Ohledně délky máš pravdu asi sem sa překlepl správně je to 510 cm. Strojovna, jaks to nazvál pracuje opravdu dobře-zatím
Nevím jak sa bude chovat motor po delším čase.Negde sem tady na foru četl že boční tah na klyku motoru moc nesvěčí.Mám z řemenice tahlé čerpadlo řízení a plánuju eště pracovní čerpadlo na ruku a navijáček.Budu to moset eště promyslet.Asi to spraví krátký kardan a nadvakrát uložená hřídelka.
Mirkova vyvážečka
-
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pát led 27, 2012 4:27 pm
- Bydliště: zlin
Re: Mirkova vyvážečka
moc pěkná práce
Re: Mirkova vyvážečka
pěkná práce jak máš udělaný vykyv přední nápravy?
Schopný autor tvoří,neschopný poučuje
Re: Mirkova vyvážečka
Přední nápravu sem zavěsýl na delší čep nad dyferák a vystužíl vspěrama ke kolom.Jak budu mět chvilku nafotím ale mobilem je to dost bída-na lepší záznamovů techniku sem sa nezmohl
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř lis 03, 2010 6:18 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Mirkova vyvážečka
Už jsi otuploval ty zadní kola? Chci zkusit spáchat kloubák s nápravami avia a kolama 16/20 a zajímá mě co na tu šířku kol, z převodování do pomala a zatížení budou říkat poloosy.
Re: Mirkova vyvážečka
Zdravím Všechny stavitele a konstruktéry.Delší dobu sem měl problém s pctak sem forum nesledovál.Kola už mám
potuplované chvílu a su docela spokojený jak sa stroj chová.Myslímsi že širší gumy by avii vadit nemělya poloose
také dost vydržíja a pokud traktor nebude vážit 4-5 tun tak spíš prohrábne než aby ukrůtíl poloosu.Kor gdyž potáhnů
všecky4 kola.Igdyš vdnešní době je šecko možné.Najlepší to bude prověřit praxů.Tak nech sa dílo daří.
potuplované chvílu a su docela spokojený jak sa stroj chová.Myslímsi že širší gumy by avii vadit nemělya poloose
také dost vydržíja a pokud traktor nebude vážit 4-5 tun tak spíš prohrábne než aby ukrůtíl poloosu.Kor gdyž potáhnů
všecky4 kola.Igdyš vdnešní době je šecko možné.Najlepší to bude prověřit praxů.Tak nech sa dílo daří.