Prevodovka T 20 - servis
Moderátor: DYK
Re: Prevodovka T 20 - servis
DYK,
tak mi prosim ta vysvetli, ako mam tento tvoj prispevok chapat: "S tím silikonem opatrně. Papírový těsnění tam patří, ale silikon dokáže několikrát nadstavit jeho tloušťku" :
1. Dat iba tesnenie?
2. Dat aj tesnenie aj silikon?
3. Dat iba silikon?
Pretoze, jednoznacne tam nie je povedane nic... keby si to napsal jednoznacne, dam na tvoju radu ako na "kamarata automechanika, ale prakticky mas pravdu: "akoby si nenepsal nic"...
A bez emocii prosim
tak mi prosim ta vysvetli, ako mam tento tvoj prispevok chapat: "S tím silikonem opatrně. Papírový těsnění tam patří, ale silikon dokáže několikrát nadstavit jeho tloušťku" :
1. Dat iba tesnenie?
2. Dat aj tesnenie aj silikon?
3. Dat iba silikon?
Pretoze, jednoznacne tam nie je povedane nic... keby si to napsal jednoznacne, dam na tvoju radu ako na "kamarata automechanika, ale prakticky mas pravdu: "akoby si nenepsal nic"...
A bez emocii prosim
Re: Prevodovka T 20 - servis
Vzhledem k tomu, že moje texty shledáváš prázdnými, přitom nehodláš použít vlastní tykev a dát si pár věcí do dechnických souvislostí, nemá cenu abych dál cokoli psal. Bez emocí.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Prevodovka T 20 - servis
Tak jo, dik za rady, dalej to teda skusim podla mojej intuicie...
Re: Prevodovka T 20 - servis
Ibo81 napadlo mě že bis mohl očistit dosedací plochy na převodovce a na víku a nanečisto to složit. Ale nedotahovat šrouby na víku. A uvidíš jaká je mezi převodovkou a víkem mezera a podle toho se zařídíš. Tím bys vlastně vymezil tu axiální vůli.
Re: Prevodovka T 20 - servis
Ahoooj,
no nemal som akosi casu sa tomu venovat, tak az teraz... No podla zlozenia "nasucho" sa mi zdalo, ze to kludne zniesie aj tesnenie aj silikon. Teda som dal aj tesnenie, na viko trochu silikonu (originall tesniaceho) a hotovo. Dnes tam nalejem olej, tak uvidime...
Ale mam otazku - zo strany, kde nie je viko, mi nove gufero akosi islo hlbsie ako tam povodne bolo, neviem, mozno je to len zdanie, ale tak ci tak by to gufero malo ist tiez na doraz, nemylim sa? Ja mam za to ze je to cele tak vymedzene, ze by mali jednotlive casti pekne na seba priliehat...
no nemal som akosi casu sa tomu venovat, tak az teraz... No podla zlozenia "nasucho" sa mi zdalo, ze to kludne zniesie aj tesnenie aj silikon. Teda som dal aj tesnenie, na viko trochu silikonu (originall tesniaceho) a hotovo. Dnes tam nalejem olej, tak uvidime...
Ale mam otazku - zo strany, kde nie je viko, mi nove gufero akosi islo hlbsie ako tam povodne bolo, neviem, mozno je to len zdanie, ale tak ci tak by to gufero malo ist tiez na doraz, nemylim sa? Ja mam za to ze je to cele tak vymedzene, ze by mali jednotlive casti pekne na seba priliehat...
Re: Prevodovka T 20 - servis
Ibo doufám žes dal ten silikon i na převodovku. Nejen na víko. Samotný papír to neutěsní.
To žes to gufero trochu utopil by nemělo vadit. Mám dojem že by mělo být zhruba zároveň s vrchem převodovky. Hlavně aby nebylo někde víc a někde míň zastrčené.
To žes to gufero trochu utopil by nemělo vadit. Mám dojem že by mělo být zhruba zároveň s vrchem převodovky. Hlavně aby nebylo někde víc a někde míň zastrčené.
Re: Prevodovka T 20 - servis
Nedal...Brendak píše:Ibo doufám žes dal ten silikon i na převodovku.
Re: Prevodovka T 20 - servis
Tak to asi poteče.
Prevodovka T 20 - servis
Ahojte traktoristi,
dnes som zaradil dvojku na Terrinke a evidentne sa nezaradila, lebo motor isiel naprazdo... Uz mi to robilo aj predtym ale na cca. 10 krat sa mi nejak vzdy podarila zaradit. Vedel by mi niekto vysvetlit kde je asi problem?
Dalej sa chcem opytat - obcas ked radim, idem cez zuby lebo mi to zaskripe - su iba zle nastavene volnobezne otacky? Co to vlastne znamena ked to pri radeni skripe? Mozu sa pritom zlomit zuby alebo prist k nejakej poruche?
Dakujem vopred.
Ivan
dnes som zaradil dvojku na Terrinke a evidentne sa nezaradila, lebo motor isiel naprazdo... Uz mi to robilo aj predtym ale na cca. 10 krat sa mi nejak vzdy podarila zaradit. Vedel by mi niekto vysvetlit kde je asi problem?
Dalej sa chcem opytat - obcas ked radim, idem cez zuby lebo mi to zaskripe - su iba zle nastavene volnobezne otacky? Co to vlastne znamena ked to pri radeni skripe? Mozu sa pritom zlomit zuby alebo prist k nejakej poruche?
Dakujem vopred.
Ivan
Re: Prevodovka T 20 - servis
Ahoj
Chci se optat jestli někdo plnil nebo mazal vrchní hliníkovou převodovku na T 20.
Když jedu tak v tom hučí jako když ozubené kola jedou naprázdno.
Dík za Odpověď Libor
Chci se optat jestli někdo plnil nebo mazal vrchní hliníkovou převodovku na T 20.
Když jedu tak v tom hučí jako když ozubené kola jedou naprázdno.
Dík za Odpověď Libor
Re: Prevodovka T 20 - servis
Já mám sice 317,ale podle dotazu usuzuju, že tam máš oleje do půlky šnekovýho kola. Do převodovky se vejde 1,25l a je to spodní hranu nalívacího otvoru.
Re: Prevodovka T 20 - servis
Omlovám se Když jedu tak v tom hučí jako když ozubené kola jedou nasucho.libec77 píše:Ahoj
Chci se optat jestli někdo plnil nebo mazal vrchní hliníkovou převodovku na T 20.
Když jedu tak v tom hučí jako když ozubené kola jedou naprázdno.
Dík za Odpověď Libor
T20 má být rozdělena na spodní část kde se leje olej a vrchní hliníkovou kde v návodu není zmínka o mazivu.
Re: Prevodovka T 20 - servis
V návodu se píše, že olej se leje otvorem pod řadící pákou. Ta je myslím v té horní části převodovce.O žádném rozdělení na dvě části s vlastnímí olejovými náplněmi se tam nepíše. Olej by měl dosahovat ve svislé poloze až po nalévací otvor.
Re: Prevodovka T 20 - servis
Zdravím terráci.
Zaoberám sa takou myšlienkou. Mám prevodovku T20 a príde mi dosť nelogické nastavenie prevodov, aspoň pri mojom využití. Používam ju na orbu na spiatočke, no vtedy ak sa s traktorom potrebujem vrátiť do zadu je moc rýchly, alebo sa trápi a nevládze von z brázdy...Daly by sa nejako vymeniť ozubenia, aby napr. jednička mala rovnaký prevod ako spiatočka? Riešil už toto niekto? Chystám sa aj ťahať vlečku, no obávam sa že na 1.2. rýchlosti to nebude vládať a príde mi to aj zbytočne rýchle. O DSK 317 zatiaľ neuvažujem, sú pomerne drahé , tak uvažujem upraviť si T20.
Zaoberám sa takou myšlienkou. Mám prevodovku T20 a príde mi dosť nelogické nastavenie prevodov, aspoň pri mojom využití. Používam ju na orbu na spiatočke, no vtedy ak sa s traktorom potrebujem vrátiť do zadu je moc rýchly, alebo sa trápi a nevládze von z brázdy...Daly by sa nejako vymeniť ozubenia, aby napr. jednička mala rovnaký prevod ako spiatočka? Riešil už toto niekto? Chystám sa aj ťahať vlečku, no obávam sa že na 1.2. rýchlosti to nebude vládať a príde mi to aj zbytočne rýchle. O DSK 317 zatiaľ neuvažujem, sú pomerne drahé , tak uvažujem upraviť si T20.