018 12:49 pm
- Bydliště: Mýto v Čechách
Re: Go vleku bss
Rovnaní korby po svareni, sice docela jebacka ale je jak když střelí. Pro ty co tvrdili že to nejde v domacich podminkach udělat ano jde to. Docela mi překvapila cena plynu, acetylen 3300 a kyslik 990. Ted mam dylema, kdysi jsem přinesl takový ucka 30x30x2 byly to nějaký kryty a šly by do šrotu. Napadlo mne že bych tim moch oplechovat sajtny. Co vy na to?? Nějakej lepší řešení nebo vylepšení?
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: úte kvě 01, 2018 12:49 pm
- Bydliště: Mýto v Čechách
Re: Go vleku bss
Paráda
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4196
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Go vleku bss
A to máš flašky normálně legálně na kod? Nebo to máš cenu za naplnění někde bokem?
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: úte kvě 01, 2018 12:49 pm
- Bydliště: Mýto v Čechách
Re: Go vleku bss
Už se to blíží do finále. Sajtny podlahova palubka 29mm, známí mi nechal kvalitu b. Byl za supr cenu takže nebylo co řešit. Kovani žádná kupovana hrachovina 24mm ale ucko 30x30x2. Pod každý pant pasek 5 cm širokej a pod kazdej karhak platle 20 cm. Vytahal jsem v praci se zbytku. Daval jsem z každé strany a samozřejmě diry na vrataky jsem si udelal na trumfu takze pěkně fest a namaznout silikonem před montáží, z minula jsme se poučily a davali jsem všude samozajistovaci matky. Doufám že chvíli vydrží. Budu rad za rady co by jste udělali jinak, nejaky vylepšení.
Re: Go vleku bss
Já jsem ty učka na sajtny dělal z 2 mm plechu. A z pohledové strany 40 mm a ze vnitřní strany 100mm. Na spodek sajtny se U orofily nedávají, schnije v nich pak dřevo. A ty panty jsem dělal tak, že se prošroubovávaly až skrz to vrchní kování. Viděl jsem hromadu sjten ulomenou nad krátkým pantem který nešel až do horního kování. Čelní kování bylo z pohledové strany až za karhák třeba 200 mm a to učko bylo o sílu plechu širší. Ze vnitř se podsunul pod to učko zase plech 200 mm a celé se to prošroubovalo karhákem a šroubama a poheftovalo se k sobě. Aby držení sajtny karhákem bylo co nejpevnější. Zevnitř se dávaly taky podložky 50 mm pod panty zase až pod kování. Na Trumaticu jsem dělal taky čtvercové díry na vraťáky.
No vyrobil jsem kování na CNC mašinách asi na dvacet valníků. Docela i asi na 4 opravený 9 tuny s nástavkama. Povídal mi kámoš, že jednou zapřáhnul 9 tuny s nástavkama a nějak špatně šla za traktorem. Kruci co je? Zastavil a kouká co kde je špatně. No a nakonec vylezl na oj a kouká a korba do 2/3 plná vody. Nechal valník venku a korba napršela vodou v dešťi. Měl ji tak těsnou, že voda po dešťi nevytekla. To byla vlečka na obílí. Po celkové opravě.
No vyrobil jsem kování na CNC mašinách asi na dvacet valníků. Docela i asi na 4 opravený 9 tuny s nástavkama. Povídal mi kámoš, že jednou zapřáhnul 9 tuny s nástavkama a nějak špatně šla za traktorem. Kruci co je? Zastavil a kouká co kde je špatně. No a nakonec vylezl na oj a kouká a korba do 2/3 plná vody. Nechal valník venku a korba napršela vodou v dešťi. Měl ji tak těsnou, že voda po dešťi nevytekla. To byla vlečka na obílí. Po celkové opravě.
Re: Go vleku bss
dej tam napínák řetězu...dej víc fotek zevnitř korby
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.
Re: Go vleku bss
Pěkná práce, jen asi bych si trochu zkrátil zástěrky, jak jsou tyhle pneu nižší, tak když ten vlek nafrknes, tak je budeš tahat po zemi.