Vari System
Moderátor: DYK
Re: Vari System
Poznáš to podle označení motoru (1447)a v rozdělaném stavu podle toho, že má vrtání 60.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Vari System
Děkuji ja mam motor 1421 a zajímalo by mně jestli jde předělat na 1447
- Lišák1
- Příspěvky: 1174
- Registrován: úte čer 02, 2009 8:28 pm
- Bydliště: Sklené nad Oslavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vari System
Pro práci v bramborách od jara do podzimu dávám to přední závaží obráceně, položím ho na ten držák, velice to zvětší světlou výšku pro projetí.
Nissan Terrano 3,0 TDI, Zetor 5211
Re: Vari System
na tej tretej fotke som odstavil tak ze som to oprel o závažie.
-
- Příspěvky: 533
- Registrován: ned čer 26, 2011 8:30 pm
- Bydliště: Hořešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vari System
Zdravím!
Dnešní úlovek ze šrotu, 4 ks převodovek T-19, 3 ks okopávaček, mnoho těch os do kol, proorávací kola, nějakej ten závěs a držák závaží, lištovka.. Lidi jsou blázni, nechápu jak to mužou vyhodit, někdo by si to rád vzal, i by za to dostal víc peněz než 5kč/kg Pravda je že některý věci byly dojebaný, ale spousta by se prodala a sloužila. No něco jsem si přivezl a zítra jedu ještě pro něco
Dnešní úlovek ze šrotu, 4 ks převodovek T-19, 3 ks okopávaček, mnoho těch os do kol, proorávací kola, nějakej ten závěs a držák závaží, lištovka.. Lidi jsou blázni, nechápu jak to mužou vyhodit, někdo by si to rád vzal, i by za to dostal víc peněz než 5kč/kg Pravda je že některý věci byly dojebaný, ale spousta by se prodala a sloužila. No něco jsem si přivezl a zítra jedu ještě pro něco
Re: Vari System
... a to dneska kdejaký blbý závěs na Vari svařený ze třech výpalků stojí tisícovku.
-
- Příspěvky: 239
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 4:50 pm
- Bydliště: kus od Hustopeč
Re: Vari System
Pánové DMJ 315 po chvilce provozu chcípne nastartovat jde po ochladnutí svíčka je tam nová ta co má být ale delá to furt dál muj tip je jeste jehlové ventil .............ale chcu se zeptat stalo se nekomu to stejný ale zavada byla v zapalovaní kondík , vn. cívka ?diky moc za pomoc
TONIC
Re: Vari System
Není tam náhodou na konci VN kabelu fajka TESLA?
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
-
- Příspěvky: 239
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 4:50 pm
- Bydliště: kus od Hustopeč
Re: Vari System
Her šoft tomu sem nevenoval pozornost páč stínění tam není ale ta velká odrušená faja to je to bude možná tím díík moc !!!!
TONIC
Re: Vari System
Prosím mám menší problem mam motor jikov 6 HP a je komplet po vibrusu zapalko je kontaktní a jede dobře jen volnoběch zlobí nevíte co by to mohlo bít
-
- Příspěvky: 533
- Registrován: ned čer 26, 2011 8:30 pm
- Bydliště: Hořešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vari System
Zdravím!
Nemáte někdo dílenskou příručku k motorum Honda 160GCV? Čeká mi výměna gufer.. motor je poblitej jako hovado.. Copak "dole" tam se sundá spojka a je to, ale "nahoře" ten rotor ventilátoru s magnetem. Jak to tam je.. kvůli štelování předpalu. Tak abych to pak našteloval správně..
Díky!
Nemáte někdo dílenskou příručku k motorum Honda 160GCV? Čeká mi výměna gufer.. motor je poblitej jako hovado.. Copak "dole" tam se sundá spojka a je to, ale "nahoře" ten rotor ventilátoru s magnetem. Jak to tam je.. kvůli štelování předpalu. Tak abych to pak našteloval správně..
Díky!
Re: Vari System
Nejhorší co tě nahoře čeká je stáhnutí servačníku - magneta, to ovšem za předpokladu, že nemáš stahovák, jinak je to brnkačka, vytočíš matku, našroubuješ stahovák, zatočíč štoubkem na je dole, teda nahoře a pokud vše ostatní vrátíš do raděj předem označených pozic, nemá tě co zakočit. Nějaký seřizování předstihu se moc nekoná. Je to vesměs daný. Základ je správné usazení setrváku na klínku - klice. I vzdálenost cívek od magnetu na serváku si před demontáží změř a zapiš, pak nastav původní hodnoty. Bych se aji divil, kdyby tomu vrchnímu guferu měco bylo.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Vari System
no dost těch motorů je zalétých benzínem při plnění nádrže a napoli se na to postupně vrství prach a je to .... od oleje to samé vzniká při doplňování a výměně oleje...na sekačkových motorech občas odejde spodní gufero protože se tam namotá tráva a kolikrát ani nepomůže výměna toho gufera protože dosedací plochy na klice sů orezlé do hloubky
Re: Vari System
U Hond mírně prolíná olej kolem hřídelky regulátoru otáček. Není to vada je to vlastnost. Není tam žádný těsnící člen aby neomezoval regulaci a děje se tak tím víc čím více oleje přes a nebo větším náklonu tím správným směrem. Je o tom zmínka i v návodu k motoru.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod