Prevodovka T 20 - servis
Moderátor: DYK
Re: Prevodovka T 20 - servis
To jsem neřešil. Fakt je že couvat na jedničku může být nebezpečné. Jak jsi psal je docela rychlá.
Od švagra v práci si chlapík poranil škaredě nohy , když couval s rotavátorem , který byl na převodovce se spátečkou. K něčenu ho ten rotavátor přimáčkl.
Od švagra v práci si chlapík poranil škaredě nohy , když couval s rotavátorem , který byl na převodovce se spátečkou. K něčenu ho ten rotavátor přimáčkl.
Re: Prevodovka T 20 - servis
Ešte ma napadlo, ak by som môj terajší dvojtaktný motor MJ5 zamenil za nejaký štvortakt napr. Honda, ktorý pracuje na nižších otáčkach, bolo by to použiteľné(dosť silné) na oranie na jedničke u prevodovky T20? Skúšal niekto kombináciu T20 so štvortaktom?
Za skúsenosti ďakujem...
Za skúsenosti ďakujem...
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prevodovka T 20 - servis
Ked budes orat na 1 vybehne ti snek vonku z prevodovky.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Prevodovka T 20 - servis
šnek je tlačený na dol práve pri zaradenej spiatočke, ktorej sprevodovanie sa využíva na orbu s tým že sa otáča na prevodovke motor.
Naozaj nik nemá skúsenosť kombináciu starej T20 so štvortaktom?
Naozaj nik nemá skúsenosť kombináciu starej T20 so štvortaktom?
Re: Prevodovka T 20 - servis
Pokud na T-20 dáš 4-takt, na jedničku budou otačky 69,23 za minutu. 4-takt + DSK-317/S má 29,12 za minutu... Závér? Pořád to bude rychlé a musíš orat na zpátečku. Jediná pomoc je koupit DSK-317. Od toho taky je, je lepší jak T-20
Re: Prevodovka T 20 - servis
Proximák, ďakujem za info...
Re: Prevodovka T 20 - servis
T20 si nech na rotavátor a pořiď si DSK-317 s inzerce Rozhodně se to vyplatí
Re: Prevodovka T 20 - servis
Zdravím pánové,
včera jsem se pustil do opravy převodovky, protože mi začal téct převodový olej. Nakoupil jsem si potřebné náhradní díly. Víko šnekového kola jsem stáhnul, sundal krycí plechy prachovek, prachovky a gufero víka šnekového kola. Zasekl jsem se na tom, jak vytáhnout šnekové kolo. Musí se prvně vytáhnout šneková hřídel? Mohl by mi někdo napsat postup jak ho dostat ven bez poškození prosím? Předem děkuji.
včera jsem se pustil do opravy převodovky, protože mi začal téct převodový olej. Nakoupil jsem si potřebné náhradní díly. Víko šnekového kola jsem stáhnul, sundal krycí plechy prachovek, prachovky a gufero víka šnekového kola. Zasekl jsem se na tom, jak vytáhnout šnekové kolo. Musí se prvně vytáhnout šneková hřídel? Mohl by mi někdo napsat postup jak ho dostat ven bez poškození prosím? Předem děkuji.
Re: Prevodovka T 20 - servis
Já jsem dělal GO převodovky T-20 , až když se vytlačila šneková hřídel dolů z převodovky. Takže ti moc neporadím.
Re: Prevodovka T 20 - servis
Šnekové kolo nie je dôvod vyberať, iba ak by bola potreba výmeny ložiska. Gufero sa dá vypáčiť aj z vonkajšej strany.
Re: Prevodovka T 20 - servis
Ahoj,
už jsem tu četl postupy, jak vyměnit gufero bez vydělání šnekového kola. Zase si říkám, že když už jsem tu převodovku rozdělal, tak bych vyměnil i ty ložiska na šnekovém kole. Když šnek nepůjde ven, tak udělám jen jedno ložisko a gufera vyměním, dle návodu.
už jsem tu četl postupy, jak vyměnit gufero bez vydělání šnekového kola. Zase si říkám, že když už jsem tu převodovku rozdělal, tak bych vyměnil i ty ložiska na šnekovém kole. Když šnek nepůjde ven, tak udělám jen jedno ložisko a gufera vyměním, dle návodu.
Re: Prevodovka T 20 - servis
Vyndani snekoveho kola chce trochu grif, ale neni to nic nezvladnutelne.Je potreba vsechno vyndat, sundat cely vrsek, vsechny kola a segrovky.Pak sundat spodni vicko hridele, sundat segrovku a lozisko. Ted to vyndani kola.Kolo jde vyndat az po vyndani hridele. Figl je v tom, ze na hrideli je posledni ''zavit'' jakoby podlozka.a ta prave brani tomu ttu hridel jednoduse vytahnout.Musi se kousek po kousku hridel vytahovat a tu podlozku dostat do dalsi volne zubove mezery snekoveho kola.Pomalu otacet kolem a hridel vysouvat...Pak to pujde ven.Zpetna montaz je v opacnem poradi...
Re: Prevodovka T 20 - servis
Mockrát díky Sany. O víkendu to zkusím.
Prevodovka T 20 - servis
Zdravím terráci, potrebujem od vás poradiť, ako mám rozobrať prevodovku t20. Kúpil som prevodovku a okolo poloos mi vyteká olej. Rozobral som "vrch prevodovky", prevody a dal dole ľavé veko. Odtiaľ sa neviem dalej pohnúť k pravému guferu. Poradíte mi spôsob akým vyberiem šnekové koleso a hriadeľ alebo mi pošlete foto/video ako nato. Vopred ďakujem.
Naposledy upravil(a) DYK dne úte bře 14, 2017 7:07 pm, celkem upraveno 1 x.
Důvod: A toto téma jsi četl?
Důvod: A toto téma jsi četl?
Re: Prevodovka T 20 - servis
ja to nechápem ... poniektorí ľudia sú taký urážlivý,že by si zaslúžili po ústach .... a najmä za spôsob,ako tu zlostne reagujú na otázky prispievateľov .... dobre,skúsenosti sú skúsenosti,a keď je niekto vyučený a má bohatú prax,mal by sa ešte doučiť komunikáciu s ľuďmi,lebo v tomto má zas veľké medzery .... ja napríklad dokážem rozobrať banský raziaci alebo dobývací kombajn,ktorý má niekoľko ton,a viac rôznych prevodoviek,a tiež by som sa pýtal,ako rozobrať jednu maličkú prevodovku s jedným šnekovým a jedným ozubeným kolieskom a dvomi ložiskami ... aby náhodou,ako to tu niekto píše,niečo nechtiac nepokazil ... a len uvediem príklad .... nie každý má doma tonu správneho špecifického náradia,ktoré si potajomky z práce premiestnil domov (nechcem napísať ukradol) ako sa to za komančov bežne robilo (nechcem nikoho obviňovať) !!! práve od toho je toto fórum,že sa tu dá kadečo naučiť,získať potrebné informácie,lebo keby každý kto tu chodí bol konštrukčne a manuálny schopný,tak by tu ani nepáchol,a mohlo by sa to tu zabaliť .... a už ma to fakt hnevá,lebo ja,ja som to,ja jediný,a neviem čo všetko ja ... dúfam,že mi dotyčný tento príspevok tu nezmaže,toto je len príspevok na moje pocity,na ktoré reagujem,a preto,ak mám komu čo poradiť,poradím a ak nemám , radšej budem ticho ....
Pestovať si vlastné jedlo,je ako tlačiť si vlastné peniaze.