Me nadruhou a Crystal kabriolet ?
Moderátor: Lukashil
Re: Me nadruhou a Crystal kabriolet ?
Bohuzial to tak nefunguje. Len porovnaj ake prestavby a co vsetko stvaraju zapadne od nas a zlegalizuju to. Ty si daj na auto pridavne (pracovne) svetla alebo zabuduj navijak, ktory byva krasne skryty a nevycnieva nikde, a ta na STK a ceste policia zozeru zaziva a este aj ukrizuju.
Re: Me nadruhou a Crystal kabriolet ?
Ak si nenecháme brnkať po nose tak to bude fungovať - už teraz musia prihlásiť angličáky , s traktormi to bude podobné
Re: Me nadruhou a Crystal kabriolet ?
Já vím, že podlaha zůstane, reagoval jsem na to demontování kabiny. K tomu přihlášení od jinud pokud se to sem dováželo nebo vyrábělo a vyváželo ven problém s tím nebude. Jestli to tady nikdy nebylo a nemá to světovou nebo evropskou homologaci bude s tím podle mě problém.
To se dost pleteš, tenkrát muselo být schváleno pro provoz na silnicích vše stejně jako dnes. Ruchadla, horaly atd. to vše mělo kartičku o schválení pro provoz na pozemní komunikaci. Že se to moc neřešilo, už je věc jiná. Do revoluce v ČSSR nemohl být traktor bez bezpečnostní kabiny. Co bezpečnostní kabinu nemělo (25,30 atd.) a bylo na papírech muselo se vybavit rámem. Jak to bylo u 15 která boudu vůbec neměla nevím. Doma na 15 nic není ale myslím, že je i bez papírů. Později když to soudruzi trochu uvolnili se pořídila 30 a 25 šla z domu a předpokládám, že 15 už moc nejezdila. Druhej děda na 40 rám dodělával.
To se dost pleteš, tenkrát muselo být schváleno pro provoz na silnicích vše stejně jako dnes. Ruchadla, horaly atd. to vše mělo kartičku o schválení pro provoz na pozemní komunikaci. Že se to moc neřešilo, už je věc jiná. Do revoluce v ČSSR nemohl být traktor bez bezpečnostní kabiny. Co bezpečnostní kabinu nemělo (25,30 atd.) a bylo na papírech muselo se vybavit rámem. Jak to bylo u 15 která boudu vůbec neměla nevím. Doma na 15 nic není ale myslím, že je i bez papírů. Později když to soudruzi trochu uvolnili se pořídila 30 a 25 šla z domu a předpokládám, že 15 už moc nejezdila. Druhej děda na 40 rám dodělával.
Re: Me nadruhou a Crystal kabriolet ?
řeším akorát přihlášení originál cabria 5911, dovoz Anglie, na veteránské doklady a Ministerstvo dopravy vydalo nařízení, že traktor po roce 1972 musí mít minimálně ochranný rám a to 4 nohy a věnec, aby se to dalo přihlásit i na ty veteránské a to i když byl traktor origo z výroby cabrio a to i když si člověk musí na traktor ten rám nějak nabastlit a to i když tím ten traktor v podstatě z veteránského hlediska znehodnotí. Je to divný, ale je to tak.
Country boy...
Re: Me nadruhou a Crystal kabriolet ?
Preto radšej budem mať kabrio bez papierov.
Ako by ministerstvo riešilo ochranný rám na toto???
Ako by ministerstvo riešilo ochranný rám na toto???
Re: Me nadruhou a Crystal kabriolet ?
Ten nakladac mi pride ako napadnuty kutilo s flexkou v ruke. Vzdy som to videl len s kabinou.
Re: Me nadruhou a Crystal kabriolet ?
Ten hon má boudu upálenou flexou, co na tom nechápeš?
Re: Me nadruhou a Crystal kabriolet ?
