Postrk od českého ráje
Napsal: ned čer 22, 2014 9:19 pm
Koupený cca v roce 2012 za 18000 i s vozíkem a rezervním motorem
Převodovka byla suchá takže nová ložiska a kompletní přetěsnění ,na hydraulice vyměněné hadice + nový přetěsněný válec , motor udělaná hlava a karburátor z fáva. Momentálně ve stadiu přípravy předělání na motor nissan 1.7d 40 kw
Pouziti v lete sena (sekani obraceni svoz) pro dva kone a v zime drevo kolem domu
rok výroby -asi 1990-1998
motor-1202 (nissan 1.7d)
převodovky-1202(žuk)
druhá převodovka a zároveň zadní náprava- přední převodovka z TZ4K
predni naprava:domaděl (VZV zadní zatáčecí)
zadni naprava : Tz4k (predni i s prevodovkou) uzaverka
brzdy : na kardanu kotouč provozní
parkovací : bubnové mechanické
kola : přední 15 kostka zadek 16 šíp v zimě řetězy
Vývodový hřídel tz4k
hydraulika- ruční (do budoucna na motoru nissan čerpadlo)
váha 500-600??
šířka 1100 (přes závaží 1200)
rozvor 1450
Do budoucna mám rozpracovanou jednorotorovou špalíkovací hlavu a v hlavě i naviják z difu 1203 jen ten čas chýbá
Příslušenství:
pevný jednonápravový vozík
Ton (puvodně na MF70)
ŽT 152
čelní radlice
brány
Převodovka byla suchá takže nová ložiska a kompletní přetěsnění ,na hydraulice vyměněné hadice + nový přetěsněný válec , motor udělaná hlava a karburátor z fáva. Momentálně ve stadiu přípravy předělání na motor nissan 1.7d 40 kw
Pouziti v lete sena (sekani obraceni svoz) pro dva kone a v zime drevo kolem domu
rok výroby -asi 1990-1998
motor-1202 (nissan 1.7d)
převodovky-1202(žuk)
druhá převodovka a zároveň zadní náprava- přední převodovka z TZ4K
predni naprava:domaděl (VZV zadní zatáčecí)
zadni naprava : Tz4k (predni i s prevodovkou) uzaverka
brzdy : na kardanu kotouč provozní
parkovací : bubnové mechanické
kola : přední 15 kostka zadek 16 šíp v zimě řetězy
Vývodový hřídel tz4k
hydraulika- ruční (do budoucna na motoru nissan čerpadlo)
váha 500-600??
šířka 1100 (přes závaží 1200)
rozvor 1450
Do budoucna mám rozpracovanou jednorotorovou špalíkovací hlavu a v hlavě i naviják z difu 1203 jen ten čas chýbá
Příslušenství:
pevný jednonápravový vozík
Ton (puvodně na MF70)
ŽT 152
čelní radlice
brány