Super ze Lhoty
Moderátor: Lukashil
Re: Super ze Lhoty
Ale jde ohřát, jen se neboj, s fůrou dřeva, nebo štěrku do KOPCE, a budeš přitom nadávat na převodovku, proč nemá menší rozestupy mezi kvaltama a budeš se modlit, abys tam nemusel dávat za jedna... a to říkám jako člověk, kterej supra má přes dvacet let... Blatníky jsem opravoval dvojkou plechem, ale dělaly jsme znova jen tu část nad kolama, bok zůstal a jen se vyvařil. Podle fotky jsem koukal, že ty máš ty blatníky už dost vytuněný, kvůli těm držákům lesnickýho rámu, nemáš origo výztuhy ani vzadu u zástěrky, ani na boku. tak zkus využít ty držáky lesnickýho a nabastlit tam na ně ten agrorám, alespoň se nebude tak třást při jízdě.
Re: Super ze Lhoty
Jo a to mazání neřeš, trpí na to 99 Suprů ze 100 a fungujou úplně normálně a bez potíží.
Re: Super ze Lhoty
To mazání potvrzuju,supra máme cca 30 let,kdysi mazal studeny 1 a teplý nevím asi nic a jezdil tolik let po generalce studený 6-7 a postupně až se zahřeje tak 1
Ale super je nezmar,a startuje taki suprově ještě jsme mu dali reduktorovy starter a paráda.
Tak ať se daří
Ale super je nezmar,a startuje taki suprově ještě jsme mu dali reduktorovy starter a paráda.
Tak ať se daří
zetor 50super,Z10045turbo,7011,E516B,BSS P53S,6T,P93S,10.08-agro,hon un 050 2x,BDT po faceliftu,bogballe,kertitox ala Napa,a spousta dalších stroju co uz není kam davat:)
Re: Super ze Lhoty
Udělej lehkou objímku z pasovinky na tu horní rouru a přidělej jí na ty šrouby toho spodního odlitku. Je tam málo místa a musí se to pěkně dopasovat. Ve skříni řízení by měl být olej , dráha ručního plynu by se také měla namazat a v jednom místě pootočení ručního plynu se přes díru v tom plechu, který se otáčí pákou ručního plynu dostaneš na mazničku. Pak jde vše lépe a není ta roura tak namáhaná na to pootočení Jo a pokud budeš mít tu origo boudu a polezeš za volant jen od zádu, zkus ten volant šetřit. Když se za něj budeš pořád přitahovat, budou za chvilku vymačkané ty ocelové příčky zalité v hliníkovém středu volantu. Teď jsem tři roky lezl pořád k navijáku a nazpátek a už se to maličko hejbe.
- brigadnik
- Příspěvky: 1071
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Super ze Lhoty
Tak jsem na Dědkovi natáhnul novou elektriku, sundal nádrž abych jí propláchl a posléze zjistil, že zbytečně:). Znovu jsem ho natočil a trochu projel, abych svezl mlaďase, byl natěšenej jak brejlatý dítě. Teď chci sundat levej zadní blatník a trochu ho opravit a udělat levou brzdu. Kdyby měl někdo fotky pro inspiraci z opravy blatníků, tak vítám. Ohledně brzdy, nikdy jsem to nedělal, mám si dát na něco pozor? Beru to jako běžnou rozborku zborku..., výměnit simerinky, pakny a popř. buben.
Re: Super ze Lhoty
A proč chceš pak přestat?
Já dávám VIF už desítky let úplně všude, od starých veteránů až po moderní stroje a můžu z toho jen těžit
Co se absence kabiny a rámu týče, mám zkušenost, že stačí jen rám, aby seděla výška podle TP.
Samozřejmě, že dnes co STK, to jiná pravidla, ale obecně to tak několikrát bylo, maximálně přes rám plachtu.
To spíš jindy býval problém, když byla kabina bez rámu...
