Skaldův traktor
- Arnošt z Popovic
- Příspěvky: 326
- Registrován: ned lis 25, 2007 7:56 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Ja mam takovou pøedstavu, že po odšroubování šrubù prostì celou pøevodovku i s høídelkama a s koleèkama oddìlám, a po zavaøení koleèek v difu ji zase šoupnu zpìt, v kuse. Jen se ptám, jestli to tak je, nebo jestli se po odsunutí ta pøevodovka nìjak mùže rozsypat. Taky sem už s nìkým mluvil, prý ten diferák dost trpí, když je jedna poloosa uchycena. A hlavnì poèítám s tím, že bych mìl vpøedu vývodovej høídel, takže bych to radìji zavaøil.
arnošt
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: stř lis 14, 2007 10:25 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Mne sa stalo toto:
Najprv som mal jednu poloosu pripevnenu k ramu. Nieco som robil (hybal s motorom) Potom som to nastartoval, hodil rychlost, pustam spojku = zdochlo. Skusil som to znova a znova... Stale to zdochlo. Tak som nakoniec odpojil tu poloos, ktora bola pripevnena k ramu a fungovalo to. Tak som bezal za automechanikom co sa to v tom mojom diferencili udialo. Asi mi to vysvetlil (vraj sa tam mohlo nieco sprajcnut, zaseknut. Dolezite je, ze som s tym potom oral, a drzi to. Keby ze sa to niekedy o5 pose.ie, tak to rozoberiem a zavarim. Ale ako skusenost mi to celkom stacilo.
Najprv som mal jednu poloosu pripevnenu k ramu. Nieco som robil (hybal s motorom) Potom som to nastartoval, hodil rychlost, pustam spojku = zdochlo. Skusil som to znova a znova... Stale to zdochlo. Tak som nakoniec odpojil tu poloos, ktora bola pripevnena k ramu a fungovalo to. Tak som bezal za automechanikom co sa to v tom mojom diferencili udialo. Asi mi to vysvetlil (vraj sa tam mohlo nieco sprajcnut, zaseknut. Dolezite je, ze som s tym potom oral, a drzi to. Keby ze sa to niekedy o5 pose.ie, tak to rozoberiem a zavarim. Ale ako skusenost mi to celkom stacilo.
- Pavel M461
- Příspěvky: 557
- Registrován: čtv črc 05, 2007 11:55 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
no já abych se pøiznal dif ještì nevaøil.. ale asi tak do mìsíce budu.. pak podám zprávu... ale rozhodnì je lepší pøivaøit než to uchytit na kostru... tøeba to nìkomu funguje.. tøeba chavimu.. ale ten to zas tak nenamáhá... tak že radìji zavaøit...
re efendy: sorry, ale když vidim jak se tímdle zpùsobem kurvìj vìci tak mì to štve.. teda to až tak ne.. ale když se to drbne ve špatnou chvíli a navíc to blbì praskne tak to mùže taky nìco nìkomu udìlat...
re efendy: sorry, ale když vidim jak se tímdle zpùsobem kurvìj vìci tak mì to štve.. teda to až tak ne.. ale když se to drbne ve špatnou chvíli a navíc to blbì praskne tak to mùže taky nìco nìkomu udìlat...
Když tì všechno zradilo, ...... .
Pomùže ti K L A D I V O !!!!! :-D
Pomùže ti K L A D I V O !!!!! :-D
- Jirik
- Příspěvky: 53
- Registrován: čtv lis 29, 2007 10:46 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Pavel M461 píše:no já abych se pøiznal dif ještì nevaøil.. ale asi tak do mìsíce budu.. pak podám zprávu... ale rozhodnì je lepší pøivaøit než to uchytit na kostru... tøeba to nìkomu funguje.. tøeba chavimu.. ale ten to zas tak nenamáhá... tak že radìji zavaøit...
re efendy: sorry, ale když vidim jak se tímdle zpùsobem kurvìj vìci tak mì to štve.. teda to až tak ne.. ale když se to drbne ve špatnou chvíli a navíc to blbì praskne tak to mùže taky nìco nìkomu udìlat...
Pokud to øešíte uchycením jedné poloosy napevno k rámu tak to je nejhorší co mùžete udìlat, nehledì na to že se vám zvìtší otáèky na výstupu oproti zavaøenému difu, ale navíc v závislosti na jeho konstrukci to po èase v zátìži odejde, protože pøevod jde pøes oz.kola v difu a ne pøes nìj samotný jako celek.V autì k tomu samozøejmì rùznì dochází, ale rozhodnì ne poøád, to je dùvod proè to tak není dimenzováno, nemuže to vydržet tolik co zavaøený dif...Je to urèitì možnost ale já sem urèitì pro to to zavaøit, protože až v tom rupne, nebo zaène mlátit, stejnì to budu muset rozebrat..
