go motoru
Moderátor: Lukashil
go motoru
Čau chlapi, vykuchal jsem motor ze svojí 69,Mám nakoupené komplet nové střeva,ale řešim otázku jak vyčistit prostor chlazení okolo vložek válců. Jsou tam takové narezlé menší,ale i větší kusy,kterých by se rád zbavil, však nevím jak. Pískování se i nezdá, kvůli dosedacím plochám a možnému vniknutí abraziva do mazacích kanálů.
Děkuji za rady a postřehy
Děkuji za rady a postřehy
Re: go motoru
vypláchnul jsem to vapkou
Re: go motoru
vapka mě napadla jako první,ale zase nechci,aby mi orezly dosedací plochy,protože budu ještě tejden čekat na hotovou kliku
- Zetor70-77
- Příspěvky: 224
- Registrován: čtv srp 19, 2010 8:19 pm
Re: go motoru
My sme to čistili technickým benzínom a handrou dôkladne... proste takými to prostriedkami a tam kde maju vložky dosadzacie plochy tam som to čistil brusným papierom
Zetor
Re: go motoru
ja bych to vzal vapku..a pak horkovzdušnou pistoly a osušit
Za stálého míchání, nalejeme do hajzlu :D
Re: go motoru
Ja som blok na 25-ku pred výbrusom kľuky vystriekal vapkou, nechal otiecť a miesta ktoré som chcel ochrániť pred koróziou poutieral handrou a jemne pretrel olejom. Na výbruse bol viac ako dva mesiace a nič neskorodovalo. Tú teplovzdušku by som ja nepoužíval, lebo práve pri takomto sušení s odparovaním za tepla to viac koroduje, ako keď sa to len utrie. A keby tam aj mierna norózia vznikla, bude to len taká povrchová "liška" čo neublíži a ľahko sa jej zbavíš.
Re: go motoru
Existuje i tryskání, které důkladně očistí a nenechá nikde ani stopu abraziva. Jedná se tryskání tuhým oxidem uhličitým, ten jde z pevného skupenství přímo do plynného skupenství. Používají se malé peletky, jako abrazivo, vše to důkladně očístí a po tryskání zůstanou pouze volně ulpělé nečistoty, které se během tryskání uvolnily z tryskaného předmětu, stačí to umýt.
http://www.pap-pe.cz/?cz_tryskani-suchym-ledem,4
http://www.pap-pe.cz/?cz_tryskani-suchym-ledem,4
Re: go motoru
kúp si liter motopuru, alebo arvy mastné časti natri. Ak máš blok vo vykurovanej dielni a po umytí ho tam čo najskôr vrátiš a miesta kde sa hromadí voda utrieš handrou, nestihne ti skorodovať. (Pri teplom slnečnom počasí je to naj, no to by si is pár mesiacov musel počkať )
Re: go motoru
Felixu napíšu ti asi hovadinu, ale když jsem se rýpal ve Fendtovy a měl vyndaný vložený válce byl v bloku v prostoru vody taky podobnej bordel. Za den dva to vyschlo, já to vysál průmyslovým vysavačem, pohonil ty nerozhodnutý kousky rzy se pustit šroubovákem a kartáčem a stále jen vysál. Bylo to suchý tak žádný problém. Takže já jsem ten bordel prostě vysávál a basta.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: go motoru
tak nakonec vyhrál přeci jen čistič motorů a vapka. Po tom důkladné vyfoukání vzduchem a zakropení technickým benzínem
Re: go motoru
A ještě jedna věc. Sice se dá u lecjakých šroubů utahnutí odhadnout,ale rád bych to spíš dotahal momenťákem (uložení kliky,ojnice, zkrátka šrouby a matice v okolí motoru), předem díky
Re: go motoru
stáhni si manuál z tohohle fóraFelix487 píše:A ještě jedna věc. Sice se dá u lecjakých šroubů utahnutí odhadnout,ale rád bych to spíš dotahal momenťákem (uložení kliky,ojnice, zkrátka šrouby a matice v okolí motoru), předem díky
- lukisek 099
- Příspěvky: 3185
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: go motoru
kluci hodím vám sem taky něco mám problémy se startem ted vzimně jedná se o motor 6901 měl jsem prasklé těsnění pod hlavou tak jsem je všechny sundal očistil a dal zpět jenže jsem použil těsnění o síle 1,5mm origo tam bylo 1,2mm myslíte že by to mělo vliv na starty??začalo mi to dělat poté opravě předtím chytal podstatně líp ted točím a točím a už skoro chytá..prostě musím točit dlouho. předtím se to párkráte převalilo a chyt. tak nevím dík za postřehy
Re: go motoru
To víš že to má vliv Většinou se dává to co tam bylo nebo se měří vule mezi pístem v HU a hlavou.lukisek 099 píše: kluci hodím vám sem taky něco mám problémy se startem ted vzimně jedná se o motor 6901 měl jsem prasklé těsnění pod hlavou tak jsem je všechny sundal očistil a dal zpět jenže jsem použil těsnění o síle 1,5mm origo tam bylo 1,2mm myslíte že by to mělo vliv na starty??začalo mi to dělat poté opravě předtím chytal podstatně líp ted točím a točím a už skoro chytá..prostě musím točit dlouho. předtím se to párkráte převalilo a chyt. tak nevím dík za postřehy
- lukisek 099
- Příspěvky: 3185
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: go motoru
já si to myslel jenže tydle jsem měl koupený už rok a skrz těsněni semi 35kmjet nechtělo tak jsem ho tam dal. no neva nějak to musím vydržet jinak díkyRomantk píše:To víš že to má vliv Většinou se dává to co tam bylo nebo se měří vule mezi pístem v HU a hlavou.lukisek 099 píše: kluci hodím vám sem taky něco mám problémy se startem ted vzimně jedná se o motor 6901 měl jsem prasklé těsnění pod hlavou tak jsem je všechny sundal očistil a dal zpět jenže jsem použil těsnění o síle 1,5mm origo tam bylo 1,2mm myslíte že by to mělo vliv na starty??začalo mi to dělat poté opravě předtím chytal podstatně líp ted točím a točím a už skoro chytá..prostě musím točit dlouho. předtím se to párkráte převalilo a chyt. tak nevím dík za postřehy