Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e
Nebudu zasírat téma odpovědí, která s autama nesouvisí, ale důvod je zcela jiný.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e
britt podle všeho nemá rád když mu někdo oponuje...
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e
to asi nema, ale treba aspon dodrzi svuj zavazek sem uz neprispivat mimo tema...
Naposledy upravil(a) sita dne pát pro 06, 2019 4:25 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e
No jsem zvědav, jak budou nabíjet ti z paneláků přes noc "doma", protože i oni nemají jen jedno auto. No a oni v dobíjecích stanicích budou zdražovat dodanou el. energii a to se to vyplatí ještě víc. Udivuje mě, že to zdražení se děje už nyní, že nepočkali, až se chytí víc lidí s nutností použití dobíjecích stanic. A nejvíc se divím těm, co dbají na životní prostředí, neb je známá návratnost oproti konvenčním autům a jejich dopady na životní prostředí. Jestli si někdo myslí, že oslní ekologickou návratností po ujetí 700.000 km tak mě teda ne. Totéž semnou udělá i hodnota 500.000km.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e
DYK: tohle tema neni referat z prognostiky. Je to pro lidi, co si jsou vedomi vseho toho cos napsal a treba i proto, ze nebydli v panelaku a denne nepotrebujou jezdit 700km, tak uz maji jasnej plan jak EV ekonomicky vyuzivat. Uz si jen potrebujou ujasnit par detailu, protoze realnych zkusenosti je zatim malo. Je to tak tezky pochopit?
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e
Tak jo - Nezapomeň na mráz vs. baterky!!! Přiznám se, že nechápu, kde kdo v tom hledá nějakou ekonomickou výhodu.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e
Ale môže sem prispieť aj opozícia, či?
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e
Ptáš se mě?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e
vracel jsem se ve čtvrtek ze šumavy a za strakonicemi na dálnici jsem předjížděl pokrokového člověka z prahy v elektroautíčku...valil si to sotva 80, okna zamrzlá, jenom přední bylo čisté a maník v tom krámu seděl zabalený v teplém kabátě, čepice přes uši, rukavice. asi měl strach, že jinak nedojede do prahy....
na krátké vzdálenosti asi dobré (jenom ten komín nebo výfuk je posunut kousek k sousedovi), jinak myslím na ...., jenom včely jsou na med
na krátké vzdálenosti asi dobré (jenom ten komín nebo výfuk je posunut kousek k sousedovi), jinak myslím na ...., jenom včely jsou na med
Předpovědi expertů jsou většinou jen o něco málo lepší než náhoda
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e
Asi muze, pac ja jsem opozice V tesle jsem se svezl, krasny, zatah neskutecnej. Ale kurva kde to bude clovek tankovat. Kdyz jsem bydlel na vesnici, musel jsem podepsat papir s kolika kw prikonu pocitam, chtel jsem 17kw elektrokotel a to uz neslo, nebyla mi dokonce ani povolena 25jistic, jen myslim ze 20tka nebo neco takovyho, uz je to davno. Jen mi bylo receno, ze neni dostatecna kapacita soustavy. No a az si tam sicky koupej elmobil, to bude srandaaaa.
Ted ve meste je to uplne zcestny, esli se mi 2 za mesic povede zaparkovat na stejnem miste, tak je to zazrak. Asi bych moh stat na zeleni pod barakem, a hodit si snuru z okna, ale je nas tu v baraku 36bytu a nemyslim ze by to jistic utahl. Vetsina rodin ma 2-3auta. Ja taky. Tedy vlastne 4
Jiste, mam asi 80m od bytu garaz, radovou patrovou garaz, 15v jednom patre, tedy 30dohromady a to vse jede na 50A jistic vetsi prikon nebyl povolen, tak tam si toho asi taky moc nenabiju.
A ajko priblizovadlo do prace by se mi to taaak libilo, 6km tam 6z5 a pak jeste 8na obed. Max 40km denne. Jenze pak mam praci 100km daleko a jezdi se kazdy den. Tak to by asi elmobil nedal, takze tedy 5te auto, no tepic. Uz takle me sere ruceni...
Ale dost plkani a skepse, treba jim to bude fungovat. Uz se tesim az autor napise prvni dojmy. Tedy esli se vrati Ma to cca 400km, tedy asi tak na 2nabiti kdyz mu to daji s plnejma baterkama.
