Go vleku bss
Moderátoři: rezis, Leo, Malboro
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: úte kvě 01, 2018 12:49 pm
- Bydliště: Mýto v Čechách
Re: Go vleku bss
Další z věcí co tam byla zničená, držáky mailerů ( takový ty plechy do v), vypáleno na laseru a ohnuto, už se to začíná skládat. Držáky per a oje navařený, točna rozebrána (ale pár kuliček je špatnejch, budou se muset koupit noví) provedl jsem opravu klíče brzd ( navařil jsem tigem housenku a pilníkem vypiloval), už začínam schánět materiál na korbu co mněli 5 tuny ze předu a v zadu na korbě?? Už jsem vyděl jak tam někdo napasoval učko ale to byla docela prasárna, nebo mně napadlo elko třeba 100*50 krásně by se to zpevnilo ( na každym vleku je to z 3 jeklu, jedna cesta do kamenolomu a je to jak had).
https://kuzma103.rajce.idnes.cz/vlek_bss/1479233622
https://kuzma103.rajce.idnes.cz/vlek_bss/1479233622
Re: Go vleku bss
Z čela korby pod jakože tou pevnou a vzadu sklopnou sajtnou? Dělal jsem pár lidem profil z plechu. Je to takové učko a odspoda má ke koncům šikminu. Myslím, že to bylo aspoň na vejšku 100 mm vysoký. Dělal jsem to z 5mm plechu. Vysekaný profil a ten se pak naohýbal. I s těma šikminama, ty měly taky výztužný profil. Bylo to tak v originále, ale třeba jen z 2,5 mm plechu a to bylo vždycky schnilí, nebo zohýbaný. Dělal jsem jak na 5t, 7t, sobě jsem si na svojí 5 tunu udělal starou belu. Dělal jsem i plechový sajtny čela na tyhle valníky. Naštěstí pro sebe mám. Profilovaný čelo i s výztuhama.
Re: Go vleku bss
Doporučuju se zamyslet a přední čelo udělat vysazovací (ne sklopné), na dlouhé dříví ideální věc. Také dopředu navařit pořádnou lávku, jeden malej nášlap je hrozně málo
Re: Go vleku bss
Jo ta lávka na vlezení na korbu. S tou si chce pohrát. Párkrát jsem si natloukl hubu. Sklouzne se noha a je to hned! Nejhůř v zimě, když je sníh. Nabalí se na botu a je to. Nebo v létě padla večer rosa a na tom stupátku se to smeklo a už jsem letěl. Dobré bylo když jsem měl půjčený valník a ten měl stupátko udělané z kusu pororoštu a orámovaného pásovinou. To fungovalo dobře, nekluzské.
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: úte kvě 01, 2018 12:49 pm
- Bydliště: Mýto v Čechách
Re: Go vleku bss
Další z problémů na jaký jsem přišel až když jsem začal rozebirat točnu. Ty dvě příčky jak jsou navařeny na tý přední konzoly. Klasika nekdo to urval a ta dob jzd to tak kvalitně opravily ze kdyby se na to vysrali udelali lepší. Takze narezat ůčka spasovat, orusovat diry z točny na sloupovce vyvrtat. Kdyz uz jsem v tom byl tak jsem vyvaril diry na tocně a mopoci šablony vyvrtak noví díry, origo tam byly M12 šrouby ale zvolil jsem M14. Točnu jsem složil ale byla to mrdacka tam naskladat 62 soudečků a 68 kuliček. Rovnou jsem tam dopasoval pouzdra na pera a oj.
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: úte kvě 01, 2018 12:49 pm
- Bydliště: Mýto v Čechách
Re: Go vleku bss
Jelikož na stary pneu bylo celkem špatné, mnel jsem tam nasazeno 10,5-16, klasická guma na 5 a 7 tuny nebo byli i na 805. Ale davat za novou gumu přes 4 tisice se mi opravdu nechtělo. Naskytla se mi možnost přes znamiho koupit pneu 10,5-16/65. Cena byla velmi zajímavá, maj 14 platen a nosnost 2,5 tuny na gumu. Takže celková přes 10tun. Pozor, pasujou na rafky jako ulity ale musi se vyměnit vsechny 4. Jinak duše jsem nechal ty co tam byly do tedka, jsou starý cca 10 let takže to nemělo smysl. Jinak už mam spoustu věcí oprávněných opiskovanich a nabarvenich, použil jsem dvakrat syntetickej zaklad a pak dvakrát vrchni 2k polyuretan. https://kuzma103.rajce.idnes.cz/vlek_bss/
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: úte kvě 01, 2018 12:49 pm
- Bydliště: Mýto v Čechách
Re: Go vleku bss
Moc hezký
Re: Go vleku bss
Klasická domácí/poctivá g.o. - a to do posledního šroubku..ty pneu vypadají prďácky . už sem o nich slyšel - cena origo Mitášů 10,-5-16 je skutečně hodně "ostrá" a tak se volí tendle rozměr....za mě klobouk dolů. máknul sis a výsledek bude luxusní. pěkný
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: úte kvě 01, 2018 12:49 pm
- Bydliště: Mýto v Čechách
Re: Go vleku bss
Tos tam nechal to vytřískaný oko? Nebude problém na technický s evidentně dělaným ojem?
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.
Re: Go vleku bss
Vytřiskaný oko určitě také vyvaří
Re: Go vleku bss
a má to smysl když nový nestojí svět ? https://www.formech.cz/tazne-oko-707120 ... cB#707120S
malej traktorista v malým traktoru
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: úte kvě 01, 2018 12:49 pm
- Bydliště: Mýto v Čechách
Re: Go vleku bss
Tak ja jsem se do toho pustil o víkendu, bylo v planu koupit nove, ale stačí udělat vložku a tu tam zavarit a vydrzi to dalších 20 let bez toho abych se toho musel všimnout. Na stk by na to neměli co říct, origo oj je udelana z takovejch chabrus ohejbanejch plechu, tak jsem je drobet upravil. Jako davat za novou origo cca 6000 se mi fakt nechtělo, rozmery se nezměnily akorat se drobet přidalo na materialu a poupravilo k obrazu svému. Stejnak co je na ty origo tak důležitý, mam statnice na cocko tak snad vym co jsi muzu dovolit, ale stale se mam co učit.Sadra17 píše: ↑pon dub 12, 2021 6:02 pm a má to smysl když nový nestojí svět ? https://www.formech.cz/tazne-oko-707120 ... cB#707120S
Re: Go vleku bss
Přesně, dělal jsem to stejně. Vložku a zavařit, hlavně mám to hned chvilku u soustruhu, zavařit přebrousit, když pojedu někam pro nové oko, tak to bude trvat dyl. Při mém používání já to nevytluču. Dobře jsi to udělal.