I cesta muže být cíl....
- Pavel M461
- Příspěvky: 557
- Registrován: čtv črc 05, 2007 11:55 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Pøesnì tak... tak proè to oddalovat, když se to mùže udìlat v klidu a né když je potøeba nutnì pracovat... jsou potom zbyteèné spìchy a stresy...Jirik píše:Pavel M461 píše:no já abych se pøiznal dif ještì nevaøil.. ale asi tak do mìsíce budu.. pak podám zprávu... ale rozhodnì je lepší pøivaøit než to uchytit na kostru... tøeba to nìkomu funguje.. tøeba chavimu.. ale ten to zas tak nenamáhá... tak že radìji zavaøit...
re efendy: sorry, ale když vidim jak se tímdle zpùsobem kurvìj vìci tak mì to štve.. teda to až tak ne.. ale když se to drbne ve špatnou chvíli a navíc to blbì praskne tak to mùže taky nìco nìkomu udìlat...
Pokud to øešíte uchycením jedné poloosy napevno k rámu tak to je nejhorší co mùžete udìlat, nehledì na to že se vám zvìtší otáèky na výstupu oproti zavaøenému difu, ale navíc v závislosti na jeho konstrukci to po èase v zátìži odejde, protože pøevod jde pøes oz.kola v difu a ne pøes nìj samotný jako celek.V autì k tomu samozøejmì rùznì dochází, ale rozhodnì ne poøád, to je dùvod proè to tak není dimenzováno, nemuže to vydržet tolik co zavaøený dif...Je to urèitì možnost ale já sem urèitì pro to to zavaøit, protože až v tom rupne, nebo zaène mlátit, stejnì to budu muset rozebrat..
Když tì všechno zradilo, ...... .
Pomùže ti K L A D I V O !!!!! :-D
Pomùže ti K L A D I V O !!!!! :-D
Toto jsem moc nepochopil. Prevodovku z motoru odsoupnes to jo ale k difu se moc nedostanes. To musis rozebrat prevodovku. Bud sikovne tak jako ja ze mi cele razeni a hridelky ustaly v loziscich a dif jsem si vytahl. Nebo se ti to podari rozhodit kompletne a potom si budes mset sehnat odbornika na puzzle ale je fakt ze za dobu co se t o tom diskutuje by to slo udelat X kratArnošt z Popovic píše:Ja mam takovou pøedstavu, že po odšroubování šrubù prostì celou pøevodovku i s høídelkama a s koleèkama oddìlám, a po zavaøení koleèek v difu ji zase šoupnu zpìt, v kuse. Jen se ptám, jestli to tak je, nebo jestli se po odsunutí ta pøevodovka nìjak mùže rozsypat. Taky sem už s nìkým mluvil, prý ten diferák dost trpí, když je jedna poloosa uchycena. A hlavnì poèítám s tím, že bych mìl vpøedu vývodovej høídel, takže bych to radìji zavaøil.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Skalda : èau, máš pìknej stroj ale jak máš vyøešenou pøední nápravu co se týèe výkyvu ?? z tìch fotek to vypadá že moc kyvná není ...dík za odpovìï
Autolakýrník, autoklempíř
Umění žít spočívá v tom, umět se včas rozhodnout, na co se dřív vysrat...
Sháním ohýbačku na plech, i doma dělanou - délka 1000 mm tloušťka 1,5 mm dohodou
ICQ: 293 845 919
Umění žít spočívá v tom, umět se včas rozhodnout, na co se dřív vysrat...
Sháním ohýbačku na plech, i doma dělanou - délka 1000 mm tloušťka 1,5 mm dohodou
ICQ: 293 845 919
Re: traktor
Skalda píše:Náprava je zùžená pøední na rozteè zadní, rychle to jede nejvíc 30 km/h a nejmíò na redukci, na volnobìh, asi tak 4 metry za minutu. Slabé to není vùbec, 50 koní je 50 koní, na navijáku utáhnu tak dva kubíky, ale to je už potom ovlivnìno váhou toho traktoru, ne silou, no a za traktorem vleèku max. naloženou do kopce jsem zatím tahal 50 metrákù a úplnì v pohodì. Ten motor se pøes ty pøevody nezastaví, když ho uvážeš za sloup a bude na asfaltu, tak budou hrabat všechna kola, ale motor nezhasne. Jak já øíkám v pøevodech je síla. Samozøejmì jsou na tom založeny všechny ty podomácku složené traktùrky. Dvì pøevodovky a náprava z vejdy a nezstaví tì nic. motor 50 koní druhá pøevodovka, už je sto, a reduktory v nápravì a máš 200, samozøejmì na úkor rychlosti, ale na tom kole jsou, to jsou potom ty pøípady, kdy motor z oktávky utoèí poloosu na nápravì z vetøésky.
