ural
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4632
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ural
Pěkné pěkné
ten motor z motorky Ural má docela páru
už jsem podobných kloubáků s Uralem viděl na ruským webu víc
je docela možný, že jsou ty stroje stavěny podle nějakého návodu
ale toto téma by se mělo přesunout do
Traktory od sousedů
téma Rusko
ten motor z motorky Ural má docela páru
už jsem podobných kloubáků s Uralem viděl na ruským webu víc
je docela možný, že jsou ty stroje stavěny podle nějakého návodu
ale toto téma by se mělo přesunout do
Traktory od sousedů
téma Rusko
ooooooooooooo
- Mikro
- Příspěvky: 2318
- Registrován: stř črc 04, 2007 11:36 am
- Bydliště: Dětmarovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ural
Zajímavé, utáhne to i dvě radličky, přesto, že to má jen 13" kola se silničním vzorkem.
Ten motor ural je krásně krátký díky tomu, že je boxer. Jen co jsem o něm vždy četl, tak je strašně nespolehlivý a velmi poruchový, byť to má být prý kopie motoru BMW.
Интересная машина, мне это нравится.
Snad to překladač přeložil správně
Ten motor ural je krásně krátký díky tomu, že je boxer. Jen co jsem o něm vždy četl, tak je strašně nespolehlivý a velmi poruchový, byť to má být prý kopie motoru BMW.
Интересная машина, мне это нравится.
Snad to překladač přeložil správně
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4632
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ural
Oni tam maj URAL a ještě i DNĚPR
jedno je kopie BMW a druhé myslím NSU
jden má kardan a druzhý řetěz a jeden má náhon i na kolo sajtkáry a druhý ne
furt se mi ale pletou, který je který
a teď to konečně zase znova vím
URAL má kardan a i pohon i na kolo sajtkáry
má i zpátečku , ruční brzdu a uzávěrku !!!!!!!!!!!!!
ten URAL je silnejší - je to 750 ccm a má 40 HP !!!!!!!!!!!!
možná by ta motorka sama o sobě orala líp než kdejakej krumpl z Moutfieldu
http://www.ural.cz/download/tech_info/k ... ral750.pdf
tady se o nich píše česky
http://www.ural.cz/ural.htm
jedno je kopie BMW a druhé myslím NSU
jden má kardan a druzhý řetěz a jeden má náhon i na kolo sajtkáry a druhý ne
furt se mi ale pletou, který je který
a teď to konečně zase znova vím
URAL má kardan a i pohon i na kolo sajtkáry
má i zpátečku , ruční brzdu a uzávěrku !!!!!!!!!!!!!
ten URAL je silnejší - je to 750 ccm a má 40 HP !!!!!!!!!!!!
možná by ta motorka sama o sobě orala líp než kdejakej krumpl z Moutfieldu
http://www.ural.cz/download/tech_info/k ... ral750.pdf
tady se o nich píše česky
http://www.ural.cz/ural.htm
ooooooooooooo
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4632
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4632
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ural
Dněpr nemá na rozdíl od Uralu pohon kola sidecaru a tudíž ani uzávěrku a nemá ani ruční brzdu
ale má taky zpátečku
Co mě ale dostalo je požárnický motocykl Dněpr
ale má taky zpátečku
Co mě ale dostalo je požárnický motocykl Dněpr
ooooooooooooo
- Mikro
- Příspěvky: 2318
- Registrován: stř črc 04, 2007 11:36 am
- Bydliště: Dětmarovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ural
Tady píšou Dněpr a .....pohon kola sidecaru, diferenciál, mechanická uzávěrka
http://www.motoinzerce.cz/motorky/dnepr ... mb750.html
Ale opravdu tyhle dvě značky od sebe nijak neodlišuji, více méně si myslím, že to je jedno a totéž.
http://www.motoinzerce.cz/motorky/dnepr ... mb750.html
Ale opravdu tyhle dvě značky od sebe nijak neodlišuji, více méně si myslím, že to je jedno a totéž.
