Traktůrek z ARA 10.4
Traktůrek z ARA 10.4
Zdravím místní borce, Z jara jsem pokukoval po nějakém pomocníkovi kolem baráčku a na dřevo. Nejprve sledování nabídek na BAZOS.CZ, kde by se mohlo najít něco zajímavého či rozestavěného...
Ale když mi kamarád nabídl ARO10.4 bylo jasno. A tak jsem začal stavět traktůrek ze shnilého ARA 10.4 ... Z fáze odstrojování jsem dnes přešel do fáze rozměřování a plánování... Na úvod poznamenám, že výsledný stroj by měl být pomocníkem kolem domu a do lesa. Nikoli skálo lez či zmenšený model nezničitelného lakatoše
Je pravda, že se obávám slabé síly, obzvláště zpátečky, ale snad se s tím naučím žít ... Ohledně takového stavění jsem nováček a amatér, takže jakákoliv rada, nápad či připomínka bude vítána...
Momentálně pracuji s rozměry š1400mm a d1700 +/-...
Takto mi pomohl při povodni, když jsem po proudu potoka sbíral trosky pergoly, dřevěného zahradního nábytku a asi tří kubíku naštípaného dřeva Skoro rozebrán, musel jsem oživit motor, elektriku a přívod paliva...
Ostatní foto zatím zde -> http://pivinek.rajce.idnes.cz/Trakturek/
Ale když mi kamarád nabídl ARO10.4 bylo jasno. A tak jsem začal stavět traktůrek ze shnilého ARA 10.4 ... Z fáze odstrojování jsem dnes přešel do fáze rozměřování a plánování... Na úvod poznamenám, že výsledný stroj by měl být pomocníkem kolem domu a do lesa. Nikoli skálo lez či zmenšený model nezničitelného lakatoše
Je pravda, že se obávám slabé síly, obzvláště zpátečky, ale snad se s tím naučím žít ... Ohledně takového stavění jsem nováček a amatér, takže jakákoliv rada, nápad či připomínka bude vítána...
Momentálně pracuji s rozměry š1400mm a d1700 +/-...
Takto mi pomohl při povodni, když jsem po proudu potoka sbíral trosky pergoly, dřevěného zahradního nábytku a asi tří kubíku naštípaného dřeva Skoro rozebrán, musel jsem oživit motor, elektriku a přívod paliva...
Ostatní foto zatím zde -> http://pivinek.rajce.idnes.cz/Trakturek/
-
Re: Traktůrek z ARA 10.4