go motoru

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Felix487
Příspěvky: 58
Registrován: pon kvě 04, 2009 2:38 pm
Bydliště: Volyně

go motoru

#1 Nový příspěvek od Felix487 »

Čau chlapi, vykuchal jsem motor ze svojí 69,Mám nakoupené komplet nové střeva,ale řešim otázku jak vyčistit prostor chlazení okolo vložek válců. Jsou tam takové narezlé menší,ale i větší kusy,kterých by se rád zbavil, však nevím jak. Pískování se i nezdá, kvůli dosedacím plochám a možnému vniknutí abraziva do mazacích kanálů.
Děkuji za rady a postřehy

Přema
Příspěvky: 230
Registrován: úte lis 25, 2008 11:12 am
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: go motoru

#2 Nový příspěvek od Přema »

vypláchnul jsem to vapkou

Felix487
Příspěvky: 58
Registrován: pon kvě 04, 2009 2:38 pm
Bydliště: Volyně

Re: go motoru

#3 Nový příspěvek od Felix487 »

vapka mě napadla jako první,ale zase nechci,aby mi orezly dosedací plochy,protože budu ještě tejden čekat na hotovou kliku

Uživatelský avatar
Zetor70-77
Příspěvky: 224
Registrován: čtv srp 19, 2010 8:19 pm

Re: go motoru

#4 Nový příspěvek od Zetor70-77 »

My sme to čistili technickým benzínom a handrou dôkladne... proste takými to prostriedkami a tam kde maju vložky dosadzacie plochy tam som to čistil brusným papierom :)
Zetor

Uživatelský avatar
lukin1156
Příspěvky: 531
Registrován: ned zář 30, 2012 6:04 pm
Bydliště: Brumov-Bylnice

Re: go motoru

#5 Nový příspěvek od lukin1156 »

ja bych to vzal vapku..a pak horkovzdušnou pistoly a osušit :D
Za stálého míchání, nalejeme do hajzlu :D

Jaro25

Re: go motoru

#6 Nový příspěvek od Jaro25 »

Ja som blok na 25-ku pred výbrusom kľuky vystriekal vapkou, nechal otiecť a miesta ktoré som chcel ochrániť pred koróziou poutieral handrou a jemne pretrel olejom. Na výbruse bol viac ako dva mesiace a nič neskorodovalo. Tú teplovzdušku by som ja nepoužíval, lebo práve pri takomto sušení s odparovaním za tepla to viac koroduje, ako keď sa to len utrie. A keby tam aj mierna norózia vznikla, bude to len taká povrchová "liška" čo neublíži a ľahko sa jej zbavíš.

Krcaka1
Příspěvky: 1202
Registrován: sob črc 07, 2007 8:46 pm
Bydliště: Olomouc

Re: go motoru

#7 Nový příspěvek od Krcaka1 »

Existuje i tryskání, které důkladně očistí a nenechá nikde ani stopu abraziva. Jedná se tryskání tuhým oxidem uhličitým, ten jde z pevného skupenství přímo do plynného skupenství. Používají se malé peletky, jako abrazivo, vše to důkladně očístí a po tryskání zůstanou pouze volně ulpělé nečistoty, které se během tryskání uvolnily z tryskaného předmětu, stačí to umýt.
http://www.pap-pe.cz/?cz_tryskani-suchym-ledem,4

Uživatelský avatar
CBS
Příspěvky: 2403
Registrován: pon úno 16, 2009 1:37 pm
Bydliště: Levice

Re: go motoru

#8 Nový příspěvek od CBS »

kúp si liter motopuru, alebo arvy mastné časti natri. Ak máš blok vo vykurovanej dielni a po umytí ho tam čo najskôr vrátiš a miesta kde sa hromadí voda utrieš handrou, nestihne ti skorodovať. (Pri teplom slnečnom počasí je to naj, no to by si is pár mesiacov musel počkať :zapomel: )

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: go motoru

#9 Nový příspěvek od DYK »

Felixu napíšu ti asi hovadinu, ale když jsem se rýpal ve Fendtovy a měl vyndaný vložený válce byl v bloku v prostoru vody taky podobnej bordel. Za den dva to vyschlo, já to vysál průmyslovým vysavačem, pohonil ty nerozhodnutý kousky rzy se pustit šroubovákem a kartáčem a stále jen vysál. Bylo to suchý tak žádný problém. Takže já jsem ten bordel prostě vysávál a basta.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Felix487
Příspěvky: 58
Registrován: pon kvě 04, 2009 2:38 pm
Bydliště: Volyně