- Petr 55
- Příspěvky: 258
- Registrován: stř črc 04, 2007 11:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ural
Motor z Dněpra jsem měl a má vývod na kardan. Chtěl jsem z něho kdysi udělat traktorek ale potom jsem si to rozmyslel při vidině nemožnosti sehnat náhradní díly.
Ferda Mravenec - můj vzor.
-
- Příspěvky: 195
- Registrován: ned črc 12, 2009 9:56 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ural
ono je to furt jedno a tosame jen se to dela v jine dedine a dily jsou zamenitelne,mel jsem Kijev MV-750-SV mel nahon kardanem pohanena byla i sajda a melo to uzaverku byl to snad neznicitelny stroj sem s tim jednou roztahoval nalozenou dodavku silu to melo jako bejk.Casta zavada techto motoru je propaleny pist a zpusobuje to spatne sesinchronizovane serizeni karburatoru proste chuda smes na jednom z valcu ono se tam hodne pocitalo s ochlazovanim pistu smesi paliva.
Re: ural
BT: ural a dněpr byla zpočátku stejné a všechny tebou vyjmenované vychytávky měly oba...
dělaly se jak solo, tak sajdkáry, s pohonem kola sajdy i bez, ale i solo motocykly měly zpátečku...
zezačátku byly motocykly podobné válečným BMW, později ovšem byl motor zcela přepracován a místo válecných SV750 se dělal nový OHV650... pak dněpr přestal dělat a skončil, Ural ve vývoji pokračoval a dnes má zase jiný (byť vypadá stejně) motor o 750ccm, stala se z něj stylovka..
dělají se dále různé typy, klasiky solo, retra, i chopper, dále sajdy, hnané nehnané, s bubnovými i kotoučovými brzdami, plnící dnešní emisní normy..
už dřívejší uraly šly od dněprů rozeznat některými odlišně kontruovanými věcmi (bubny apod) ural vžy platil za kvalitnější kus...
s dněpry moc dobré zkušenosti nezaznamenávám, jebou se alternátory, jebou se hlavy, vodítka zdvihátka, jebe se zapalování (žere pak olej a kouří), klikovka je náchylná na prasknutí, jízdní vlastnosti lokomotivy a brzdy jen zpomalují :-) přesto je spousta lidí co právě tenhle diskomfort rádi vymění za to, že to proženou po nádrž v blátě.... znám jednu výjimku, ten na dněpru jezdí furt a byť za přizvukování zajímavých pazvuků z motoru, jezdí stále..
spotřeba solo dněpra je na dálku okolo 8litrů, na pošusty tak 10l....
dělaly se jak solo, tak sajdkáry, s pohonem kola sajdy i bez, ale i solo motocykly měly zpátečku...
zezačátku byly motocykly podobné válečným BMW, později ovšem byl motor zcela přepracován a místo válecných SV750 se dělal nový OHV650... pak dněpr přestal dělat a skončil, Ural ve vývoji pokračoval a dnes má zase jiný (byť vypadá stejně) motor o 750ccm, stala se z něj stylovka..
dělají se dále různé typy, klasiky solo, retra, i chopper, dále sajdy, hnané nehnané, s bubnovými i kotoučovými brzdami, plnící dnešní emisní normy..
už dřívejší uraly šly od dněprů rozeznat některými odlišně kontruovanými věcmi (bubny apod) ural vžy platil za kvalitnější kus...
s dněpry moc dobré zkušenosti nezaznamenávám, jebou se alternátory, jebou se hlavy, vodítka zdvihátka, jebe se zapalování (žere pak olej a kouří), klikovka je náchylná na prasknutí, jízdní vlastnosti lokomotivy a brzdy jen zpomalují :-) přesto je spousta lidí co právě tenhle diskomfort rádi vymění za to, že to proženou po nádrž v blátě.... znám jednu výjimku, ten na dněpru jezdí furt a byť za přizvukování zajímavých pazvuků z motoru, jezdí stále..
spotřeba solo dněpra je na dálku okolo 8litrů, na pošusty tak 10l....