Ahoj. Tak se pochlubim pár úpravama svého stroje - Prd prda(tak ho nazývá můj malej syn)
První úprava bylo předělání chcípáku na vypínač, abych si nechcíp motor při ubrání plynu. Pak jsem si prodloužil páku řazení a můžu řadit ze sedačky. Což se hodí při manévrování po zahradě, nebo jinde. Jezdim se zamčenými koly, takže nemusim ani nic přehazovat. Pak jsem si přidělal bedýnku na nářadí, rukavice kurtny atd. Další úpravou bylo přidělání kastlíků pod sedačku třeba na kanystr s benzínem. Následovaly zvýšené bočnice a ty jsem ještě teď upravil na posuvné a můžu je i položit a vozit i rozměrnější náklady, jako např. vatu na zateplení baráku. Na jedné bočnici mám i držáky nářadí, takže třeba lopatu, nebo hrábě nemusim vozit ve vozíku třeba na shnilých jabkách. S tim souvisí i další úprava a to halogen, předělanej na ledkovou žárovku H7. Ta se hodí, když jedu teď navečer odvézt něco na skládku, tak ať jsem vidět. Kvůli viditelnosti mám vzadu i malý majáček na baterku, když potřebuju project přes město. Závaží mi pomohl upravit i s nosičem místní kovář z podobného, ale už nefunkčního stroje. Hasičák na klečích vozim z toho důvodu, že mi tekl benzín z nádrže na motor a výfuk, tak pro jistotu. Závada je odstraněna zaletovánim nádrže, ale hasičák zůstává No a zrcátko je z kola, připevněné do trubky a ta je chycená stahovačkama ke klečím. Jednoduché, ale účinné řešení a kleče jsou stále nastavitelné Podpěrná noha je zatim z roxoru, ale mám v plánu jí předělat na závitovku.
No a další plány jsou třetí kolo a na něm koule z auta, abych mohl manipulovat s plnou károu za auto a radlice. Tu ale nevim z čeho jí vyrobit. Přemýšlel jsem nad starym sudem, nebo nějakou KG trubkou. Nemáte někdo zkušenosti?
Někomu to může připadat jako blbosti, ale mě to holt baví si takhle hrát
Pár fotek: https://varik.rajce.idnes.cz/Moje_VARI/
Pár úprav VARI
Moderátor: DYK
- Lišák1
- Příspěvky: 1169
- Registrován: úte čer 02, 2009 8:28 pm
- Bydliště: Sklené nad Oslavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár úprav VARI
Taky jsem dělal nějaké úpravy, včetně radlice, fotky sem neumím, pokud bys měl zájem, pošli do sz imejlovou adresu a pošlu ti je.
Nissan Terrano 3,0 TDI, Zetor 5211
Re: Pár úprav VARI
Máš to pěkny, já takovým vylepšením taky fandím. Ještě jednu věc bych ti doporučil - předělat ten ruční plyn na páčku na palec, tak jak to mají čtyřkolky. Páčku ze staré přehazovačky a uvolnit ji tak, aby se plyn pěkně vracel. Pak teprve se s tím pěkně jezdí a manévruje a nehrozí, že ti to někde ujede z ruk.
Re: Pár úprav VARI
Ahoj.Já mám na plyn tu starou kovovou páčku a ta je pěkně volná Takže nehrozí přesně to,co řikáš.dvk píše:Máš to pěkny, já takovým vylepšením taky fandím. Ještě jednu věc bych ti doporučil - předělat ten ruční plyn na páčku na palec, tak jak to mají čtyřkolky. Páčku ze staré přehazovačky a uvolnit ji tak, aby se plyn pěkně vracel. Pak teprve se s tím pěkně jezdí a manévruje a nehrozí, že ti to někde ujede z ruk.
Re: Pár úprav VARI
Opět jsem trochu upravoval svůj stroj Musel jsem lehce přesunout přední světlo, aby lépe svítilo před závaží. To se projevilo při jízdě ze skládky, když jsem měl před sebou stín Pak jsem nechal u kováře vyvařit závěs, který byl už docela vymačkanej a kleče mi lítaly nahoru a dolu podle toho, jak zabral motor. Teď už je jízda lepší. No a rovnou jsem předělal podpěrnou nohu káry. Použil jsem závitovku M16 s příslušnou maticí. Na spodek jsem nechal navařit podložku a nahoru jsem šroubem přidělal ořech z goly a můžu tak použít na vysouvání, nebo zasouvání kliku Ta je taky na fotce vidět. Pak jsem ještě dodal dopředu jedno závaží, protože je teď na zahradě a u skládky docela bahno, tak ať je lepší záběr. No a hlavně jsem udělal ještě nástavky na sajtny a už jsem je plně využil. Kára byla narvaná listím a jiným bordelem ze zahrady až nahoru