Re: go motoru

#10 Nový příspěvek od Felix487 »

tak nakonec vyhrál přeci jen čistič motorů a vapka. Po tom důkladné vyfoukání vzduchem a zakropení technickým benzínem

Felix487
Příspěvky: 58
Registrován: pon kvě 04, 2009 2:38 pm
Bydliště: Volyně

Re: go motoru

#11 Nový příspěvek od Felix487 »

A ještě jedna věc. Sice se dá u lecjakých šroubů utahnutí odhadnout,ale rád bych to spíš dotahal momenťákem (uložení kliky,ojnice, zkrátka šrouby a matice v okolí motoru), předem díky

Přema
Příspěvky: 230
Registrován: úte lis 25, 2008 11:12 am
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: go motoru

#12 Nový příspěvek od Přema »

Felix487 píše:A ještě jedna věc. Sice se dá u lecjakých šroubů utahnutí odhadnout,ale rád bych to spíš dotahal momenťákem (uložení kliky,ojnice, zkrátka šrouby a matice v okolí motoru), předem díky
stáhni si manuál z tohohle fóra

Uživatelský avatar
lukisek 099
Příspěvky: 3185
Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
Bydliště: Oderské Vrchy

Re: go motoru

#13 Nový příspěvek od lukisek 099 »

:help: :help: kluci hodím vám sem taky něco mám problémy se startem ted vzimně jedná se o motor 6901 měl jsem prasklé těsnění pod hlavou tak jsem je všechny sundal očistil a dal zpět jenže jsem použil těsnění o síle 1,5mm origo tam bylo 1,2mm myslíte že by to mělo vliv na starty??začalo mi to dělat poté opravě předtím chytal podstatně líp 8) ted točím a točím a už skoro chytá..prostě musím točit dlouho. předtím se to párkráte převalilo a chyt. tak nevím dík za postřehy :help: :help:

Uživatelský avatar
Romantk
Příspěvky: 285
Registrován: pon úno 02, 2009 7:53 pm
Bydliště: Dětmarovice

Re: go motoru

#14 Nový příspěvek od Romantk »

lukisek 099 píše::help: :help: kluci hodím vám sem taky něco mám problémy se startem ted vzimně jedná se o motor 6901 měl jsem prasklé těsnění pod hlavou tak jsem je všechny sundal očistil a dal zpět jenže jsem použil těsnění o síle 1,5mm origo tam bylo 1,2mm myslíte že by to mělo vliv na starty??začalo mi to dělat poté opravě předtím chytal podstatně líp 8) ted točím a točím a už skoro chytá..prostě musím točit dlouho. předtím se to párkráte převalilo a chyt. tak nevím dík za postřehy :help: :help:
To víš že to má vliv :ano: Většinou se dává to co tam bylo nebo se měří vule mezi pístem v HU a hlavou.

Uživatelský avatar
lukisek 099
Příspěvky: 3185
Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
Bydliště: Oderské Vrchy

Re: go motoru

#15 Nový příspěvek od lukisek 099 »

Romantk píše:
lukisek 099 píše::help: :help: kluci hodím vám sem taky něco mám problémy se startem ted vzimně jedná se o motor 6901 měl jsem prasklé těsnění pod hlavou tak jsem je všechny sundal očistil a dal zpět jenže jsem použil těsnění o síle 1,5mm origo tam bylo 1,2mm myslíte že by to mělo vliv na starty??začalo mi to dělat poté opravě předtím chytal podstatně líp 8) ted točím a točím a už skoro chytá..prostě musím točit dlouho. předtím se to párkráte převalilo a chyt. tak nevím dík za postřehy :help: :help:
To víš že to má vliv :ano: Většinou se dává to co tam bylo nebo se měří vule mezi pístem v HU a hlavou.
já si to myslel jenže tydle jsem měl koupený už rok a skrz těsněni semi 35kmjet nechtělo tak jsem ho tam dal. no neva nějak to musím vydržet jinak díky :)

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy Zetor“