ZTS UR IV
Moderátor: Lukashil
Re: ZTS UR IV
u tý 161čky sou přední kola 14,9x28 u nás v práci máme tu samou 161čku
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
Re: ZTS UR IV
Přesně jak říkáš do družstva přišla v roce 1989 12145 říkají ji habešan přední kola 13/28 zadní 38 a už měla rychlou převodovku obrácené řazení místo čtverky trojku a naopak do dnes tam jezdíSTEEL píše:u tý 161čky sou přední kola 14,9x28 u nás v práci máme tu samou 161čku
Re: ZTS UR IV
To jezdí ale jen v dopravě, nebo ne? Ten traktor mám pro zábavu na našich cca 20Ha. Je mi jasný, že by ty úpravy byly hrozně drahý(v mnohých ohledech i nesmyslný), spíš jsem přemejšlel, že bych si časem sehnal 18345. Jde mi o to, že 16145 mám moc rád, i když za některý věci by si konstruktéři zasloužili . Například ty tři páky pod volantem, když si zapnu náhon, tak se vždy křápnu do nohy, když šlapu na spojku, ale jinak ten traktor mám rád. Z těch úprav je asi do budoucna nejnutnější jen ta hydraulika, kvůli secí kombinaci, jinak je ten traktor v relativně hezkým stavu a na pěknejch pláštích. Jediná investice bude nový turbo, to tak nějak nefakčí a repase kompresoru. K té kombinaci, chtěl bych alespoň 3m. Jenže, co jsem se informoval na veletrhu, tak ty mašiny měly, maj a mít budou každá tak kolem 3t. Přijde mi zbytečný zhuntovat hydrauliku kombinací. Pak jsem ale narazil na tohleto video https://www.youtube.com/watch?v=zyjUOh38xgU, je vidět 16145 se 4m pneumatickou secí kombinací a rotačkama. Otázka je, jakou tam mají hydrauliku. Škoda, že se nadají koupit jen horní ramena s pístama ze Supra, to by mě stačilo (pokud někdo o nějakým obchodu víte, pošlete mi to klidně do zpráv). Po přečtení některých diskuzí jsem zjistil, že dvouokruhové brzdy pracují i na jeden okruh, takže tenhle můj strach okolo autovleku je taky pasé. Že prý by ale po přetypování měly stačit jen samotný jednookruhový brzdy. Ale toto taky nějak neřeším, zatím vždy stačila 9t.
A ještě jeden technickej, sejete někdo s dvojmontáží? Pokud ano, tak jak široká je UŘ 2 na dvojmontáži? Mám blbě naskenovanou příručku a tak jsem to nějak nenašel.
A ještě jeden technickej, sejete někdo s dvojmontáží? Pokud ano, tak jak široká je UŘ 2 na dvojmontáži? Mám blbě naskenovanou příručku a tak jsem to nějak nenašel.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: ZTS UR IV
Ty tam nemas dva vonkajsie pomocne valce? U nas 16145ky tahaju nesene stroje a naradie ktore boli predtym urcene pre Skodu 180. So 4m pneusejackou Mistral si ten traktor lieta ako ani keby nic netahal a neniesol. Pretym tiez tahal 6m sekacku .
Re: ZTS UR IV
No to tam mám. Ale pokud nafutruju tu mistralku plnou, přidám rotačky, tak si myslím, že ta hydraulika bude mět dost. Pak se zeptám, možná trochu blbě. Maj ty 38" kola na 16145 vůbec nejakej význam, kromě toho, že pojede místo 25 km/h 30 km/h? Myslím jako jestli to pak třeba v polu lépe táhne nebo tak. Dle mího názoru jsou pak akorát větší díry mezi kvaltama.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: ZTS UR IV
16145ku mame na 38-ckach len jednu a ta tak prisla origo. Podla mna to islo viac na export. V predu ma klasicke 24ky kolesa. Ono tych Kristalov na 38 tak vela nebolo a montovalo sa to skor na zakazku. Okrem kolies ma aj ine zadne blatniky. Ta nasa v robote ide na tych 38ckach len tych 25km. Na polne prace je dobra. ma vyssiu svetlu vysku a po brazdach tak neskace.