Tak ať Ti to vše dobře dopadne
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
- brigadnik
- Příspěvky: 1071
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Super ze Lhoty
Pravda, vzhledem k tomu, jak těch dvacet litrů bude dlouho v nádrži, tak budu dávat asi VIF pořád.
Je takováhle páčka hydrauliky originál? Má hrozně krátkej chod, stačí cvrnknout nahoru nebo dolu a ramena už lezou a když jsou ramena nahoře, tak jde páčka otočit úplně dozadu. Zároveň nejde ramena zastavit v poloze. Buď jsou dole, nebo nahoře.
Je takováhle páčka hydrauliky originál? Má hrozně krátkej chod, stačí cvrnknout nahoru nebo dolu a ramena už lezou a když jsou ramena nahoře, tak jde páčka otočit úplně dozadu. Zároveň nejde ramena zastavit v poloze. Buď jsou dole, nebo nahoře.
Re: Super ze Lhoty
Páčka ovládání není origo, pěkná fotka, jak vypadá je u Retrotraktora v aktuálně posledním příspěvku. Odmontuj plechové víčko pod sedačkou, dostaneš se na dvě, nebo tři táhla, co jdou dolů k čerpadlu a ovládají šoupátka, koukni jestli nějaké táhlo není vypadlé, nebo ohnuté, pokud ne víko s rameny musí dolů a je to jedna s největších pakáren. U jednoho Supra jsem ho měl dole snad třikrát, ale závadu ne a ne najít
- brigadnik
- Příspěvky: 1071
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Super ze Lhoty
Něco málo z poslední doby. Výměna olejů a filtrů, vše co šlo jsem vypral v naftě, filtry jsem snad naskládal dobře. Před výměnou mazal studenej na volnoběh čtyři, po mírným ohřátí nula. Teď po prvním natočení šel s původním nastavením redukčáku na devět, tak jsem mu hned ubral na pět a po půlhodině klapání na necelých 1000 otáček mazal necelý dvě. Možná už někdo viděl na FB
- brigadnik
- Příspěvky: 1071
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Super ze Lhoty
Pustil jsem se po chvilkách do brzd, dostal jsem k tomu dva nový bubny, oba s zuby na uzávěrku. Když jsem rozebral levou stranu, byl tam štít na dva simerinky, ale byl v něm jenom jeden, ted druhej, do kterýho má jít buben tam nebyl a buben neměl ani osazení, který by zapadlo do simerinku. Dal jsem dva simerinky a buben s osazením (zuby na uzávěrku snad nebudou vadit). Teď jsem rozebral pravou stranu, štít je ale jinej, pouze na jeden simerink a buben bez osazení. Co teď? Chtěl jsem dát novej buben, kterej mám, má ale osazení na simerink, je tedy o pár mm širší. Nebo mám shánět štít na dva simerinky? Katalog uvádí dva, nevím z čeho je tenhle štít na jeden.
Re: Super ze Lhoty
Ten pravy štit nemôze byt zo Z35-Super? Ja si myslim ze aj ten jeden semerig by tam nieco vydrzal. Ten vonkajsi bude stejne len ako prachovka, lebo bude chodit nasucho a olej bude viacmenej tesnit ten vnutorny ktory je olejom zaroven mazany.
- brigadnik
- Příspěvky: 1071
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Super ze Lhoty
Ahoj, když jsem dělal brzdy na levý straně, tak jsem měnil pakny a buben, nepamatuji si, jestli jsem měl sundanej ten ořech, co je na klíči a roztahuje pakny. Na pravý straně jsem si pak všiml toho, že ten ořech má z jedný strany náběh na pakny, ale když jsem to dal tak, aby to brzdilo tím náběhem, tak měl pédál oproti levý straně mnohej delší chod. Takže předpokládám, že na levý straně jde ten ořech bez náběhu naostro. Zkrátka, když budu mít oba ty ořechy nasazený tak, že se rozevírají pakny bez náběhu, je to problém? Mám to už na kolech, poskládaný a řeším, jestli to znovu rozebrat. Dělám to poprvý.