agroš
agroš
rok výroby -.............. cca 1993
motor-...................... trabant 601
převodovky-..............jedna originál trabant se zavařeným difem
nápravy -.................. předek-zadek moskvič
brzdy -......................jeden kotouč před zadním difem
kola .........................6,00-16
hydraulika- ................zadní ramena + vozík
váha .........................550kg + 100kg závaží
šířka ......................... na středy kol 90cm
rozvor.........................113cm
celková délka...............210cm
motor-...................... trabant 601
převodovky-..............jedna originál trabant se zavařeným difem
nápravy -.................. předek-zadek moskvič
brzdy -......................jeden kotouč před zadním difem
kola .........................6,00-16
hydraulika- ................zadní ramena + vozík
váha .........................550kg + 100kg závaží
šířka ......................... na středy kol 90cm
rozvor.........................113cm
celková délka...............210cm
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned led 24, 2010 12:02 pm
- Bydliště: Vlašim
- Kontaktovat uživatele:
Re: agroš
Presne tak súhlasím s kolegami je to perfektný stroj aj ked po vyzuálnej stánke to nieje žiadny krásavec ale je maličký a účelový , každá súčiastka má svoje miesto a to sa mi páči ...a ešte mám dotaz na ten reťazový prevod , hodil by sa mu nijaký šponovák a trocha vazelíny...
Re: agroš
Dobrý den Traktorkářům.
Na úvod si dovolím upozornit že prezentace fotek je hurá akce mých potomků. Ten aktivnější slyší na Skřet 007. Šponovák upadl kdysi dávno a nějak to nevadí. Stav agroška je takový že zamrzl pod plachtou na zahradě, Skřet ho natočil popojel a fotil. Před sezonní prohlídka ho teprve čeká a natírat ho mají PŘÍSNĚ zakázáno.
Konstruován Byl jako malý a vzteklý motorový rýč na orbu zahrádek mezi angreštama.
Má jednu slabinu ato že přední klouby jsou trabant. Doporučil bych Wartburg Taky se blbě shání ale není to mack peson a velmi jednoduše se navařují držáky na dif.Pásovina navrch a důle osa na střed a jeto. S pozdravem Pepa.
Na úvod si dovolím upozornit že prezentace fotek je hurá akce mých potomků. Ten aktivnější slyší na Skřet 007. Šponovák upadl kdysi dávno a nějak to nevadí. Stav agroška je takový že zamrzl pod plachtou na zahradě, Skřet ho natočil popojel a fotil. Před sezonní prohlídka ho teprve čeká a natírat ho mají PŘÍSNĚ zakázáno.
Konstruován Byl jako malý a vzteklý motorový rýč na orbu zahrádek mezi angreštama.
Má jednu slabinu ato že přední klouby jsou trabant. Doporučil bych Wartburg Taky se blbě shání ale není to mack peson a velmi jednoduše se navařují držáky na dif.Pásovina navrch a důle osa na střed a jeto. S pozdravem Pepa.
Re: agroš
Má jednu slabinu ato že přední klouby jsou trabant. Doporučil bych Wartburg Taky se blbě shání ale není to mack peson a velmi jednoduše se navařují držáky na dif.Pásovina navrch a důle osa na střed a jeto. S pozdravem Pepa.
Re: agroš
ahoj
mam otazku ohladne zuzenia naprav - netrha to poloosi ked tam mas 16" kolesa? ako si to zvaral, resp. si to daval niekomu robit - zosustruzit a zavarit? nemohol by si to odfotit nejak tak aby bolo vidiet ako tam mas motor, prevodovku a vyvody na predok a zadok, diky
mam otazku ohladne zuzenia naprav - netrha to poloosi ked tam mas 16" kolesa? ako si to zvaral, resp. si to daval niekomu robit - zosustruzit a zavarit? nemohol by si to odfotit nejak tak aby bolo vidiet ako tam mas motor, prevodovku a vyvody na predok a zadok, diky
Re: agroš
Musiš sundat řemenicu z kliky (to je kuchnout celej motor) poupravit na soustruhu a je tam 17 zubové kolo.Řetěz pro to,že klíňák nejsi schopen vymněnit bez vyndání kliky.Řetěz moc nemazat,je v centru prašnosti a suchej vydrží dýl.A když jsme u toho doporučuju olejový filtr vzduchu,jinak za sezonu zničíš kroužky.Oře a chystá se sním cca 1ha na zahrádkách a seče,suší seno pro tři koně.Zítra udělám lepší fotky.První pokus byl poloosi soustružit sčepovat čep na tupo pájet a vnější svár.Urve se to těsně za svárem,tak teď vezmu fričku uříznu na úhelníku přiložím k sobě naboduju,vycentruju kladivem,ovařím tankovým svárem(elektroda 3,2-110-120 A) za cca 18 let zadní poloosa praskla třikrát(svařovaná) druhá originál jednou.Přední osa viz výše.Praskají spíš kloubky a to když se traktorek postaví na zadní roztočí přední kolo a dopadne na zem. S trochou cviku je spotřeba 2 kloubky za sezónu (a nebo nesmíš orat 20cm hluboko).Při lehčích pracech bez probtémú.PS pokud někomu doma zavází kloubky z trabanta sem s nima.