Traktor ze Slovenska a SPZ

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
LubosCZ

Traktor ze Slovenska a SPZ

#1 Nový příspěvek od LubosCZ »

Zdravím všechny, nemáte někdo zkušenosti s přihlášením traktoru v ČR (potřebuji české SPZ). Koupil bych ho na Slovensku rok výroby 1990, má TP a slovenskou SPZ. Co je všechno potřeba udělat a kolik zhruba co stojí. Děkuji Vám, Luboš.

maršl
Kontaktovat uživatele:

Re: Traktor ze Slovenska a SPZ

#2 Nový příspěvek od maršl »

az neco zjistis dej vedet, ja mam dovoz Skotsko
Ford 8970, Landini 125, Zetor 12145, 6945, 6045 s nakladačem, vyvážečka STS Kesla 203T, štěpkovač Eschlbock Biber 7 Trio, Kubota B 1600

P.S.

#3 Nový příspěvek od P.S. »

To je stejné jako s autem ne??

jimmy 4011

#4 Nový příspěvek od jimmy 4011 »

Myslím že jste na tom ůplně stejně.Pokud má i ten skotskej platný papíry.Co jsem se bavil s technikem na STK (řeším dovoz holandsko) tak potřebujete tech.dokumentaci ze zetoru,technickou a už nevím co.Dohromady cca 5000,-
Na dopravním inspektorátě vám to už vysvětlí do detailů.
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich

P.S.

#5 Nový příspěvek od P.S. »

Známej má zetora taky z Holandska,ale koupil už ho v ČR.Byl přihlášený.

jimmy 4011

#6 Nový příspěvek od jimmy 4011 »

P.S. píše:Známej má zetora taky z Holandska,ale koupil už ho v ČR.Byl přihlášený.
Jo,prej to jde tak to pozvolna honím.Teď jen sehnat jedno potvrzení z holandska.Nechápu proč nestačí jedno pro celou republiku???!!!Ale jedno pro jeden inspektorát.Co inspektorát to stát ve státě.
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich

P.S.

#7 Nový příspěvek od P.S. »

jimmy 4011 píše:
P.S. píše:Známej má zetora taky z Holandska,ale koupil už ho v ČR.Byl přihlášený.
Jo,prej to jde tak to pozvolna honím.Teď jen sehnat jedno potvrzení z holandska.Nechápu proč nestačí jedno pro celou republiku???!!!Ale jedno pro jeden inspektorát.Co inspektorát to stát ve státě.