Bez tej flexky , je to normálne slušne zdemontované kvoli prejazdom na tom bagrovisku .Samozrejme búda je k tomu aj s kúrením. Ale mne sa takto páči viac
- MeNadruhou
- Příspěvky: 376
- Registrován: pát led 07, 2011 12:39 pm
- Bydliště: Znojemsko
Re: Me nadruhou a Crystal kabriolet ?
o to jde, máme totiž hromadu darmožroutů, kteří se nimrají v papírech, a když není papír na papír, tak by byli zbyteční, pak to narazí na osobní odvahu úředníka... A tím spš, když chce být někdo papežtější než papež. A pak tě zastaví policista, kterej nedejbože dostal pravomoc posoudit technický stav vozidla. Na STK jak to není jako z výroby tak prskaj, přitom účel je, aby zkontrolovali a nepustili do dalšího provozu nebezpečná vozidla. Ale co je proboha nebezpečnýho na tom, když přijedu na stk s oktávkou, kde mám zrovna vyndaný sedadla, protože sem přítelkyni stěhoval skříň, a cestou dom se si dovolil se stavit na kontrolu? když člověk chce prodat /koupit auto, tak je to na celý den- evidenční kontrola, zařídit pojištění, pak teprve na úřad stát frontu. Přijde mi to celý zvrácený a nechutný tenhle systém, který se změnil na presumpci vinny.pavel sk píše:Bohuzial to tak nefunguje. Len porovnaj ake prestavby a co vsetko stvaraju zapadne od nas a zlegalizuju to. Ty si daj na auto pridavne (pracovne) svetla alebo zabuduj navijak, ktory byva krasne skryty a nevycnieva nikde, a ta na STK a ceste policia zozeru zaziva a este aj ukrizuju.
Je zázrak, že ochraný rám nemají povinně i motorky.
Jen pro příklad- prodej koupě auta na zélandu = vyplnit formulářek svislé poloviny A4 (nastojato a jen z jedné strany), zajdete na poštu (poštovní úřad, ne jako v česku cirkusová okenka) a zaplatit poplatek 100 kč přímo té paní tam(žádný s tímhle si zajděte na pokladnu...) a do týdne přijde dopis z agentury, že byla provedená změna vlastníka z pana x na pana y.
Omlouvám se za ten výlev, ale pokud ten západ máme dohnat, tak se musejí začít bát úředníci, ne my jich. A já se nebojím si dovézt traktor se značkou z anglie, a zrovna tak se nebojím, že by mě donutili k nějakýmu ochrannýmu rámu pokud ho nebudu chtít.
Re: Me nadruhou a Crystal kabriolet ?
Problém se sedačkama je ten, že ti nesedí počet míst proto tě vyhodí.
K tomu rámu, máš jen 2 možnosti buď to budeš chtít papíry budeš muset mít rám, nebo rám mít nebudeš a nebudeš mít ani papíry.
K tomu rámu, máš jen 2 možnosti buď to budeš chtít papíry budeš muset mít rám, nebo rám mít nebudeš a nebudeš mít ani papíry.
- MeNadruhou
- Příspěvky: 376
- Registrován: pát led 07, 2011 12:39 pm
- Bydliště: Znojemsko
Re: Me nadruhou a Crystal kabriolet ?
ad 1 Ještě se jich zastávej. To je prostě výmluva, jen aby jsi přijel na opakovanou STK. co to má společnýho s tím, jestli je vozidlo TECHNICKY způsobilé k dalšímu provozu ( přijedu dom z STK vyhodím sedadla- co se změní)? Snad na STK pracují lidi, kteří mají mozky, a snad je jasný, že když budu chtít vézt 5 lidí v autě, tak tam asi budu muset mít sedačky. To už by mě hohli vyrazit klidně i s prázdnou nádrží, protože je plná vzduchu a ne nafty či benzínu a tak neodpovídá objem... Vždyť stačí napsat poznámka: v době kontroly nebyly vyjjímatelná sedadla ve vozidle.
ad 2 Ačkoliv nemám rád to co unije nařizuje a předepisuje, ale budu věřit ve výklad toho, že je unijní právo nadřazené, a nebudou(neměli by) tudíž rám vyžadovat (přepis vozidla tak jak bylo schváleno v zemi, ze které ho dovážím, pokud neměli v anglii či jiné zemi podobný předpis pro bezp. rámy). Ne že bych to nechal bez rámu, ale tak jak s 30kou(, kterou mám oficiálně bez rámu), si vyrobím rám tak jak bude vyhovovat mojim potřebám(nízký průjezd).
Crystal s boudou u mě prostě neprojede, takže uvažuju o variantách jako 8011, 8045, 10045 cabrio, anebo půjdu do nějakého johna deera bez boudy, ale co jsem viděl, tak ty jsou většinou dost zdevastovaný z těch dairy farem (farmy s dobytkem) .