Prosím tě Skaldo. Budu mít traktor v podstatě stejně řešen i motorově páč mám Renaulta 1,6D. Vlastně i jeho převodovku + V3S rozvodovku. Ono to fakticky jede na pětku a zajíce Jen 30km/h? A prosím nepiš mi ať si spočtu převody páč to bych nedal. Díky za odpověď.
- Pavel M461
- Příspěvky: 557
- Registrován: čtv črc 05, 2007 11:55 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: traktor
napiš všechny komponenty co tam máš na SZ a já ti to protáhnu přes prográmek.. a ten ti vyflusne všechny hodnoty...Lukibos píše:Skalda píše:Náprava je zùžená pøední na rozteè zadní, rychle to jede nejvíc 30 km/h a nejmíò na redukci, na volnobìh, asi tak 4 metry za minutu. Slabé to není vùbec, 50 koní je 50 koní, na navijáku utáhnu tak dva kubíky, ale to je už potom ovlivnìno váhou toho traktoru, ne silou, no a za traktorem vleèku max. naloženou do kopce jsem zatím tahal 50 metrákù a úplnì v pohodì. Ten motor se pøes ty pøevody nezastaví, když ho uvážeš za sloup a bude na asfaltu, tak budou hrabat všechna kola, ale motor nezhasne. Jak já øíkám v pøevodech je síla. Samozøejmì jsou na tom založeny všechny ty podomácku složené traktùrky. Dvì pøevodovky a náprava z vejdy a nezstaví tì nic. motor 50 koní druhá pøevodovka, už je sto, a reduktory v nápravì a máš 200, samozøejmì na úkor rychlosti, ale na tom kole jsou, to jsou potom ty pøípady, kdy motor z oktávky utoèí poloosu na nápravì z vetøésky.
Prosím tě Skaldo. Budu mít traktor v podstatě stejně řešen i motorově páč mám Renaulta 1,6D. Vlastně i jeho převodovku + V3S rozvodovku. Ono to fakticky jede na pětku a zajíce Jen 30km/h? A prosím nepiš mi ať si spočtu převody páč to bych nedal. Díky za odpověď.
Když tì všechno zradilo, ...... .
Pomùže ti K L A D I V O !!!!! :-D
Pomùže ti K L A D I V O !!!!! :-D
Re: traktor
Tak já mám nápravy V3S, jen rozvodovku V3S, Motor renault 1,6D rok nějak 89 a gumy 8.30 x 20" barum Tz 13. A když tak mi to pisni na můj traktor ať to tady Standovi nezaplnime. Jinak díííííííííííky moc za pomoc. AhojPavel M461 píše:napiš všechny komponenty co tam máš na SZ a já ti to protáhnu přes prográmek.. a ten ti vyflusne všechny hodnoty...Lukibos píše:Skalda píše:Náprava je zùžená pøední na rozteè zadní, rychle to jede nejvíc 30 km/h a nejmíò na redukci, na volnobìh, asi tak 4 metry za minutu. Slabé to není vùbec, 50 koní je 50 koní, na navijáku utáhnu tak dva kubíky, ale to je už potom ovlivnìno váhou toho traktoru, ne silou, no a za traktorem vleèku max. naloženou do kopce jsem zatím tahal 50 metrákù a úplnì v pohodì. Ten motor se pøes ty pøevody nezastaví, když ho uvážeš za sloup a bude na asfaltu, tak budou hrabat všechna kola, ale motor nezhasne. Jak já øíkám v pøevodech je síla. Samozøejmì jsou na tom založeny všechny ty podomácku složené traktùrky. Dvì pøevodovky a náprava z vejdy a nezstaví tì nic. motor 50 koní druhá pøevodovka, už je sto, a reduktory v nápravì a máš 200, samozøejmì na úkor rychlosti, ale na tom kole jsou, to jsou potom ty pøípady, kdy motor z oktávky utoèí poloosu na nápravì z vetøésky.
Prosím tě Skaldo. Budu mít traktor v podstatě stejně řešen i motorově páč mám Renaulta 1,6D. Vlastně i jeho převodovku + V3S rozvodovku. Ono to fakticky jede na pětku a zajíce Jen 30km/h? A prosím nepiš mi ať si spočtu převody páč to bych nedal. Díky za odpověď.