Re: ZTS UR IV
u nás na tý 161čce nechali původní blatníky a trochu rozšířili zadní kola ty kola se tam dávali kvůli větší pruchodnosti pod traktorem páč ten traktor jezdi s lisem na slámu a dost často před sebou hrnul řádek
jinak horní ramena ze supra se dají koupit kupovali je kolegovi na 162jku
http://www.monsta.cz/rameno-h217-64904367
jinak horní ramena ze supra se dají koupit kupovali je kolegovi na 162jku
http://www.monsta.cz/rameno-h217-64904367
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
Re: ZTS UR IV
Super, přesně tohle jsem potřeboval najít. Děkuji moc Jinak k přestavbě té hydrauliky jsou potřeba ještě silný písty, to vím, ale nejsou tam ještě nějaký silnější čepy, na kterých to vše drží? Nebo jinak se zeptám, který části té hydrauliky jsou jiný na 16245 Super oproti 16145. Já si osobně všiml jen pístů a těch vrchních ramen. Se silnějšími písty se pojí i jiná zadní konzole, nepletu se? Do budoucna taky přemýšlím místo serva koupit orstu, myslíte, že je to výhodná investice? Jinak je pravda, že přední uzávěrka Eaton je stejná jak pro UŘ1, tak pro UŘ2? To se přece musí u UŘ2 za chvíli roztrhat, ne?
edit:
Ještě jsem si všiml dvou věcí:
1) Ty ramena ze Supra jsou stejný jak levý, tak i pravý, že?
2) Jen taková otázečka. Jaký používáte např. v práci kardany ke strojům, hlavně třeba k rotačním bránám a tak. My máme na traktoru jen 6 drážkovou koncovku (musíme sehnat 20 drážkovou), ale už jsem k ní pak nenašel kardan, jak to řešíte vy?
edit:
Ještě jsem si všiml dvou věcí:
1) Ty ramena ze Supra jsou stejný jak levý, tak i pravý, že?
2) Jen taková otázečka. Jaký používáte např. v práci kardany ke strojům, hlavně třeba k rotačním bránám a tak. My máme na traktoru jen 6 drážkovou koncovku (musíme sehnat 20 drážkovou), ale už jsem k ní pak nenašel kardan, jak to řešíte vy?
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: ZTS UR IV
orsta je moc dobrá investice můžu jen doporučit jinak jestli je Eaton stejnej jak u majora a tu ne nevím u tý naší 162jky i bil z výroby ale moc dlouho tam nefungoval
v práci kardany používáme konkretne u tý 162jky klasický 6drážkový i na 1000ot/min i to tak přichází ze strojema třeba 3m rotavátorem Kuhn , 3 metrová rotačka Kverneland
ramena sou i tak pravý a levý myslím ty ramena se tam dávali kvůli tý rotačce že dost váží když je rozložená k jedný straně ale stejně se překrucuje horní hřídel ramen a ještě se museli probrušovat díry v koulích svyslích sloupků páč tam nešli čepy z novějších ramen
jinak písty se nechávali původní
co mám fotku Supra ze slovenska kam jezdíme na žně tak mi konzole u silných pístů přijde stejná akorát tam sou dost na fest
v práci kardany používáme konkretne u tý 162jky klasický 6drážkový i na 1000ot/min i to tak přichází ze strojema třeba 3m rotavátorem Kuhn , 3 metrová rotačka Kverneland
ramena sou i tak pravý a levý myslím ty ramena se tam dávali kvůli tý rotačce že dost váží když je rozložená k jedný straně ale stejně se překrucuje horní hřídel ramen a ještě se museli probrušovat díry v koulích svyslích sloupků páč tam nešli čepy z novějších ramen
jinak písty se nechávali původní
co mám fotku Supra ze slovenska kam jezdíme na žně tak mi konzole u silných pístů přijde stejná akorát tam sou dost na fest
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát úno 17, 2017 2:35 pm
- Bydliště: Levice
Re: ZTS UR IV
vídím že niektorí uživateli si mylia označenie traktorov zts ur2a ur4 a potom maju problem z nahradními dielmi,tu je link ked rozkliknete tam je tabulka kde je foto trakrora aj parametre http://old.agroporadenstvo.sk/stroje/st ... offset=240
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát úno 17, 2017 2:35 pm
- Bydliště: Levice
Re: ZTS UR IV
jeden paradny 18345 na predaj https://stroje.bazos.sk/inzerat/77091595/Zetor-zts.php
Re: ZTS UR IV
Tahle 18345 je na bazoši už alespoň dva roky. Měla by mět 4st. násobič.
Jinak teda info pro ty, kteří by si chtěli, jako já, namontovat zesílenou hydrauliku na 16145. Určitě to není jen o horních ramenech. Takže podle borca od Nekvindy, kterej s podle mě celkem vyzná, se musí namontovat:
Horní ramena, pak delší hřídel uvnitř víka hydrauliky, zesílený věšáky od walterscheitu, spodní, pravděpodobně kovaný, široký ramena od stejné firmy, jiný šponováky, s větším čepem do ramene, jinou konzolu, dole s 30mm čepem pro pomocnej píst, pak teda jiný pomocný písty. Bratru odhadem za cca 30-40 tisíc.
Pokud by jsem musel takovou úpravu podstoupit, tak bych silně uvažoval o konzoli dole s k80 a nahoře automat, dělá je myslím chwartzmüller. Ale to už se pak ten traktor stává neprodejným, protože to, co by do teho člověk nasypal, tak to nikdo nikdy nezaplatí.
Takže tak no... Ale jak říkám, do obchodů s dílama na traktory nemůžu chodit, nechal bych tam majlant.
Jinak teda info pro ty, kteří by si chtěli, jako já, namontovat zesílenou hydrauliku na 16145. Určitě to není jen o horních ramenech. Takže podle borca od Nekvindy, kterej s podle mě celkem vyzná, se musí namontovat:
Horní ramena, pak delší hřídel uvnitř víka hydrauliky, zesílený věšáky od walterscheitu, spodní, pravděpodobně kovaný, široký ramena od stejné firmy, jiný šponováky, s větším čepem do ramene, jinou konzolu, dole s 30mm čepem pro pomocnej píst, pak teda jiný pomocný písty. Bratru odhadem za cca 30-40 tisíc.
Pokud by jsem musel takovou úpravu podstoupit, tak bych silně uvažoval o konzoli dole s k80 a nahoře automat, dělá je myslím chwartzmüller. Ale to už se pak ten traktor stává neprodejným, protože to, co by do teho člověk nasypal, tak to nikdo nikdy nezaplatí.
Takže tak no... Ale jak říkám, do obchodů s dílama na traktory nemůžu chodit, nechal bych tam majlant.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
-
- Příspěvky: 150
- Registrován: úte pro 02, 2014 9:31 pm
- Bydliště: Jihlava
Re: ZTS UR IV
zdravím
Hledám radu zda se dá sehnat někde přepínač otáček vývodové hřídele možná už se to montovalo i na 16245 super. Potřeboval bych vědět katalogové číslo, fotku, nebo poslat odkaz jak vůbec vypadá elektronicky ovládaný přepínač otáček vývodového hřídele, nebo jiné řešení přepínání otáček vývoďáku z kabiny. Díky za info
Hledám radu zda se dá sehnat někde přepínač otáček vývodové hřídele možná už se to montovalo i na 16245 super. Potřeboval bych vědět katalogové číslo, fotku, nebo poslat odkaz jak vůbec vypadá elektronicky ovládaný přepínač otáček vývodového hřídele, nebo jiné řešení přepínání otáček vývoďáku z kabiny. Díky za info
- Martin90
- Příspěvky: 1617
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ZTS UR IV
Asi to měla až právě IV. řada, ale nikdy jsem to neviděl. Super má klasiku, koncovka + víčko. Jediné předělání originálu co jsem viděl bylo, že se nepoužívala koncovka, ale do víčka byla díra, na díru navařená matice asi M14, dovnitř natočená závitová tyč na konci s plochou, co tlačila do palce místo koncovky a na konci venku napříč trubička, kterou se tím točilo. Taky na té závitovce byla navařená matice jako doraz pro dotažení, aby se neohnula vidlička.
Zetor 8245 Turbo, Zetor 12145 Turbo, ZTS 16245 Super
Re: ZTS UR IV
Ono to prepinanie otaciek je riesene tak ze 540otaciek je radenych len pruzinov na vidlici ktora tlaci vydlicu s objimkou do zaberu s patricnym sukolim. Pre 1000ot: sa uz musi na palec zatlacit silou. Na to by sa dal pouzit bud vzduchovy valcek (motorovka LIAZ) alebo niejaky mini olejovy a vyriesit koniec piestnice pruzinovym elementom (aby to neradilo natvrdoň ako to ma origo vicko ktore sa srobuje s koncovkami. Super 16245 u nas to mal este ako klasika URII.