Chci nějaký větší traktor, ne úplně z nutné potřeby, proto pomýšlým na tuto kuriozitku.
ad 2 Ačkoliv nemám rád to co unije nařizuje a předepisuje, ale budu věřit ve výklad toho, že je unijní právo nadřazené, a nebudou(neměli by) tudíž rám vyžadovat (přepis vozidla tak jak bylo schváleno v zemi, ze které ho dovážím, pokud neměli v anglii či jiné zemi podobný předpis pro bezp. rámy). Ne že bych to nechal bez rámu, ale tak jak s 30kou(, kterou mám oficiálně bez rámu), si vyrobím rám tak jak bude vyhovovat mojim potřebám(nízký průjezd).
Crystal s boudou u mě prostě neprojede, takže uvažuju o variantách jako 8011, 8045, 10045 cabrio, anebo půjdu do nějakého johna deera bez boudy, ale co jsem viděl, tak ty jsou většinou dost zdevastovaný z těch dairy farem (farmy s dobytkem) .
Chci nějaký větší traktor, ne úplně z nutné potřeby, proto pomýšlým na tuto kuriozitku.
Re: Me nadruhou a Crystal kabriolet ?
Nikoho se nezastávám. Tvojí řečí co má společnýho s technickou způsobilostí jiný rozměr gum/ráfků než je v TP? Všechny jsou kulatý, všechny jsou z gumy/ocele/lehkých slitin a přesto tě vyrazí. To samý motor nějaký v tom je tak co je jim potom, že tam není ten co by tam měl být? A tak můžem pokračovat. K tomu, že nepovezeš lidi bez sedaček ty možná ne ale divil by ses kolik lidí jo, vždyť je to jen kousek atd. Pak se stane nějaký průser a první výmluva která přijde je ta, že jsem s tím takhle prošel STK. Se nediv, že nikdo nechce být popotahovanej kvůli cizí blbosti.
Nejsem odborník ale aby to fungovalo tak jak píšeš,musí to mít evropskou/světovou homologaci. Což traktor vyrobený před 90 rokem a určený pro anglický trh rozhodně mít nebude.
Nejsem odborník ale aby to fungovalo tak jak píšeš,musí to mít evropskou/světovou homologaci. Což traktor vyrobený před 90 rokem a určený pro anglický trh rozhodně mít nebude.
- MeNadruhou
- Příspěvky: 376
- Registrován: pát led 07, 2011 12:39 pm
- Bydliště: Znojemsko
Re: Me nadruhou a Crystal kabriolet ?
A právě kvůli pár blbcům trpíme všichni - což je přesně presumpce viny. To ti nepřijde líto, když automaticky všichni předpokládají že sme blbci? ale to už sme odbočili totálně. Stejně jako je zodpovědný pilot za finální rozhodnutí o provedení letu, by měl být zodpovědný každý řidič. tímto téma buzerace a byrokracie uzavírám.red.bill píše:... ty možná ne ale divil by ses kolik lidí jo, vždyť je to jen kousek atd. Pak se stane nějaký průser a první výmluva která přijde je ta, že jsem s tím takhle prošel STK. Se nediv, že nikdo nechce být popotahovanej kvůli cizí blbosti.
Re: Me nadruhou a Crystal kabriolet ?
To ano souhlasím ale vetšina když má možnost se snaží tu zodpovědnost hodit na někoho jinýho tak je pochopitelný, že se proti tomu budou ty lidi bránit(vyhodí tě z stk) nebo systém přitvrdí. Většinu utahování šroubů na STK si způsobili lidi sami svojí blbostí a plácáním kde, jak to chodí, co projde za vraky atd. Typický příklad dnes musíš mít sundaný pokličky aby bylo vidět, že máš všechny šrouby/matky. Kde se to vzalo? Dřív to bylo každýmu buřt. Někdo udělal nějaký průser a místo toho aby držel hubu, začne se vymlouvat, že on nic, že to tak prošlo technickou. Začnou se vozit po technikovi, ten odsere, že takový auto pustil a systém přitvrdí v buzeraci protože k tomu má jednoduchý zdůvodnění. Stejně to funguje s tím pilotem pokud něco posere, vyšetří se to a podle toho se volí opatření aby se to pokud možno neopakovalo.