Trhač asfaltu z Krkonoš
Re: Trhač asfaltu z Krkonoš
Neměřil jsi ty vejšky na motoru? Spodek vany a hřídel k ventilátoru chladiče od země.Rozvor kol atd.
Re: Trhač asfaltu z Krkonoš
Přikládám foto uchycení přední nápravy a spojení předního náhonu.Vše je použito z V3S.Vypadá to jednoduše,ale jen to vymyslet.Je pravda,že čerpadlo nebude makat,když se sešlápne spojka,ale my ten traktor budeme používat jenom do lesa a kolem domu.Hospodářství jsme už dávno zrušili,takže ten mínus toho čerpadla oželím.
https://goo.gl/photos/xZQF2xeCANDfSho29
https://goo.gl/photos/xZQF2xeCANDfSho29
Re: Trhač asfaltu z Krkonoš
Ještě jsem to neměřil,ale do pondělí dám vědět!!!
-
- Příspěvky: 83
- Registrován: stř srp 01, 2007 11:59 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Trhač asfaltu z Krkonoš
Ahoj, jaký máš prosím tě typ pneu na trhači, BKT AS-504 16/70 -20 ? Děkuji
Re: Trhač asfaltu z Krkonoš
Něco málo k těm rozměrům:rozvor - 210cm,dno vany od země - 75cm,střed ventilátoru od země - 122cm,šířka náprav včetně pneu - 177cm a typ pneu:BKT 12,5/80 - 18 AS 504.
Re: Trhač asfaltu z Krkonoš
Díky za informace o rozměrech.Rozvor máme úplně stejný.Jak máš menší pneu,tak mi připadal prozvor větší.Šířku původně taky stejnou.Měl jsem 175,ale já to rozšířil otočením disků na 197.Motor mám přibližně o 20 cm níž.Nemám ho na diferáku,ale na trubce nápravy a diferák co nejvíc posunutý ke straněJedna poloosa dlouhá,druhá zkracovaná a přeplátovaná silnostěnou trubkou.Podle fotek mi připadá že máš motor posunutý z předního pohledu vlevo ke straně.malejboba píše:Něco málo k těm rozměrům:rozvor - 210cm,dno vany od země - 75cm,střed ventilátoru od země - 122cm,šířka náprav včetně pneu - 177cm a typ pneu:BKT 12,5/80 - 18 AS 504.
Re: Trhač asfaltu z Krkonoš
Tak sa divám a pročítam vaše recenze také bych sa chtel pustit do výroby takoveho kloubaku jako mate tady ty a Jirka K..
Tak přemýšlam co je lepší udělat kyvné napravy nebo klasiku jak ma Trhač. Traktor bych mel spíše jen do lesa.
A co motor videl jsem ze ho mas na pevno bez silembloku nedělá to potíže???
Tak přemýšlam co je lepší udělat kyvné napravy nebo klasiku jak ma Trhač. Traktor bych mel spíše jen do lesa.
A co motor videl jsem ze ho mas na pevno bez silembloku nedělá to potíže???
Re: Trhač asfaltu z Krkonoš
Čau,máš pravdu,že motor je posunut trochu doleva.Jenom kvůli všem kardanům,aby byli v rovině.Zkrátka to tak vyšlo,ale maska vše zakryje.
Re: Trhač asfaltu z Krkonoš
Jakou si zvolíš variantu je čistě na tobě.Říkat,že já to mám dobrý a ten zase špatný by bylo přinejmenším neslušný!!!!Každý kdo něco postaví z hromady šrotu je borec.To jak uložit motor,bylo jedno z mnoha problémů.Jeden říká na tvrdo,druhý přes silentbloky.Doporučuji si přečíst celé fórum.Já jsem ho četl alespoň dvakrát než jsem začal vůbec stavět a to je fakt.A druhý poznatek je osobní zkušenost.Táta postavil zhruba před 30ti lety traktor a jen tak mimochodem na tu dobu musím říct,že to byl opravdu machr.Motor eres 09,převodovka robur ,zadní náprava V3S zkrácená a přední z třicítky odpružená.Stále ho máme a bez poruch!!!!!!Motor s převodovkou je na něm přes silentbloky a při startování a na klapačku se celý chvěje.Takže u trhače padla jasná volba,na tvrdo.A nic to nedělá.Víš jaká je to paráda,když si sedneš za volant a motor přenáší sílu do pneumatik a ty se na něm houpeš?SMÍCH.
- michalkri
- Příspěvky: 678
- Registrován: úte lis 04, 2008 10:24 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Trhač asfaltu z Krkonoš
Taky jsme u kloubáku řešili jestli na pevno nebo silentbloky, ale dali jsme taky všechno na tvrdo.
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Trhač asfaltu z Krkonoš
Je fakt, že v autech ty motory jsou na silenblokách, ale vůbec jim nevadí když jsou na tvrdo. Ono taky záleží jak je další napojení motoru na přidávaný rychlostky, kdo převádí sýlu motoru na převody řetězem , tak ani silenbloky mít nemůže. sice ty stroje jsou pak takový tvrdší, ale to k traktoru patří. Já sice mám na bagráku celou jednotku (motor- rychlostka skříň s črpadlama) v jednom rámu a ten je na silenblokách, nic to nedělá, nechvěje se to, je to v pohodě, ale není to nutný, a je to práce na víc.
Re: Trhač asfaltu z Krkonoš
Děkuji za odpověď je dobre slyšet že to jde tak či tak mel jsem možnost u kamarada videt v akci kloubaka do lesa ale ten při tahani kmenu udusil motor a řikal mi ze je to prave silembloky . na pana se mu nestavil. tak proto jsem se ptal děkuji a forum určite pročtu cele jsou tu zajimavé veci a stroje necham si poradit než bych delal neco co by nikdy nefungovalo.
Re: Trhač asfaltu z Krkonoš
Ahoj, mám svoje kloubáky čistě do lesa, mám taky výkyv rámů jako to má třeba Kýrovec, ale už bych takovou chybu neudělal, oni dobře věděli proč to tak u LKT nedělat, občas se mi při tahání klády zachytí o pařez a místo, aby se zvedal předek celý, zvedne se jen jedna strana a já se válím na zemi, nemít automat, kterej bez plynu nejede, nevím co by to udělalo, tak že z mé zkušenosti, když kloubák do lesa, tak jedině s kyvnou nápravou .
Re: Trhač asfaltu z Krkonoš
Čau,po delší době jsem opět na scéně.Konečně jsem dorazil hydrauliku a že to byli nervy a těch prachů co to stálo!!!!Raději to tady ani nebudu popisovat,abych nebyl za vola.Nicméně to šlape dobře.Fotky uvedu co nejdříve. Někdo se tady ptal odkud že to jsem.Jsem z Pilníkova.V červenci se chystám na traktoryádu do Vítězné,ještě musím zjistit přesný datum.Tak chlapi z okolí,skočte na stroje a přijeďte taky.