Vari System

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Vari System

#466 Nový příspěvek od DYK »

Poznáš to podle označení motoru (1447)a v rozdělaném stavu podle toho, že má vrtání 60.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

pepa25
Příspěvky: 24
Registrován: stř lis 11, 2009 4:01 pm

Re: Vari System

#467 Nový příspěvek od pepa25 »

Děkuji ja mam motor 1421 a zajímalo by mně jestli jde předělat na 1447

Uživatelský avatar
jozi
Příspěvky: 8
Registrován: ned led 30, 2011 4:32 pm

Re: Vari System

#468 Nový příspěvek od jozi »

Vari pri vyorávaní zemiakov
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Lišák1
Příspěvky: 1174
Registrován: úte čer 02, 2009 8:28 pm
Bydliště: Sklené nad Oslavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Vari System

#469 Nový příspěvek od Lišák1 »

Pro práci v bramborách od jara do podzimu dávám to přední závaží obráceně, položím ho na ten držák, velice to zvětší světlou výšku pro projetí.
Nissan Terrano 3,0 TDI, Zetor 5211

Uživatelský avatar
jozi
Příspěvky: 8
Registrován: ned led 30, 2011 4:32 pm

Re: Vari System

#470 Nový příspěvek od jozi »

na tej tretej fotke som odstavil tak ze som to oprel o závažie.

J.Pucera
Příspěvky: 533
Registrován: ned čer 26, 2011 8:30 pm
Bydliště: Hořešovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vari System

#471 Nový příspěvek od J.Pucera »

Zdravím!
Dnešní úlovek ze šrotu, 4 ks převodovek T-19, 3 ks okopávaček, mnoho těch os do kol, proorávací kola, nějakej ten závěs a držák závaží, lištovka.. Lidi jsou blázni, nechápu jak to mužou vyhodit, někdo by si to rád vzal, i by za to dostal víc peněz než 5kč/kg :vztek: :vztek: Pravda je že některý věci byly dojebaný, ale spousta by se prodala a sloužila. No něco jsem si přivezl a zítra jedu ještě pro něco :)
Přílohy
Obraz066n.jpg

dvk
Příspěvky: 1693
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: Vari System

#472 Nový příspěvek od dvk »

... a to dneska kdejaký blbý závěs na Vari svařený ze třech výpalků stojí tisícovku. :-/

Kazičsoustružník
Příspěvky: 239
Registrován: čtv kvě 03, 2012 4:50 pm
Bydliště: kus od Hustopeč

Re: Vari System

#473 Nový příspěvek od Kazičsoustružník »

Pánové DMJ 315 po chvilce provozu chcípne nastartovat jde po ochladnutí svíčka je tam nová ta co má být ale delá to furt dál muj tip je jeste jehlové ventil .............ale chcu se zeptat stalo se nekomu to stejný ale zavada byla v zapalovaní kondík , vn. cívka ?diky moc za pomoc
TONIC

chobotek
Příspěvky: 11670
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Vari System

#474 Nový příspěvek od chobotek »

Není tam náhodou na konci VN kabelu fajka TESLA?
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

Kazičsoustružník
Příspěvky: 239
Registrován: čtv kvě 03, 2012 4:50 pm
Bydliště: kus od Hustopeč

Re: Vari System

#475 Nový příspěvek od Kazičsoustružník »

Her šoft tomu sem nevenoval pozornost páč stínění tam není ale ta velká odrušená faja to je to bude možná tím díík moc !!!!
TONIC

pepa25
Příspěvky: 24
Registrován: stř lis 11, 2009 4:01 pm

Re: Vari System

#476 Nový příspěvek od pepa25 »

Prosím mám menší problem mam motor jikov 6 HP a je komplet po vibrusu zapalko je kontaktní a jede dobře jen volnoběch zlobí nevíte co by to mohlo bít

J.Pucera
Příspěvky: 533
Registrován: ned čer 26, 2011 8:30 pm
Bydliště: Hořešovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vari System

#477 Nový příspěvek od J.Pucera »

Zdravím!
Nemáte někdo dílenskou příručku k motorum Honda 160GCV? Čeká mi výměna gufer.. motor je poblitej jako hovado.. Copak "dole" tam se sundá spojka a je to, ale "nahoře" ten rotor ventilátoru s magnetem. Jak to tam je.. kvůli štelování předpalu. Tak abych to pak našteloval správně..
Díky!

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Vari System

#478 Nový příspěvek od DYK »

Nejhorší co tě nahoře čeká je stáhnutí servačníku - magneta, to ovšem za předpokladu, že nemáš stahovák, jinak je to brnkačka, vytočíš matku, našroubuješ stahovák, zatočíč štoubkem na je dole, teda nahoře a pokud vše ostatní vrátíš do raděj předem označených pozic, nemá tě co zakočit. Nějaký seřizování předstihu se moc nekoná. Je to vesměs daný. Základ je správné usazení setrváku na klínku - klice. I vzdálenost cívek od magnetu na serváku si před demontáží změř a zapiš, pak nastav původní hodnoty. Bych se aji divil, kdyby tomu vrchnímu guferu měco bylo.

Obrázek
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
kenybz
Příspěvky: 15235
Registrován: úte lis 11, 2008 11:16 am
Bydliště: kůsek od Uh. Brodu

Re: Vari System

#479 Nový příspěvek od kenybz »

no dost těch motorů je zalétých benzínem při plnění nádrže a napoli se na to postupně vrství prach a je to .... od oleje to samé vzniká při doplňování a výměně oleje...na sekačkových motorech občas odejde spodní gufero protože se tam namotá tráva a kolikrát ani nepomůže výměna toho gufera protože dosedací plochy na klice sů orezlé do hloubky

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Vari System

#480 Nový příspěvek od DYK »

U Hond mírně prolíná olej kolem hřídelky regulátoru otáček. Není to vada je to vlastnost. Není tam žádný těsnící člen aby neomezoval regulaci a děje se tak tím víc čím více oleje přes a nebo větším náklonu tím správným směrem. Je o tom zmínka i v návodu k motoru.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“