Ted ve meste je to uplne zcestny, esli se mi 2 za mesic povede zaparkovat na stejnem miste, tak je to zazrak. Asi bych moh stat na zeleni pod barakem, a hodit si snuru z okna, ale je nas tu v baraku 36bytu a nemyslim ze by to jistic utahl. Vetsina rodin ma 2-3auta. Ja taky. Tedy vlastne 4
Jiste, mam asi 80m od bytu garaz, radovou patrovou garaz, 15v jednom patre, tedy 30dohromady a to vse jede na 50A jistic vetsi prikon nebyl povolen, tak tam si toho asi taky moc nenabiju.
A ajko priblizovadlo do prace by se mi to taaak libilo, 6km tam 6z5 a pak jeste 8na obed. Max 40km denne. Jenze pak mam praci 100km daleko a jezdi se kazdy den. Tak to by asi elmobil nedal, takze tedy 5te auto, no tepic. Uz takle me sere ruceni...
Ale dost plkani a skepse, treba jim to bude fungovat. Uz se tesim az autor napise prvni dojmy. Tedy esli se vrati Ma to cca 400km, tedy asi tak na 2nabiti kdyz mu to daji s plnejma baterkama.
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e
oco13: ja zadny pravidla neurcuju
dyk: neni na tom nic zazracnyho, to auto ma jezdit za 25kWh/100 km, coz pri moji cene el. v NT vychazi pod 0.5Kc/km, takze jezdi levneji o 1.5Kc/km oproti prumernymu autu se spotrebou kolem 6l/100km. Ted zena jezdi s 20let starym G4 za 2Kc/km. To auto je pred smrti a resim nahradu. Uplne neomezenej rozpocet bohuzel nemam (na rozdil od Britta), takze premejslim, jestli neni lepsi dat o 100 tisic vic, ktery se mi do 4 let vrati (protoze se tim najede 20tkm/rocne). To je cela ekonomika kterou za tim vidim.
dyk: neni na tom nic zazracnyho, to auto ma jezdit za 25kWh/100 km, coz pri moji cene el. v NT vychazi pod 0.5Kc/km, takze jezdi levneji o 1.5Kc/km oproti prumernymu autu se spotrebou kolem 6l/100km. Ted zena jezdi s 20let starym G4 za 2Kc/km. To auto je pred smrti a resim nahradu. Uplne neomezenej rozpocet bohuzel nemam (na rozdil od Britta), takze premejslim, jestli neni lepsi dat o 100 tisic vic, ktery se mi do 4 let vrati (protoze se tim najede 20tkm/rocne). To je cela ekonomika kterou za tim vidim.
Naposledy upravil(a) sita dne pát pro 06, 2019 5:59 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e
taky jsem v opozici, rozumím že někdo potřebuje jen dojet do práce a zpět.
To já ale nejsem a nikdy nebudu potřebuju jezdit na různá místa v různý čas. Stovky kilometrů.
Myslím že podobné starosti měli kočí s koňskými povozy před sto lety, když doprava začala přecházet na auta.
Spalovací motory se vyvíjely podle trhu.
Elektromobilita se nevyvíjí tržně, vyvíjí se zeleným politickým nátlakem.
Pokrok ovšem zastavit nelze. A politici mají po dotacích do solárů, další argument proč zdražit elektřinu všem!
To já ale nejsem a nikdy nebudu potřebuju jezdit na různá místa v různý čas. Stovky kilometrů.
Myslím že podobné starosti měli kočí s koňskými povozy před sto lety, když doprava začala přecházet na auta.
Spalovací motory se vyvíjely podle trhu.
Elektromobilita se nevyvíjí tržně, vyvíjí se zeleným politickým nátlakem.
Pokrok ovšem zastavit nelze. A politici mají po dotacích do solárů, další argument proč zdražit elektřinu všem!
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e
sito, to znamená citigo?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e
Citigo bych chtel, ale je pro mne zbytecne drahy. Ja koukam primo po techhle Fiatech 500e. V nemecku se daji sehnat za 250tkc, videl jsem i za 200. Jsou to auta 2013+, najeto do 70ti tkm.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e
Otázka bola na pána menom Sita keď mu už vadil aj Britt
Za mňa elektrika v doprave ANO ale v žiadnom prípade NIE z batérií. Ak chceme byť ekologicki,tak budúcnosť je v hromadnej doprave
Za mňa elektrika v doprave ANO ale v žiadnom prípade NIE z batérií. Ak chceme byť ekologicki,tak budúcnosť je v hromadnej doprave